Grap?

Discussie in 'De lounge' gestart door jolanda1976, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Mijn collega en ik willen een grap uithalen met een andere collega,omdat zei ons al meerdere dingen heeft 'geflikt' :)

    Nu werken wij dus op een callcenter,dus wij willen haar dan gaan bellen met een of andere grap(uiteraard laten we iemand anders bellen natuurlijk).Nu weten wij zelf niks te verzinnen dus vraag ik nu ff jullie hulp of jullie misschien iets weten wat we uit kunnen halen,grinnnnn :)

    Gr Jolanda
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nou...gewoon iemand laten bellen met super onnozele vragen ofzo.
    Je werkt voor een callcenter dus je zou zeggen dat je genoeg meemaakt om op door te borduren.

    Wij hebben het ook met een collega gedaan..nav sjans in de pauze.
    Het was hilarisch...maar echt voor dat voorval bestemt zeg maar.

    Heel veel plezier met de voorpret, die is vaak het leukste ;)

    Elmo
     
  3. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik heb niet echt telefoongrappen, maar wel een paar goede:

    Zeg tegen haar dat ze honder euro krijgt als je twee eieren op haar hoofd kapot mag slaan.

    Als ze toestemt pak je twee eieren, en een vuilniszak. In die zak een gat en over haar hoofd (om kleren te beschermen).

    Sla 1 ei kapot op haar hoofd en zeg dan: "Maar die tweede doe ik natuurlijk niet!"


    En deze hebben ze een keer met mijn vader uitgehaald (die hierboven komt ook van zijn kantoor trouwens):
    Hij had net een nieuwe auto, hadden ze overal posters opgehangen met:
    Sjaak heeft een nieuwe auto en wil daar graag mee gefeliciteerd worden, en dan zijn doorschakelnummer erbij. De telefoon stond roodgloeiend.




    Linda
     
  4. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Een 'gouwe ouwe' is natuurlijk ook een briefje op haar buro neer leggen met het verzoek meneer de Leeuw terug te bellen..met natuurlijk het telefoonnummer van Artis.. :D ;)

    Of zelf bellen met je mobieltje op de gang en doen alsof je een enorme moeilijke/boze klant bent.. 8) Kijken hoe hij/zij zich daar uit weet te werken! :)
     
  5. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Zeggen dat je belt namens het belteam van Robbert Ten Brink, all you need is love, en dat er iemand is die haar graag wil ontmoeten...
     
  6. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
  7. Bloempjes1313

    Bloempjes1313 Actief lid

    21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Die van meneer de Leeuw is een goede ! .

    Een collega van mij mailde me dat mevr. Otter teruggebeld wilde worden op haar werk.
    Mevr. Otter was ook nog een bestaande klant bij ons...
    Dus ik bellen:
    Kreeg ik het dolfenarium aan de lijn :D

    Succes ermee ! en laat je ons even weten wat je hebt uitgehaald ? ;)
     
  8. bengel

    bengel Niet meer actief

    doen alsof de politie of belastingdienst haar zoekt, en dan b.v. opbellen, van: wij zijn er achter gekomen dat u hier werkt, u bent nauwelijks bereiekbaar, maar u heeft nog een belastingsaanslag van x bedrag te betalen, wanneer u niet binnen ...dagen betaalt, leggen we beslag op uw spullen. Hoe komt het dat u nog niet heeft betaald enz enz
     
  9. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Thnx meiden...Die van de leeuw is idd een goeie,die kon ik nog niet :) Heb net papiertje op dr bureau gelegd :D

    Verder staan er nog wel meer leuke dingen.Ik ga het alemaal nog bespreken met mn collega wat we gaan doen hahaha.Ik laat jullie weten wat we geflikt hebben haha :)
     
  10. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ben wel heel nieuwsgierig wat dit is.Zit nu nog op mn werk en daa kan ik dat helaas niet zien(horen)Maar zodra ik thuis ben ga ik zeker ff kijken ;)
     
  11. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ja zeker doen, is echt hilarisch ;), vooral als je zelf eens een echt vervelende callcenter aan te lijn hebt ;) (Soms bellen ze iedere dag, ook al zeggen we geen interesse te hebben, ik zal deze grap toch eens moeten instuderen ;) )
     
  12. Niet meer actief

    collega heeft confetti gekocht, sleutels gejat van collega zn auto. Confetti in de ventilatieroostertjes gestopt en ventilator op voluit gezet.

    Resultaat, een heleboel zooi toen de collega zn auto startte! Erg grappig!
     
  13. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ocharme :-D
     
  14. Marieke21

    Marieke21 Bekend lid

    1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik heb ook ooit op een call-centre gewerkt en daar hadden we eens iemadn gebeld om te zeggen dat hij een kkok workshop met Joop Braakhekke had gewonnen, of hij even die en die tijd in de studio wilde zijn... :)
     
  15. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    het nummer van christine leduqe (die hoerenwinkel) opzoeken, die persoon ernaartoe laten bellen en dan laten vraag naar mevrouw roeh
    (omdraaien en dan krijg je... juist)
     
  16. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    zonnetjes, christine leduc is geen hoeren winkel hoor. ;)
    enig idee hoeveel hoeren er dan rond zouden moeten lopen hier in nederland. :)
     
  17. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Zonnetjes schreef
    Christine Le Duc is naar mijn weten geen 'hoerenwinkel' maar gewoon een speciaalzaak voor erotische artikelen...
     
  18. Shelly

    Shelly Actief lid

    23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ipv confetti kun je ook meel in de ventilatieroostertjes gooien!
     
  19. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ooh leuk zeg, ik had wel willen bellen, mijn favo grap bij iedereen die mij lief is op 1 april

    dit heb ik allemaal al uitgehaald
    -2 jaar geleden mijn mannetje gebeld (met verdraaide stem) namens gemeente waarin zij zouden gaan trouwen en hem medegedeeld dat het gemeentehuis dubbel geboekt was, en dat onze afspraak geannuleerd werd (volgens zijn collega's werd hij errug wit)
    -mijn zusje had toen net een andere auto, gebeld namens de politie met de mededeling dat de rechtmatige eigenaar tegenover me zat
    -vrienden van ons hadden op 1 april de overdracht van hun woning, gebeld namens de makelaar van de kopers en hun medegedeeld dat ze de woning schandelig vies hadden achtergelaten, mijn vriendin pissig aan de lijn, "ben zo druk geweest met schoonmaken...."

    Misschien heb je er wat aan?

    Uiteraard heb ik dit bij mensen gedaan die bij mij ook het e.e.a. uitgehaald hebben....... ;)

    Maar je kunt ook bellen namens TNO en een onderzoek laten uitvoeren.....
    Over wasmiddel, televisieprogramma's, sexuele voorkeur, huisdieren....weet ik veel...

    Het leukste is om in te gaan op de hobby's of bezigheden van zo iemand op dat moment..

    Succes!
     
  20. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    ff off-topic, maar deze grap is wel leuk om uit te halen als je op stap bent in de kroeg.

    als er net een nieuw rondje besteld is (glazen moeten nog wel vol zijn) zeg je tegen je stap-partner, wedden dat ik jou glas bier (drankje) leeg kan drinken zonder dat jij het ziet! natuurlijk zegt die persoon dan, dat lukt je niet, en jij zegt weer, ik durf te wedden van wel, maar ik wil niet lullig doen dus we wedden maar om een euro ( of 50 cent), dan kost het je ook niet zoveel. natuurlijk gaan ze de weddenschap aan want ze zijn er heilig van overtuigd dat jij niet ongezien dat glas leeg kan drinken. vervolgens pak je het glas op en drinkt het leeg, waarop je geheid de opmerking krijg....... ja maar ik heb gezien dat je het leegdronk. waarop jij een euro op de bar legt en zegt: ja maar ik heb nog nooit zo goedkoop een biertje gehad in de kroeg (als je er vanuit gaat dat gemiddeld een biertje 2 euro kost en een mixje al gauw 5 euro)
     

Deel Deze Pagina