Hey hallo allemaal, Hier even een vraagje; Tygo is nu 3 maanden + en hij transpireerd enorm. Soms is zijn hoofdje helemaal nat. En nog vaker zijn handjes en voetjes. Zijn handjes zijn nu zelfs zo nat dat ze helemaal gaan rimpelen. Je weet wel net alsof ie een half uur in bad heeft gezeten. Weet iemand of dit kwaad kan en wat ik er tegen kan doen? Het heeft niets met het warme weer te maken en hij is ook niet ziek. Hopenlijk weet iemand van jullie wat ik kan doen...... Veel liefs Danielle
Zou toch ff contact opnemen met de HA. Laura zweet ook wel, maar meestal alleen op der voorhoofdje, en ik weet zeker dat dat van de hitte is!
Erik zweet ook heel snel ! Moet zeggen dat toen ie jonger was ie meer zweette dan tegenwoordig. Ik kleedde hem altijd wat luchtiger. Vooral snachts en bij elke voeding want dan was het het ergste. Maar goed. toen Erik jonger was toen was het zomer. Dus weet niet of het daar aan lag. Voor de zekerheid dus gewoon ff contact opnemen met je HA. LIever het zekere voor het onzekere nietwaar Trouwens zweethanden heeft ie altijd maar dat heeft ie van mij. Want ik heb ook altijd vreselijke zweethanden.
Hardstikke bedankt voor jullie reacties Ga het zeker ff navragen. Idd beter het zekere voor het onzekere. Liefs Daan
Het kan zelfs gevaarlijk zijn als een baby het te warm heeft. Yildiz zweet ook altijd en dan gooi ik echt de deken van haar af.