Dat begrijp ik ook niet.. Ik vind sommige 911-hulpverleners ook zó gemeen. Het zal voor hen ongetwijfeld ook bizar en stressvol geweest zijn, maar jeetje zeg.. 'Ik zeg toch dat je moet blijven waar je bent? Ik hang nu op.'.. Dat kan toch niet? Ik heb 'm ook al een paar keer gezien, maar ik kijk ook weer.. Zo verschrikkelijk. Wat hierna komt, met de telefoontjes en voicemailberichten, vind ik ook zo hartverscheurend.. Die blije reclame van Preston Palace, ook zo fout.. 'Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door..'. Nou, daar moet je trots op zijn
Dat ze op hun kamer moesten blijven is zodat ze makkelijker door de brandweer gevonden zouden kunnen worden. Helaas hebben ze daar geen kans voor gehad.
Oww wat sneu die zwangere vrouw , haar man die is overleden, was zijn laatste werkdag, was hij maar thuis gebleven
Ik heb het ook gekeken, erg heftig weer... Dat ze op hun kamer moesten blijven zitten, zal ook wel geweest zijn omdat er boven het vliegtuig niemand meer kans had om eruit te komen denk ik.... En die hulpverleners tja, niemand wist natuurlijk wat er was gebeurt, en wat er nog zou gebeuren, iedereen was in paniek. Die hulpverleners aan de telefoon zullen die gesprekken ook niet snel vergeten denk ik... Ik moest wel denken dat die brandweermannen misschien n wel zijn omgekomen die je zag vlak voordat het gebouw instorte.....vreselijk je ziet ze ook allemaal zo bedrukt kijken wetend dat ze een kans hebben dit niet te overleven.....
Ik heb hem gisteren ook voor de zoveelste keer bekeken. Het blijft heftig. Heb ook steeds in mijn achterhoofd gedacht dat de mensen in die documantaire misschien allemaal niet meer in leven zijn. Je zult maar zoiets hartverscheurends meemaken. En dan die mensen die uit de ramen springen. Hoe radeloos moet je dan wel niet zijn??
Je hoorde ook de alarmcentrale praten tegen iemand, ze zei , het is erg om te zeggen blijf op je plaats, wetend dat ze dood gaan ,
Gisteren ook gekeken en ook al is het alweer 12 jaar geleden het blijft een heftige docu, weet niet wat het is maar het lijkt wel alsof ik ieder jaar meer en meer de ongeloof voel, het is allemaal nog zo vers, althans zo voelt het, ik weet alles tot op de minuut nog zo goed wat ik die dag deed en waar ik was, zelfs na 12 jaar nog. Verschrikkelijk die vallende mensen, hoe erg moet het daarboven wel niet geweest zijn dat ze de beslissing namen om te springen Hartverscheurend. Dat programma daarna heb ik niet gekeken, dat kon ik niet
Pfff ja ik heb het ook al weer gekeken, maar hield m'n adem wel even in sommige momenten.. Die vrouw die filmde en ineens keihard begon te schreeuwen, omdat dat andere vliegtuig in de andere toren vloog, je weet dat t zou komen maar toch schrik je er van. Blijft heftig om te zien.
Ik heb expres Love is in the air gekeken, ik heb de docu al vaak gezien en word er elke keer beroerd van. En dit gesprek, 911 Call in World Trade Center, while tower collapse - YouTube , hoe vaak ik het ook heb gehoord, mijn maag keert me elke keer weer om.
Wow... inderdaad... eerst van beide kanten voel je de machteloosheid en dan dat laatste stukje.. pfff zo heftig!