Hmmmm, het wordt al gekker in NL blijkbaar. Maar daarin tegen heeft die andere nieuwe tv programma over echtscheidingen (moet nog op tv komen, maar heb al voorstukjes van gezien tijdens reclame!) strakkies druk Want als men massaal vreemd gaat, dan komen er op den duur ook meer relatie/huwelijk breuken! Maar het blijft te zot voor woorden ook!!!
Ziekelijk gewoon, ziek als je daar je geld op verdient.. En er zou idd ook wat mis zijn met je relatie wil je je aanmelden op die site neem ik aan. Maar ik snap niet hoe iemand er gewoon vrolijk zijn geld mee kan verdienen, je maakt wel gezinnen en huwelijken kapot zodat je lekker op vakantie kan.. BAH:x.. kan hier zo kwaad om worden!!!
Dit is de link/website van de betreffende datingsite. Ze maken hier ook volop reclame op radio 538 Is niet te filmen dit.....Hoeveel relatie's / huwelijken moeten hierdoor op de klippen gaan lopen Vreemdgaan en overspel: discrete dating voor wie al een relatie heeft. Schrijf je NU gratis in! - VictoriaMilan.nl
Die bedoelde ik inderdaad! Vind het eigenlijk ook van de zotte dat een radiozender hier aan mee werkt....
Ik kende het ook niet.. anyway diep triest als je op deze manier je geld wilt verdienen. En als je je inschrijft ook uiteraard! Ik had eigenlijk altijd het idee dat als je vreemdgaat, dat is omdat je iemand hebt ontmoet die je erg leuk vindt. Niet dat je echt iemand ervoor gaat uitzoeken. Shocking
Ik hoorde die reclame ook in de auto vandaag! Zat samen met mijn man in de auto en we keken elkaar zo aan Zei tegen hem nou nu gaan er nog meer relaties naar de knoppen. Straks wordt het de normaalste zaak van de wereld om vreemd te gaan en is het omgekeerde wereld kijken ze je gek aan als je het niet doet Tevens als je spanning weg is hoef je toch niet perse een ander? Je kan er zelf toch wat aan doen om weer spanning in je relatie te krijgen?
Ik en mijn man hoorde het ook samen in de auto. Wij dachten echt Waat!! Hoe verpesten mensen hun relatie. Niet te filmen gewoon, en bizar dat hieraan meegewerkt wordt via een radiozender. Groetjes, Sabrina
~ Nog ff en dan komt dit straks ook op tv, net zoals bij die andere datingsites :x in de reclameblokken!
Ik vind het echt belachelijk zo'n reclame! Ik hoorde m van t weekend voor het eerst, maar kan me herinneren dat er al eens eerder een item over was (radio of tv dat weet ik niet meer) Ik snap niet dat dit gewoon kan eigenlijk. Nog erger, dat er schijnbaar serieus mensen zijn die zich hierbij aanmelden!
het ergste is nog dat de site blijft leven omdat er zoveel mensen zulke scheinheilige boontjes zijn want als iedereen zo braaf is, sterft de site vanzelf uit zou je zeggen het feit dat ze zo groeien zegt wat over onze mensheid
net wat je zegt!!!...walgelijk zelfs, daar zitten geen personen met normen en waarden...dit gaat puur om poen en smeerlapperij...:x
Zieke lui zeg. Als het nu zo'n hype is zal het toch wel goed lopen. Nou, fijn dat ze zo discreet zijn hoor. Vriendelijk bedankt.
heb op de link geklikt en op de site gekeken.. als mijn vriend op mijn laptop gaat heb ik iets uit te leggen...
Waaaat.. echt vaag hoor. Lekker als je kinderen dat straks ook op tv zien/op de radio horen, gaan ze denken dat vreemdgaan normaal is zeker..
Idd echt te bizar voor woorden en het word verteld of het de normaalste zaak van de wereld is! Belachelijk!
Ik wilde er ook een topic over dit onderwerp openen. Ik kan en wil het nog niet geloven dat ze hiervoor reclame mogen maken. Zoooooo belachelijk. Er zullen zeker weer realties naar de knoppen gaan en zijn kinderen hiervan de dupe. Tjonge tjonge