Potjes van 15-36 mnd

Discussie in 'Voeding' gestart door yessie, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Hej meiden,

Ons meisje eet 's avonds altijd gewoon met de pot mee maar het leek me wel handig om voor de zekerheid wat potjes in huis te hebben.

Het verschil in potjes van 6 mnd, 8 mnd en 12 mnd snap ik nog. Maar nu zag ik in de winkel ook enkele potjes met daarop vermeld dat het vanaf 15 maanden mag worden gegeven.

Ik heb zo'n potje vergeleken met eentje van 12 mnd maar zag niet echt een verschil.... ;) En naar mijn idee mogen ze toch vanaf 12 mnd gewoon met de pot mee eten? Dus waarom dan nog andere potjes? :(
    Heeft iemand enig idee waarom die pas zouden mogen vanaf 15 mnd?

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    misschien nog grover of met nog meer kruiden erin?
    De potjes zijn ook groter qua portie dus daar zal het ook aan liggen.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik denk ook, de kruiden en portie grootte..
    We hebben het weleens geprobeerd. Maar mijn jochie vond ze niet zo geweldig. Geloof alleen een stroganof versie dat was zo'n 12+ variant. Dus dat was onze reserve als we ergens heengingen waar hij echt niet mee kon eten (bijv. laat eten)

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De potjes van 15 maanden zijn iets 'bijzonderder' qua smaaksamenstelling maar het verschil is minimaal en ook nergens voor nodig. Dochterlief eet er soms eentje en die vind ze wel prima.

5. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Thanks voor jullie reacties1

Qua hoeveelheid: er zit (bijna) evenveel in. De potjes zijn wel groter dan die van bijv 8 mnd maar dat komt denk ik omdat het grover is!

Ga er binnenkort nog eens eentje halen, kijken wat ze er van vindt. Kan nooit kwaad om wat verschillende smaken op voorraad te hebben voor het geval dat!

Deel Deze Pagina