Aha, dat tweede artikel geeft een andere kant van het verhaal weer. Dat maakt het al iets minder erg gelukkig. Bij vrienden van ons hadden ze een wekker in de slaapkamer verstopt die midden in de nacht afging. Voordat ze die gevonden hadden.... Dat zou ik ook al niet leuk vinden, maar het is nog beter te doen dan dat er spullen vernield worden. Wij hebben al onze vrienden en familie uitdrukkelijk verboden om een grap uit te halen. Gelukkig heeft iedereen er zich aan gehouden
Oo dat was echt mijn grootste angst tijdens ons trouwen. Mijn schoonfamilie is er nogal van en ik heb er echt een bloedhekel aan. Uiteindelijk had alleen mijn familie nog een sleutel en ik wist 100% zeker dat zij niets zouden uitvreten. Uit wanhoop heeft mijn schoonfamilie uiteindelijk alleen de tuin achterlijk versiert. Zelfs dat vond ik echt totaal geen humor, maar zij wel dus ach Toen ik het eerste stukje las dacht ik echt, neeeee! Maar met bet uitgebreide artikel vind ik het nog meevallen. De hoop met zand daarentegen vind ik echt stom! Kom je doodmoe thuis, kun je niet op je eigen erf parkeren en moet je over zo’n berg gaan klimmen!
Het tweede artikel maakt het echt al stukken minder erg, maar ik hou echt helemaaaaal niet van dit soort ‘geintjes’.
Een paar jaar geleden zijn vrienden van ons getrouwd. Andere vrienden van ons hadden de sleutel van hun huis. Bruidegom is fietsenmaker/brommermaker. Tijdens het feest zijn er wat vrienden weggeglipt. Heel het huis vol gezet met plastic bekertjes met water. Goudvissen in de gootsteen (de katten even opgesloten in een andere kamer) en een groot kleed met fietsbanden op bed gelegd. Ze konden er wel om lachen. Vooral de goudvissen. Daar hebben ze dr dag er na een mooi aquarium voor gekregen. Maar ze hebben wel een nachtje in de gootsteen gebivakkeerd.
Omg bij ons hingen vrolijke vlaggetjes en verder gelukkig niets. Mijn grap was een something blue (kanten stoeipoes pakje) in geld envelope te stoppen zonder afzender. Dacht kunnen ze wel om lachen met uitpakken samen. (deden ze dat volgende ochtend met ouders erbij )  euhhh shit
Haha met het tweede artikel wel grappig. Hier getrouwd tijdens zwangerschap en pas op het laatste moment aan zwager gevraagd om voor ons in te checken in hotel voor die nacht zodat hij niet te lang had om na te denken over geintjes en dat ook nog even benadrukt. Uiteindelijk hadden ze alles omgedraaid, dus bed andersom opgemaakt, stoelen op z'n kop en alle kasten open etc. Dat was wel grappig, denk dat ze ook niet meer durfden te doen, bang voor een hormonale uitbarsting