morgen! heel stom overkomt me nooit maar mn brood is op. vanmiddag kan ik naar de markt maar de supermarkt is te ver nu om te lopen met die gladheid en heb net vandaag geen auto. kan ik kleine plurk voor een keer een bord pap geven met bambix? tussen de middag. ze krijgt normaal s''morgens een fles met beetje bambix en s''avonds. alle twee 180/6 en tussen de middag normaal 120/4 met een boterham dus kan ik dan nu een bordje pap geven van 180/6 met bambix en bv een stuk fruit en dan vanavond een kleiner flesje van 120/4?. stom zeg...
Hoe het met de hoeveelheid zit weet ik niet (geef zelf bv), maar ipv een boterham, wat pap geven is voor het keer niet erg hoor. Tja, iedereen vergeet wel eens iets , kan gebeuren.
Je kan gewoon net als 's morgens bordje pap geven hoor! Of beschuit, cracker, ontbijtkoek, als je dat in huis hebt...... En de rest van de flessen zoals anders, een keertje iets meer dan normaal is helemaal niet erg.
Ik zou geen liga geven, maar dan een bord pap, is veel voedzamer! En kan zeker een keer ter vervanging van brood. Alleen weet ik niet precies hoeveel je zou moeten geven dat ze net zo verzadigd is dan met een boterham en 120/4 maar dat is een kwestie van uitproberen...
heb je crackers of ontbijtkoek in huis? dit geef ik wel eens om wat af te wisselen met brood en vindt ie heerlijk!
Je kan hem idd wel pap geven hoor als je dat in huis hebt. Mijn zoon wil wel eens geen brood eten en dan krijgt hij van mij een bordje Bambix.
ja crackers heb ik wel? mag dat dan? zit daar niet veel meer zout in? haha geen idee. nooit aangedacht! bedankt voor de goeie tip!
ik geef haar gewoon een bordje pap dan maar en een cracker! hartstikke bedankt meiden voor het meedenken! liefs
Onze meid krijgt heel vaak bambix granenpap, ipv brood. Dat eet ze namelijk niet, of heel slecht. En pap vindt ze heerlijk. Lijkt toch ook een beetje op een boterham in melk.. En trouwens, ontzettend stom om brood te vergeten. Gelukkig vergeet ik nooooit iets..
Natuurlijk kan pap! Is zelfs lekker voor de afwisseling. Verandering van spijs doet eten hè. Zolang je niet over de maximum cc's met je opvolgmelk gaat, kan je alles doen wat je maar wil. Liga is trouwens ook best gezond, maar zit wel suiker in. Ik geef het haar ook wel eens hoor, in combi met ontbijtkoek en crackers als lunch, want mijn dochter houdt niet echt enorm van brood.
Ik ga zelf binnenkort ook weer eens bordje pap proberen, want vroeger vond ze dat maar niks. Wie weet nu wel? Is wel een lekker makkelijk ontbijt namelijk, hihi.
Nou idd! Ik vind trouwens de Goeiemorgen pap (met appel) van Friso een hele fijne, vezelrijke pap. Die ging ook goed in de fles omdat het geen stukjes heeft. Maar gevoerd met een lepel vindt mijn dochter het iets minder lekker kennelijk. Maar ja, wie weet dus dat het binnenkort wél met de lepel naar binnen wil
haha ze zit hier nu aan een cracker en ze vindt het geweldig hahaa alleen kan ik dalijk wel stofzuigen. man o man haha
Ik geef ook vaak crackers maar wel vaak meergranen, vanwege dat brood niet echt favoriet is. VITALU ontbijtcrackers is hier helemaal hot, haha. Jammer dat het een A-merk is
Verplaatst naar voeding. Graag goed kijken in welke rubriek je een onderwerp plaatst. groetjes prinses