Hallo meiden De titel zegt het al. Ik heb sinds gister avond z`n ontzettende onrustige buik babytje is erg druk... en heb krampjes de ene keer zijn ze erg pijnlijk en weet ikn iet waar ik het moet zoeken andere keer valt het mee. ze zijn niet regelmatig ofso.. gelukkig.. heb ook ontzettende druk op mijn schaamlippen zeg maar.. Zal de baby aan het indalen zijn?.. wat een rot gevoel zeg. bij de 1e heb ik dat helemaal niet zo gevoeld.. pff.. wordt er helemaal naar van gewoon :S..
Ik heb er de laatste 4 dagen ook last van. Ik krijg het er benauwd van en de druk bij mijn vagina is ook hoog. Het lijkt wel alsof ieder moment het kan beginnen. Ik kon net niet eens een tas met boodschappen sjouwen. Ik heb onderweg 3x moeten stilstaan, zo bang was ik dat het eruit kwam. Misschien is de baby wel aan het indalen. Ik ben 34 weken en 4 dagen. Dus ligt het wel aan het aantal weken. Sterkte iig meid.
Hier nog steeds een onrustige buik . het was vanmiddag eventjes weg, maar komt ook net zo weer op.. pff ik wordt er zo onzeker van.. iemand die dit ook heeft?
zo voelde bij mij het indalen! was ook zo rond week 34, Eef was er met 37 weken! had ook rond die tijd verlies van slijmprop..
hier nog zo één.. druk op mn vagina/schaambot.. De beeb is wel aan het indalen maar omdat hij nog beweeglijk kan zijn in de bekken doet het pijn.. wel sinds vandaag steken in mn onderbuik.. zo voel ik uurtje niks en dan komen de steken elke 5 minuten (zijn niet mn darmen en gelukkig geen weeen).. doet wel ontzettend pijn.. Nu alweer 1.5uur niks gevoeld..zo vaag.. Maar denk dat het indalen is, ben 35 weken en 2 dagen dus het zijn wel klachten bij dezelfde aantal weken..
meiden bedankt dan houden we het toch op het indalen.. pff het is geenpretje maarja.. nog even volhouden .