Hoi allemaal! Ik hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik ben nu 6 dagen overtijd, dacht vanmiddag dat mijn ongi ging beginnen (krampen), maar op 2 roze druppeltjes op de tampon na (sorry... ) niets te bekennen, nu ook niks meer te vinden. De zwangerschapstesten die ik de afgelopen dagen gedaan heb (Matcare) zijn negatief. Alleen met héél veel fantasie kan ik een héél licht lijntje ontdekken (tegen het licht zowat). De Persona geeft twee evendikke blauwe strepen, dit is bij mij nog altijd positief geweest qua eisprong. Snap er echt helemaal niks meer van. Kan iemand een licht werpen op deze zaak? Alvast bedankt!
Spannend Naduah, Bij mij was de persona ook positief met 2 blauwe strepen. Maar toen had ik ook wel gelijk posi zwangerschaps testen... Succes, ik hoop voor je dat je snel posi test met een zw-test!
Had ik ook, maar ik was nog niet zolang overtijd. OF je hebt een heeele late eisprong of je bent zwanger denk ik. Misschien is ie morgen of overmorgen wel positief. Afwachten of mss een ander merk proberen. Ik had sensitest die waren later positief dan cb digitaal. (vond ik toen zo raar) Zoals altijd kan het weer alle kanten op, succes!
Dankjulliewel voor de antwoorden dames! Ik heb helaas het antwoord al gevonden, ben vandaag ongesteld geworden... Op naar de volgende ronde maar weer!