Hoi dames , ik ben even nieuwsgierig. Wie werd zwanger na een terugplaatsing in natuurlijke cyclus zonder ondersteuning van Pregnyl of Ovitrelle. En wie werd zwanger in natuurlijke cyclus met een positieve ovulatietest. dank voor het delen van je antwoord!
Ik heb maar één terugplaatsing gehad en die bleef meteen zitten, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar dat was een verse terugplaatsing na de punctie, met als trigger Pregnyl en in de luteale fase ook tweemaal Pregnyl ter ondersteuning.
Alle cryo terugplaatsingen zijn gedaan in een natuurlijke cyclus zonder trigger. Vond dat heel erg fijn. En daarvan is het 3 keer raak geweest (1e was een mk) en volgens mij heb ik 4 cryo's terugplaatst gehad.
Ik heb het allemaal geprobeerd, hier maakte het geen verschil hoor! Enige zwangerschap die goed is afgelopen was trigger met ovitrelle maar ik geloof niet dat de miskramen komen door wel of geen trigger, je moet gewoon geluk hebben
Hier alleen pregnyl gehad in een verder natuurlijke cyclus om eisprong in gang te zetten omdat die van mij altijd wisselt en pas laat is. Verder geen pregnyl na terugplaatsing wel utrogestan. Ben er beide keren zwanger mee geworden.
Bij onze dochter zwanger geworden met 3 x 1500 EH pregnyl na de terugplaatsing. Nu zwanger met ondersteuning van Utrogestan vanaf de punctie tot de testdatum. In de tussentijd ook meerdere keren een terugplaatsing gehad in natuurlijke cyclus, in cyclus met utrogestan en ook nog met 3 x 1500 EH pregnyl. Die zijn allemaal niet blijven zitten. Ik ben het met Krv eens, ik vermoed echt dat het gewoon een kwestie van pech en geluk is.