Zwanger na terugplaatsing natuurlijk of met pregnyl?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sass25, 22 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben je zwanger geworden met of zonder ondersteuning van pregnyl voor een terugplaatsing?

1. Ik werd zwanger met ondersteuning van Pregnyl of Ovitrelle

75,0%
  2. Ik werd zwanger in natuurlijke cyclus en positieve ovulatietest

25,0%
  1. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Hoi dames , ik ben even nieuwsgierig. Wie werd zwanger na een terugplaatsing in natuurlijke cyclus zonder ondersteuning van Pregnyl of Ovitrelle. En wie werd zwanger in natuurlijke cyclus met een positieve ovulatietest.

dank voor het delen van je antwoord! :)

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik heb maar één terugplaatsing gehad en die bleef meteen zitten, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar dat was een verse terugplaatsing na de punctie, met als trigger Pregnyl en in de luteale fase ook tweemaal Pregnyl ter ondersteuning.

Sass25 vindt dit leuk.
  3. rossi1

rossi1 Actief lid

9 okt 2012
    246
    154
    43
    Alle cryo terugplaatsingen zijn gedaan in een natuurlijke cyclus zonder trigger. Vond dat heel erg fijn. En daarvan is het 3 keer raak geweest (1e was een mk) en volgens mij heb ik 4 cryo's terugplaatst gehad.

Sass25 vindt dit leuk.
  4. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.599
    4.451
    113
    Vrouw
    Ik heb het allemaal geprobeerd, hier maakte het geen verschil hoor! Enige zwangerschap die goed is afgelopen was trigger met ovitrelle maar ik geloof niet dat de miskramen komen door wel of geen trigger, je moet gewoon geluk hebben :)

Sass25 vindt dit leuk.
  5. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Hier alleen pregnyl gehad in een verder natuurlijke cyclus om eisprong in gang te zetten omdat die van mij altijd wisselt en pas laat is. Verder geen pregnyl na terugplaatsing wel utrogestan. Ben er beide keren zwanger mee geworden.

Sass25 vindt dit leuk.
  6. Luna87

Luna87 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Bij onze dochter zwanger geworden met 3 x 1500 EH pregnyl na de terugplaatsing. Nu zwanger met ondersteuning van Utrogestan vanaf de punctie tot de testdatum.

In de tussentijd ook meerdere keren een terugplaatsing gehad in natuurlijke cyclus, in cyclus met utrogestan en ook nog met 3 x 1500 EH pregnyl. Die zijn allemaal niet blijven zitten.

Ik ben het met Krv eens, ik vermoed echt dat het gewoon een kwestie van pech en geluk is.

Sass25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina