Ben nu bijna 30 weken zwanger. De hele zwangerschap ben ik zo moe geweest, maar nu ook nog eens best wel prikkelbaar. Ik maak me daarbij wel wat zorgen over de groei van het kindje, binnenkort een echo, er mist een aanvoervat in de navelstreng, dit komt vaker voor en volgens de verloskundige kan het geen kwaad. Maar al met al zit het me niet helemaal lekker. Na de miskramen en allerlei onderzoeken op erfelijke afwijkingen aan het begin van deze zwangerschap wordt het me nu een beetje veel. Ik wil zo graag genieten en rust! Ik werk nog wel steeds (in de zorg) omdat ik vermoeidheid en prikkelbaarheid niet echt een reden vindt om me ziek te melden. En ik heb een geweldige peuter rondlopen
Oooooh heel herkenbaar!Ik ben niet bekend met jouw onderzoeken, en miskramen, maar wel met de extreme vermoeidheid en prikkelbaarheid. Ik heb ook zoveel last ervan, bleeeeeeh! Ook hier een stuiterende peuter, dus à meis, ik snap je, het is heel pittig. Ik voel me ook altijd schuldig over mijn prikkelbaarheid, maar je kunt er zo weinig aan doen hè? Probeer je meer te slapen? Kun je je kindje iets vaker bij iemand brengen,zodat jij even bij kan slapen? Heb je floradix drankje geprobeerd? Misschien heb je een ijzer tekort? Je zegt vermoeidheid is geen reden om je ziek te melden.....maar dat is het wel hoor( mmm moet ik zeggen Maar als jij het niet trekt.....dan is dat toch genoeg? Jouw kindje/s zijn het belangrijkste, toch???