Grap?

Discussie in 'De lounge' gestart door jolanda1976, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    @Nienke1970 Hahahaha das en goeie,dat ga ik zeker een keertje bij iemand doen :) :) :) :)
     
  2. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    laat een man bellen en laat hem zeggen dat het al heel lang een stille aanbidder is,.....
    dat ie nu eindelijk het lef had je eens te bellen en hoop dat ze met hem ooit uit eten wil gaan ,..
    en wat er allemaal uit voort kan vloeien
     
  3. Milla

    Milla Niet meer actief

    Hihi, ik heb op mijn werk vroeger ooit iemand op laten bellen, met de mededeling dat die persoon een grote prijs kon winnen als hij of zij drie vragen goed zou beantwoorden (als zijnde van een radio-zender haha) Die persoon trapte er met twee voeten in. Alleen de laatste vraag was zo moeilijk (expres) dat hij het antwoord niet kon weten. Vervolgens hebben we hem een snoepzak als troostprijs met een brief erbij gestuurd. Pas na 3 keer de brief over te hebben gelezen begon het bij hem pas te dagen..
    Trots dat hij in eerste instantie was op zijn snoepzak.. Later heb ik hem naar mijn hoofd geslingerd gekregen haha.
    We hebben het met zijn allen bijna in onze broek gedaan van het lachen!

    Groetjes Milla

    p.s. dit was natuurlijk wel iemand die het verdiende!
     
  4. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Het nummer van een dierentuin geven (zeggen dat ie daar ff naar terug moet bellen) en hem/haar laten vragen naar: "Meneer de Beer" :rolleyes:

    Natuurlijk niet zeggen dat dat het nummer is van de dierentuin :)
     
  5. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Ze draagt zeker zo een koptelefoon? Is ie om haar oor of op haar oor want anders kan je hem een beetje nat maken en melkpoeder erop doen. Loopt ze de hele dag met een wit oor hahaha

    Succes

    Liefs
     

Deel Deze Pagina