Grander / Bebeqo kinderwagen set

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamsie1989, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Even een teleurstellende update

Ik heb 27 juli de wagen besteld en kreeg hem gisteren 13 augustus binnen.

Dit is mijn review

Alle hoezen en inzetstukken die sluiten d.m.v. drukkers sluiten niet op elkaar aan en de drukkers doen het ook niet. Ze schieten los omdat de drukkers "lam" zijn, of ze zijn bij sommige niet eens op elkaar te drukken omdat de maten niet bij elkaar passen.
    Oh, en op sommige plekken is het zo vreemd genaaid dat de hoezen niet eens bij het punt te krijgen zijn waar hij aan vast zou moeten, want dan is de hoes te klein genaaid.

De duwstang van het onderstel is niet stevig en is gammel.

De hoes van het buggy inzetstuk is uit de naad, een scheur dus.

De rits van de kap van de wagenbak kan niet in zijn geheel gesloten worden omdat de helft van de rits (onderkant) te ver is doorgenaaid en daardoor niet aansluit op de bovenkant waardoor er een lelijk stik open blijft en je kap er met een flinke wind eronder zo weer los kan waaien.

Het matrasje in de kinderwagenbak en de padding in de maxi cosi zijn erg dun, waardoor mijn kindje op een (naar mijn inziens) te harde ondergrond komt te liggen.

Door de gebreken en mankementen aan de wagen zou ik graag mijn geld terug willen, omdat ik geen vertrouwen meer heb in een wagen van dit merk. De algehele kwaliteit van de wagen valt me helaas heel erg tegen.

Ik heb bebeqo gebeld en ze boden mij heel netjes aan om de wagen woensdag op te laten halen en de kapotte stukken te repareren, maar de jongen die ik aan de telefoon had scheen de mankementen niet helemaal te begrijpen, dus heb ik later nog eens teruggebeld en kreeg ik een vrouwelijke collega aan de telefoon. Na uitgelegd te hebben wat ik met haar collega besproken had (tussen die 2 telefoongesprekken door had ik nog meer mankementen ontdekt) en nog meer problemen had ontdekt en dat ik graag mijn geld terug wilde.. Veranderde dat de zaak. Ik moest haar een lijst met mankementen toe mailen en dan zou er een andere afspraak gemaakt worden, de wagen zou ineens niet meer woensdag opgehaald worden. Ik heb haar de lijst gemaild en kreeg als reactie :

Geachte mevrouw *****,
    Wij betreuren uw ervaring.
    Kunt u ons a.u.b. morgen bellen op
    010-4291770, zodat wij het e.e.a. concreet kunnen afstemmen.

-----------------------------------------------------------------

Ik zal ze straks bellen en houd jullie op de hoogte.

Oh, en de wagen was trouwens echt heel erg groot en het onderstel was zeer zwaar, hij zou nooit in een gemiddelde achterbak passen.

2. Aviya

Aviya Niet meer actief

Juist, jeetje wat vind ik dit erg voor je meis! Mamsie1989, een mooi kinderwagen besteld en dan zo'n telerustelling.

Pff had bijna gekocht, dank je wel om dit te delen, en ik houd je topic in de gaten!

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Oh bah , hopelijk word het snel opgelost.

Ik heb helemaal aan het begin ook naar deze kinderwagen gekeken maar ben zo te lezen blij dat ik hem niet besteld heb . Wij hebben uiteindelijk voor de transaction van de babydump gekozen. Vond het fijn dat ik hem in de winkel kon zien en er mee kon rijden . Ook uitleg gehad over het in en uitklappen , ze hebben het zelfs laten zien . Vond dit een veiliger idee dan een wagen bestellen via het internet.

Nogmaals : hopelijk is het snel opgelost en heb je snel je geld terug.

4. LaMootje

LaMootje Lid

13 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is wel een heel andere reactie. Mmm ik denk er ook nog even over na (voor als het zover is uiteraard). Denk dat ik toch ook wel eerst even in de winkel een wagen wil testen. Ook ik blijf deze topic ff in de peiling houden ;)

5. LaMootje

LaMootje Lid

13 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel bij de Transaction gekeken.. ziet er mooi stevig uit hoor. En leuke prijs. Kreeg je de verzorgingstas en Maxi Cosi er ook bij Theertje?

6. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Afgelopen donderdag is de wagen opgehaald. Vandaag heb ik bebeqo gebeld en vandaag of morgen storten ze het geld terug, dus hopelijk heb ik het binnen een paar dagen binnen. Ik heb nu een nette 2dehands kinderwagen set van Quinny gekocht bij Kinderwagenstekoop.nl voor maar 300 euro en het was een hele nette winkel waar ik de wagen uitgebreid heb kunnen testen, buiten mee mocht lopen en zelfs in de auto mocht passen. Echt een lieve vrouw die houd van haar werk. Ze verkoopt alleen maar 2dehands sets van quinny en maxi cosi. Ik heb een aanbetaling bij haar gedaan en als het geld van bebeqo binnen is dan ga ik de wagen ophalen en betaal ik de rest.

Zo, dat was mn update :D

7. LaMootje

LaMootje Lid

13 mei 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie site Mamsie1989 :)

8. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm wat jammer ik heb de wagen zelf en ben juist erg tevreden. herken niets van wat jij beschrijft... alleen het matrasje van de ligbak is dun idd maar daar doe ik zowiezo schapenvel op... wij zijn juist heel bij met de grander..

9. mamsie1989

mamsie1989 Actief lid

17 mrt 2012
    130
    0
    0
    Visagiste
    Wageningen
    Ik ben blij dat jij wel blij bent met de Grander Nena. Heb je ook alle hoezen op de wagen geklikt, en paste alles? Wellicht had ik een mislukkertje uit de fabriek, maar er was echt TE veel mee mis om daarna nog vertrouwen te hebben in die wagen. Gelukkig is het geld vandaag door bebeqo teruggestord en heb ik het binnen zodat ik vanavond kinderwagentekoop.nl de rest van het geld kan betalen en mn Quinny Buzz mee naar huis kan nemen :D

10. chelseyfay

chelseyfay Nieuw lid

24 aug 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi
    heeft de wagen ook verschillende standen om te liggen? alvast bedankt voor de reactie, groetjes

11. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn verschillende standen , mijn hoezen passen wel en alles sluit ook goed aan. Idd misschien een fabrieksfout wel jammer dat ze dat niet van te voren checken!!!

12. AznSaiyan

AznSaiyan Nieuw lid

22 aug 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb het grander vandaag ook binnen. Ik moet zeggen ik ben wel tevreden. Alles past. Ik heb wel een andere kleur gekregen dan wat ik wilde hebben, maar met deze kleur ben ik ook wel te vreden. ben al blij dat alles compleet is en dat alles past.

Moet wel zeggen wagen zelf is best groot. Wielen zijn ook wel groot. Als je kleine auto hebt dan zou het wel een probleem zijn. Gelukkig kan je de wielen makkelijk er op en af halen.

Maakte eigenlijk wel zorgen toen ik de review van hier had gelezen.

13. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    t is best wel een stoere wagen ;) laat hem maar even een tijdje staan en aanschouwen ;)

14. AznSaiyan

AznSaiyan Nieuw lid

22 aug 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    iets wat ik heb gevonden is dat bij maxi cosie de knopen/klik systeem niet doet. eentje is weg en als die er was dan paste het toch niet lag veel te ver uit elkaar. maar maakt niks uit. gaat toch niet zo makkelijk af zonder die knoopjes.

15. AznSaiyan

AznSaiyan Nieuw lid

22 aug 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    nena88 heb jij je autostoel al geprobeerd? Hoe maak je die vast in de auto? Die van maxi cosi weet ik hoe het moet, maar die autostoel is een raadsel.

16. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ lamootje , beetje late reactie maar ja wij hebben daar ook de autostoel en tas bij gekregen.

Deel Deze Pagina