Das waar, maar je ziet het ook op de dakpannen zitten. Al zou je het huis erna netjes wit of zo verven dan nog zie je al dat roze buiten de 'lijntjes' zitten.... Edit: Ooh het wordt gesloopt, ja ach
Met het tweede stuk erbij vind ik het grappig. Zonder het tweede stuk verschrikkelijk. Bij ons hadden ze spullen verwisseld (eten in de badkamer, tandpasta in de koelkast etc) en in de kamer de airco zo koud mogelijk terwijl ze op de slaapkamer de vloerverwarming op standje kernsplitsing hadden gezet waardoor je 2x een klap kreeg Niemand had de sleutel, alleen de schipper en die heeft het wel in de gaten gehouden eb afspraken vooraf gemaakt gelukkig
Vrienden van ons hadden posters in flats opgehangen dat ons huis te koop stond. Voor een redelijk, maar toch lage prijs. De flats zouden binnen een half jaar gesloopt worden, dus jullie begrijpen wel dat we plat gebeld werden. En het was erg druk in de straat met kijkers .
Ik zou het op het moment zelf niet grappig vinden maar er een paar weken later wel om kunnen lachen mits die vrienden wel helpen de boel weer terug in oude staat te brengen.
Ik had bij het lezen van het 1e stukje al het idee dat de context het waarschijnlijk anders zou maken. Als er al een sloopvergunning is en het stel in een keet in de tuin woont, kan ik de lol er wel van inzien hoor. Kan mij ook niet voorstellen dat er mensen zijn die zoiets als grap doen bij een huis waar niets aan mankeert....
Met het verhaal erbij vind ik het wel grappig. Hij gaat toch plat. En er staaf ook bij dat ze het die week anders schoon zouden maken als de sloop langer in beslag zou nemen
Na het tweede artikel gelezen te hebben, vind het ik het wel grappig. Maar toch ben ik erg blij dat het mijn vrienden niet zijn.
Tja, dat krijg je dus als niet gelijk de juiste context wordt gegeven. Hopelijk krijgen ze snel een sloopvergunning en/of wordt de gevel maandag nog schoongespoten. Want die verf(welke dat ook moge zijn) trekt natuurlijk wel in de muren en dat blijf je altijd zien als de muren bijv. weer wit zijn.
In dit geval is het geinig. Maar in de meeste gevallen vind ik dat "vrienden" zich soms schandalig op kunnen stellen. Zoals onze "vrienden" destijds. Juk
Zolang er niets vernield wordt, er geen ongelukken kunnen gebeuren en het blijft binnen de perken kan ik er om lachen. Hier in de buurt hebben ze een keer een huis ingepakt in plastic. De benedenverdieping dan. Vond het hilarisch. Bruidspaar kreeg vast een grote schaar cadeau. Bij ons hadden ze rijst door de brievenbus gegooid (niemand had de sleutel ). Weet niet of ik het hier op zp een keer had gelezen of ergens anders maar er was ook een stel die net de tuin had aangelegd en waarbij bij het uithalen van een grap de halve tuin vernield was. Honderden zo niet duizenden euro's schade. Dat vind ik dus niet leuk.
ik dus ook, al vind ik het, omdat het om een sloopwoning gaat al weer een stuk minder erg. Maar normaal gesproken hou ik hier dus echt helemaal niet van. Ik heb dus ruim 2 mnd voor de bruiloft alle sleutels terug gevraagd, aangezien wij wel familie en vrienden hebben die van extreme grapjes houden. bij mijn man's tante hebben ze het hele slaapkamermeubulair (bed, kasten, toilettafel ed) op het dak gezet. Alles was ook net nieuw gekocht en nog niet gebruikt en op de dag van de bruiloft regende het dat het goot..... Daar wordt je dus gewoon echt niet blij van als bruidspaar, want ze moesten dus een compleet nieuwe slaapkamer kopen.
Bizar!! Ik mag toch hopen dat die "vrienden" een nieuwe slaapkamer hebben betaald? In mijn vriendengroep hadden ze er ook een handje van om grapjes uit te halen bij het bruidspaar. Wel redelijk onschuldig, zoals ballonnen in de slaapkamer. Maar ik heb direct gezegd dat ik nooit, maar dan ook nooit zulke grapjes wil! Ik vind het echt vreselijk als ik dan m'n huis keurig zou hebben ingericht, alles perfect neergezet zoals ik wil... En vervolgens gaan je vrienden alles opentrekken en bekijken en van die rotgrapjes uithalen Echt, blijf van mijn huis af. Ik kan daar niet om lachen. Daarom ben ik nog niet getrouwd, en dat gaat dus ook nooit gebeuren
Geen idee of ze een nieuwe slaapkamer hebben betaald, het is een jaar of 40 geleden gebeurd, zal er eens naar vragen.