grappen die jij uithaald bij anderen

Discussie in 'De lounge' gestart door babs81, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zei gisteren tegen mijn man toen ik thuis kwam of hij even de nieuwe tv uit de auto wilde pakken. Hij wil heeeeel graag een nieuwe tv dus hij wist neit hoe snel hij erheen moest rennen.

Hahahaha! Zat natuurlijk geen tv in...

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Haha, wat een grapjassen hier!

Zelf neem ik samen met mijn collega altijd een andere collega in de maling.
    Zo hebben we een hyves voor hem opgericht (vriendin gezocht voor D...!) Hebben zijn telefoon ingesteld op spaans. Kon ie vast oefenen, hij ging daar op vakantie.:D

Ook hebben we hem terug laten bellen naar Mnr de Leeuw, hij kreeg dus de dierentuin aan de lijn,hahaha!:)

3. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen

HAHAHA! Zalig !!!:D

4. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, geweldig die moet ik onthouden mijn man wil ook dolgraag een nieuwe :D

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Met de auto verzetten is niet grappig :D Ik had een keer de auto geleend van mijn toenmalige vriend. Netjes voor de deur geparkeerd en 's ochtends zou ik naar hem toe gaan met zijn auto. Auto weg... Had hij dus ook de auto stiekem opgehaald met de reserve sleutel. Heb wel een half uur staan ijsberen om hem te bellen dat zijn auto weg was! Niet grappig ;) Haha!

Verder kan ik er ook wel wat van om mensen in de zeik te nemen. Ik kan ook heel serieus blijven als ik iets van onzin vertel... Kan even zo geen voorbeeld verzinnen helaas...

6. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ben afgelopen zomer zelf gigantisch in de maling genomen.

We hebben ieder jaar een familieweekend en hij regelt altijd de bonte avond op vrijdagavond...spelletjes en dergelijke.

Nu kregen we allemaal een mail van hem een paar weken voor dat weekend met de mededeling dat de ABN Amro (daar werkt ie) een weekend weg geeft voor degene die het mooist, grappigst of gek gekleed is.
    Onze dochter van toen 5 maanden ging voor het eerst mee en dacht, laat ik haar in een clownpakje steken. Wij hebben best een heftig jaar achter de rug en wilden al heel graag even een weekendje er tussenuit. En wie kan er nou een baby in clownspak weerstaan ;) Dus ik stad en land afgezocht naar een mooi pakje en geslaagd!!! Het aaaah en oooooh gehalte was erg hoog dus ik was er van overtuigd dat wij eindelijk een weekend weg konden :D
    En jahoor bij de prijsuitreiking moesten de ouders van Demi naar voren komen..We hadden gewonnen!!! Tranen liepen over mn wangen en kreeg een opgerold papier in mn handen....hebberig scheur ik het lint er vanaf....en wat zat er in.....het weekblad WEEKEND :$:x

Ik baalde natuurlijk als een stekker, maar hebben er enorm om moeten lachen, maar wel met de mededeling dat ik hem volgend jaar 10x harder terug pak!!
    Dus iemand iedeeen :p

Ik had hem gewonnen omdat ik zo hebberig overkwam haahha:D

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha die vind ik wel heel erg goed bedacht, het weekblad weekend. :D

Over verkleden gesproken.
    Mijn broer vertelde dat toen hij zijn verjaardag vierde voor zijn vriendengroep, dat hij tegen één stelletje die zou komen heeft gezegd dat het de bedoeling was dat iedereen in pyjama zou komen. Een soort pyjamaparty. :D Dat heeft hij dus alleen gezegd tegen dat stelletje. Ze kwam die dag de auto uit in hun badjas met daaronder hun pyjama. Maar ze waren de enige, tegen de rest van de gasten heeft mijn broer dat niet gezegd. :D

8. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ja volgend jaar konden we een party winnen :D

Die is ook lachen... sta je ook voor joker hahaha

9. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Mijn vriend heeft ooit een stunt op MP uitgehaald.

Hij bood een nog nooit uit gebrachte cd aan van Marco Borsato.

Iedereen die gereageerd had kreeg dus een lege cd thuis gestuurd. Met een briefje erbij dat er dus niets op staat om dat die cd nooit uitgebracht is.

Niet iedereen kon m waarderen maar vele wel. Hij heeft veel leuke reacties gekregen op deze grap.

Of een K-pot aanbieden. Heel veel mensen reageerde dat ze er eentje wilde hebben. Hij naar de drogist gegaan om condooms te halen, oftewel het "kapotje". Ook hierop werd wel leuk gereageerd. Heel veel mensen snapte ook ineens dat ze pas na ontvangst hoefde te betalen :D:D

En zo kan ik nog wel even doorgaan met die mafkees hier in huis.

10. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Ow ja .. en mocht je ooit een advertentie op MP tegenkomen waar piepers worden aangeboden ... laat maar gaan :D:D:D:D

Grote kans dat je een aardappel thuis gestuurd krijgt hahahahaha

11. Haha, jouw kindje krijgt echt een hele leuke papa!:D

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

prachtig deze grappen. En is je vriend helemaal glad de douche uitgekomen?

@fightforlove haha ik had graag de gezichten gezien. Wat geniaal bedacht:)

13. Haha leuk dit. Lig helemaal in een deuk hier. Val nog net niet van de bank van het lachen.

Dat bouillonblokje kende ik al. Dat gebeurt bij ons in de familie als een stel net getrouwd is. Bij ons dus ook.:x

14. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Leuk om te lezen hoe die iedereen in de zeik neemt en andersom.
    Ik heb zelf ook een keer een emmer water bij mijn vriend die onder de douche stond over hem heen gegooid. Dit kon hij jammer genoeg niet zo waarderen ik wel!

:D

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oooh, ik heb net toevalling nog een (gemeen) grapje uitgehaald bij mijn vriend. Ik was even boodschappen doen, en hij was thuis met de kleine. Ik kom weer thuis, zie ik dat hij op het balkon staat te roken. De box staat voor het raam, dus zo houdt hij de kleine in de gaten. Ik snel stiekem de balkondeur op slot gedaan, zonder dat hij mij zag of hoorde. Toen staan wachten tot hij klaar was. Heb hem wel direct binnen gelaten hoor, nadat hij vijf seconden aan de deur aan het morrelen was. Hij was zich echt kapot geschrokken. En ik lag in een deuk...

16. babs81

babs81 Niet meer actief

nee waren ons verslaapen.. hadden 30min de tijd om weg te gaan:)en hij zei zelf al.. nou kga me niet skeren:)

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    hahaha lig echt dubbel hiero :D

Wij hebben ooit een keer bij de voetbal de auto van een vriend van ons verstopt (sleutels uit zijn tas gevist :D). Tja en hij zoeken en in totale paniek, nee zeg komt er net politie aanrijden :$ Hij gelijk erop af: mijn auto is gestolen! Via gebaren achter zijn rug konden we de politie inseinen en die speelden (zowaar) het spelletje mee. :p Hij kon er achteraf wel om lachen hihi

En nog eentje van een vriend ons. Jaren geleden waren we met een hele club op Texel en 1 van die gasten had lang haar waar hij supertrots op was. Een vriend van ons maakte steeds toespelingen dat hij wel even die haartjes af ging knippen, onder luid protest van die ander natuurlijk ;) Die vriend van ons is toen bij de plaatselijke kapper wat afgeknipte haren in dezelfde kleur gaan halen en heeft dat, terwijl hij lag te slapen, op zijn kussen rond zijn hoofd gestrooid. Toen die jongen wakker werd zag hij dus die enorme bossen met losse haren op zijn kussen en flipte helemaal :$:D hahaha maar snel verteld dat het een grapje was :p

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn vriend is de grappige van ons 2. Hij heeft in een supermarkt gewerkt en iemand vroeg een keer aan hem en een collega waar de eieren waren, hun antwoord: Op de boerderij...:D
    Hahah toen ik dat verhaal voor het eerst hoorde kwam ik niet meer bij.
    En ik weet niet of iemand die knappertjes van bolletje kent, maar daar vroeg ook iemand een keer naar en hij en die collega zeiden toen:
    Hier zijn we!
    Vindt miss niet iedereen grappig maar ik vond het wel amusant hahaha alleen de mensen in de supermarkt niet.

19. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik heb toen mijn zoontje in het ziekenhuis lag tegen mijn ex-vriend gezegd dat hij dan 's ochtends naakt moest wegen.. Dus toen kwam die verpleegkundige en toen dacht hij dus echt dat hij zich uit moest kleden.. :) Terwijl natuurlijk alleen mijn zoontje naakt gewogen hoefde te worden..

20. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    We hebben een eigen zaak.. laats wou de koffieautomaat geen koffie geven.(moest hem ontkalken)
    Zei tegen een gollega jaa moet je 3x heel hard eropslaan!
    En hij eropslaan hahaha! ja celia doet nog niks he?
    Ja tuurlijk niet mongool:p

Deel Deze Pagina