Ik ben 6 en half week zwanger. Maar ik krijg het idee dat mijn buik nu al begint te groeien? Kan dit? Hebben jullie dat ook?
Mijn buik is ook al behoorlijk dik en ben nu 9 weken zwanger. Maar heb het idee dat het mn darmen zijn en mn buikspieren die er geen zin meer in hebben. Mn broeken zitten in ieder geval niet echt lekker meer.
dit zijn ws je darmen is het je eerste? Ik ben van de derde zwanger en ik moet echt heel erg mn buik inhouden om t te verbergen
Hoi, Ben ook zwanger van de eerste en had ook bij 6 a 7 weken al dat mijn broeken niet lekker meer zaten. Zal ongetwijfeld mijn darmen wel geweest zijn maar deze 'darmen buik' is naadloos over gegaan in een 'zwanger buik'. Met 12 weken echt al een buikje. Nu (bijna 23 weken) heb ik een buik waarvan veel mensen zich afvragen hoeveel er in zitten hahaha Nou, echt maar 1! nu ben ik erg klein dus mijn kindje neemt alle ruimte die er maar is en er blijft niks meer over voor mama hahaha
Ik ben 12 weekjes zwanger en heb ook een klein buikje... Voor de buitenwereld is het steeds beter zichtbaar! Heerlijk vind ik dat! Bij Salsa een super mooi zw. spijkerbroek gezien, die ik waarschijnlijk deze week ga halen.. Ook een heel mooi rokje gezien bij Noppies.. Die ga ik denk ik ook nog even halen Ben super trots!!!
Ik had dat ook zo vroeg al ben ook zwanger van de eerste, vast en zeker darmen, maar het komt wel door de zwangerschap. Nu met 11 weken wordt het al tijd om wat zwangerschapkleding te gaan halen want ik krijgen mijn broeken niet meer lekker dicht.
Ik had ook al na een aantal weken dat ik met autorijden en zitten mijn knoop los moest doen. Heb met 12 weken pas een broek en rokje van Mamalicious aangeschaft en dat zit een stuk comfortabeler tot die 12 weken zijn het idd vooral je darmen die uitzetten. Mijn zwangerschapsbuikje is pas zo'n 3 weken zichtbaar.
mijn moeder zei tegen mij; zolang je je buik kan inhouden zijn het je darmen.. baby kan je niet zo goed verbergen
Of het nu je darmen zijn of niet, je buik groeit vanwege de zwangerschap! En men gaat het dus zien......... Hier ook al een behoorlijke buik, terwijl je bij mijn eerste 2 zwangerschappen pas tegen de 20 weken ging zien. Snap er helemaal niks van! Als zw.kleding fijner zit, dan ga je die toch halen?
ik heb zelf een behoorlijke reserve dus bij mij is het nog heel lastig om te zien of er iets van een babybuik aan het groeien is mijn darmenbuik is wel flink opgezwollen
Hier zwanger van de derde en in de middag wilen mn broeken echt niet lekker meer zitten. Ik heb wel leuke jurken maar die zijn strak en wil het nog even verbergen dus ook even geen strand helaas
In het begin van de zwangerschap zijn het inderdaad je darmen die onder invloed van hormonen opzetten. Heeft met je buikspieren te maken of dit snel zichtbaar is. Bij mijn eerste duurde het erg lang voor je bij mij wat zag. Nu heb ik, vooral 's avonds, al een behoorlijke buik (ben 10 weken zwanger).