Even delen hoor... mijn oudste had hier namelijk geen last van... Gisteren heeft mijn jongste haar eerste prikken gehad. Ze is 10 weken. De prikken zijn iets uitgesteld omdat ze ziek was, griepje. Vorige week was ze dus al niet fit, steeds kleine beetjes drinken, verhoging, heel erg verkouden... Tijdens de prikken zette ze het echt op een brullen waarna het al vrij snel goed was. eenmaal thuis ook niets aan de hand, ik heb haar toen nog even in de puckababy gedaan omdat ze geen tempverhoging had. Ze slaapt nooit echt lekker overdag, en nu ook als gewoonlijk ongeveer een half uurtje. Naarmate de middag vorderde werd ze steeds onrustiger en van etenstijd tot 's avonds laat heeft ze echt liggen krijsen. Ik heb haar bij me gehouden, steeds kleine beetjes melk gegeven, want drinken deed ze nauwelijks sinds de prikken. Omdat ze zoveel pijn had en koorts, heb ik haar uiteindelijk maar een paracetamol gegeven, helaas weinig verschil... Vannacht steeds brullen heel onrustig, ook omdat ze haar Puckababy niet aan kon... Haar beentjes zijn zeer pijnlijk! En nu, bijna 24 uur later is het niet anders. Ik heb haar vanmorgen weer een paracetamol gegeven, ze is echt doodop, maar slaapt nauwlijks. Ja, steeds 5 minuutjes en dan komt er weer enorme onrust opzetten..... Ze kronkelt met haar hele lijfje en zuigt als een bezetene op haar speen. Ik heb haar veel vast óf ze ligt naast me in bed of op de bank, maar als ik de ruimte uit loop schiet ze direct weer in een enorme krijsbui... Vind het een behoorlijk heftige reactie op de prikken, het komt vast doordat ze al niet zo lekker was.... Kwestie van tijd natuurlijk, maar poeh..als je er zo in zit is het best pittig! Morgen een heupecho..vind ik ook zo sneu, hoop dat haar beentjes dan wat minder gevoelig zijn!