Grappig of naiëf?

Discussie in 'De lounge' gestart door runner, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    geef haar een setje oordoppen kado! :)

Als ik weet dat de buurkids vrij zijn,heb ik ze ook standaart in!

het zijn kinderen!

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    heel vervelend voor de buurvrouw, ben ik helemaal met haar eens!

maar het is niet anders! jullie hebben hier niet om gevraagd, je hebt geen keus, dikke pech en voor het kind is het al sneu genoeg. iedereen zou willen dat de situatie anders was, want dat betekende dat jullie kleintje gezond was en lekker door sliep!

laat dat mens d'r kwek houden. het is júllie huis, daar heeft zij niks over te zeggen en een klacht kan ze nergens indienen, want daar wordt echt niks mee gedaan.

gewoon negeren hoor en lekker je aandacht op die zieke hummel richten, dat die maar snel beter mag worden voor jullie plezier, niet die van de buurvrouw!

3. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Jemig wat een zeur! Niet leuk als je nachtrust wordt verstoort, maar ze moet toch ook begrijpen dat het voor jullie 10x vervelender is. En dat jullie hem heus niet laten huilen om hun te pesten.
    Grappig is 't in elk geval niet, voor niemand niet.
    Veel succes met je ziekenboeg!
    *hug*

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Jeempie, wat een zeikwijf! Nou dan moet ze niet hier in de straat gaan wonen!
    Wij wonen in een rijtjes huis uit de jaren 50, en geloof me, je hoort de buren hoesten!

Tijn heeft deze week ook veel gehuild snachts, had oor en keel ontsteking. Op een gegeven moment dacht ik ook..pfff..wat moeten de buren wel niet...
    Maar de volgende morgen kwam ik daar van terug, toen begon hun koter van 8, een uur lang de hele toko bij elkaar te schreeuwen! hahahaha

Ik vind het moeilijke dingen, geluidsoverlast is en blijft moeilijk, je kan er behoorlijk last van hebben.....maar dat weet je nu eenmaal als je buren heb! Moet je maar vrijstaand gaan wonen, ergens op de hei ofzo!

Niks van aantrekken dus, mocht ze weer komen...een sarcastische opmerking maken:

- Speciaal omdat je nu weer komt klagen zal ik Roben van kamer veranderen, hij slaapt voortaan naast jullie!
    - of in de trant van: zal voortaan met tape zijn mondje dicht plakken!

kus miek

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Vette schijt hebben aan zulke buren,

Al eerder geschreven, we wonen nu eenmaal in een land waar je bovenop elkaar woont. Als je nu ook al rekening moet houden met buren als je kind ziek is, :evil:

Ik heb een jaar lang in een bouwput gewoond. Er zou 3 maanden worden gewerkt, maar het werder 13 maanden. Elke ochtend een dikke drilboor aan om 7 uur, inclusief zaterdag. We woonden in een flat waar beneden de winkels tot woonhuizen werder verbouwd.
    Ik vond het niet leuk, maar het was nou eenmaal zo, niks aan te doen.

Ik zou zelfs je kindje nog even extra dicht bij de muur houden. :evil:

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ze moet er maar mee leren leven en anders moet ze verhuizen al zal het moeilijk worden om niet langs een gezin te wonen ;)

Is het niet de puber die de muziek hard zet 's middags dan is het een huilend of rennend kind, is het niet de stok dove buurman die alles bij elkaar schreeuwt (die hebben wij) dan is het wel een bejaard echtpaar dat zef 4 kinderen en 7 kleinkinderen heeft maar nu een hekel heeft aan huilende en spelende kinderen (onze andere buren), dan is het wel een buurt genoot die de hele dag naar radio mexico luistert en zo is het altijd wat met buren.
    Sommige zeiken overal over, dat is gewoon zo. Ik ben redelijk tolerant en stoor me niet snel ergens aan, leven en laten leven is mijn instelling.

Ze kunnen hier aan komen bellen wat ze willen, maar ik heb er schijt aan, als ze geluidsoverlast hebben van me dan bellen ze de politie maar. Die zal vast ons huilende kindje niet arresteren. Verder horen ze van ons nooit wat.

Deel Deze Pagina