Ik heb al op internet gespeurd, maar ik kan niet heel veel grappige gedichtjes vinden voor op het geboortekaartje van onze 2e beeb... Ik zoek iets waarvan het lijkt alsof Jamie het verteld zeg maar. Maar dan ook weer niet te lang, want we zijn niet zo van de lange gedichten. Bij Jamie hadden we de kort maar krachtige tekst; Hoera! Het is me gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren! Hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen. Thanx alvast! Xx
Voor jamie had je: Hoera! Het is me gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren! Misschien kan je voor mini-us dat ook nemen : Hoera! Mij is het ook gelukt! Ik ben ook op mijn verjaardag geboren!
ben zelf ook wat op mijn eigen site aan het zoeken Hoera, ik heb een stukje meer, daardoor ben ik een kleine heer ik ben geboren, dus ik besta! Laat zeker weten als je er eentje hebt gevonden!
Haha, ja da's ook een idee! Heb wel leuke op je site gevonden! Waarschijnlijk wordt het namens Jamie; "Nu snap ik het! Dat was jij, in mama's dikke buik!" Dan nog een klein gedichtje zoals deze namens ons en dan ben ik klaar! Dus ben al halverwege! Zeker 2b continued.. Xx
Wat fijn dat je er toch een paar gevonden hebt (was eigenlijk wel de bedoeling van de site, om jullie het zo gemakkelijk mogelijk te maken gedaan met 30 sites af te zoeken ) je zal wel enkele uurtjes zoet zijn op mjn site groetjes Liezje en nog veel succes!
Super Liezje! Ik heb al twee dochters die wat ouder zijn. Vorig jaar heb ik , een paar uur na de bevalling mijn meisje verloren. ( na zwangerschap van 25 weken , door complicaties met laagliggende placenta). Ik wil dus geen standaard gedichtje , maar een gedichtje dat wel een beetje op ons slaat zonder dat het direct weer loodzwaar is. Na wat speurwerk op je site heb ik al een paar mooie gevonden om eventueel straks op het geboortekaartje te zetten. Super. gr, melissa73