vanavond de 102 minuten die amerika veranderden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ons Kleintje, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

komt nu op net 5
    de documentaire,
    alweer 12 jaar geleden, maar nog als de dag van gisteren.

2. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga ook kijken... blijft heftig.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Heb hem nu een paar keer gezien...maar kijk weer.

4. Ons Kleintje

maar wat ik me afvraag, waarom moesten ze allemaal in hun kantoren blijven?

5. Dat begrijp ik ook niet.. Ik vind sommige 911-hulpverleners ook zó gemeen. Het zal voor hen ongetwijfeld ook bizar en stressvol geweest zijn, maar jeetje zeg.. 'Ik zeg toch dat je moet blijven waar je bent? Ik hang nu op.'.. Dat kan toch niet?

Ik heb 'm ook al een paar keer gezien, maar ik kijk ook weer.. Zo verschrikkelijk. Wat hierna komt, met de telefoontjes en voicemailberichten, vind ik ook zo hartverscheurend..

Die blije reclame van Preston Palace, ook zo fout.. ;) 'Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door..'. Nou, daar moet je trots op zijn :)

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Jeetje die brandweermannen die gaan strax naar binnen ?? De gebouw gaat zo instorten

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dat ze op hun kamer moesten blijven is zodat ze makkelijker door de brandweer gevonden zouden kunnen worden. Helaas hebben ze daar geen kans voor gehad.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jemigg wat sneu

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#9 Sila24, 11 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2013
    Oww wat sneu die zwangere vrouw , haar man die is overleden, was zijn laatste werkdag, was hij maar thuis gebleven

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oh dit is echt heftig

11. lea

lea Fanatiek lid

Ik heb het ook gekeken, erg heftig weer...

Dat ze op hun kamer moesten blijven zitten, zal ook wel geweest zijn omdat er boven het vliegtuig niemand meer kans had om eruit te komen denk ik....

En die hulpverleners tja, niemand wist natuurlijk wat er was gebeurt, en wat er nog zou gebeuren, iedereen was in paniek. Die hulpverleners aan de telefoon zullen die gesprekken ook niet snel vergeten denk ik...

Ik moest wel denken dat die brandweermannen misschien n wel zijn omgekomen die je zag vlak voordat het gebouw instorte.....vreselijk je ziet ze ook allemaal zo bedrukt kijken wetend dat ze een kans hebben dit niet te overleven.....

12. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik heb hem gisteren ook voor de zoveelste keer bekeken. Het blijft heftig.

Heb ook steeds in mijn achterhoofd gedacht dat de mensen in die documantaire misschien allemaal niet meer in leven zijn.

Je zult maar zoiets hartverscheurends meemaken. En dan die mensen die uit de ramen springen. Hoe radeloos moet je dan wel niet zijn??

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Je hoorde ook de alarmcentrale praten tegen iemand, ze zei , het is erg om te zeggen blijf op je plaats, wetend dat ze dood gaan ,

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Gisteren ook gekeken en ook al is het alweer 12 jaar geleden het blijft een heftige docu, weet niet wat het is maar het lijkt wel alsof ik ieder jaar meer en meer de ongeloof voel, het is allemaal nog zo vers, althans zo voelt het, ik weet alles tot op de minuut nog zo goed wat ik die dag deed en waar ik was, zelfs na 12 jaar nog.

Verschrikkelijk die vallende mensen, hoe erg moet het daarboven wel niet geweest zijn dat ze de beslissing namen om te springen :(

Hartverscheurend.

Dat programma daarna heb ik niet gekeken, dat kon ik niet :(

15. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Pfff ja ik heb het ook al weer gekeken, maar hield m'n adem wel even in sommige momenten..

Die vrouw die filmde en ineens keihard begon te schreeuwen, omdat dat andere vliegtuig in de andere toren vloog, je weet dat t zou komen maar toch schrik je er van.

Blijft heftig om te zien.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

17. lea

lea Fanatiek lid

Zooo wat heftig zeg, hier draait mijn maag ook van om.... :(

18. Ons Kleintje

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wow... inderdaad... eerst van beide kanten voel je de machteloosheid en dan dat laatste stukje.. pfff zo heftig!

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Deel Deze Pagina