Op de echo lag de kleine met zijn armen achter zijn hoofd gevouwen; alsof hij op het strand lag ofzo. Zo ligt mijn man altijd in bed, erg leuk!
Ik vond de 3d-echo ook geweldig leuk. Wij herkenden ons zoontje echt van de foto's toen hij eenmaal was geboren. Hij leek er nog steeds sprekend op. Ik vind het echt een aanrader om zo'n foto te laten maken, we gaan het nu zelf ook over een paar weken weer laten doen.
hier lig de kleine elke keer met zijn handje bij zijn hoofd . veder heeft hij mijn neus zeg iedereen al als ze ze echo van 36 weken zien en me vriend zijn lippen hahaha veder ligt die in stuit(onvolkomenstuit) met zijn teentjes bij zijn mond en ja ik lig dan niet zo ver maar wel met opgetrokken benen veder ja heeft hij beide wel wat van ons
Hahaha vet grappig. Ik zie het probleem niet zo dat een man met zijn hand in zijn broek slaapt. Wij slapen zonder kleren dus geen broek die opzij moet Maar goed, wel erg grappig dat het allemaal zo herkenbaar is van een echo. Gwen lijkt echt enorm veel op de 3d echo die we toendertijd lieten maken van haar. Zo gaaf om te zien.
Das makkelijk, vandaar dat er snel een 2e achterna komt.... Hadden we ook moeten doen... Liefs Jeanney
Whahaha dit komt me wel bekend voor, mijn kerel ligt altijd op de bank met zijn hand in zijn broek. Lekker warm zegt ie dan Ach wat geeft het, misschien deden wij dat ook wel als we zo'n slurf hadden
haha moest ook meteen aan Al Bundy denken...heb je er straks 2 Die van ons is vreselijk druk...net als papa En ze keerde continue haar rug naar ons toe...net zo tegendraads als dr moeder
ik heb een 4d echo laten maken. Daar lag het kindje ook net zo te slapen als dat ik altijd slaap. 1 handje op zijn wang en zijn andere handje daaronder. heel grappig om te zien. De foto staat wel in mijn album met de tekst zo slaapt mama ook
Whahahahaaa, grappig zeg Wat ik wel een beetje herken van mijn vriend is dat hij niet tegen te weinig ruimte kan. Dan gaat ie heel erg geirriteerd ruimte maken door met zn schouders en ellebogen te draaien (weet niet precies hoe ik dat moet beschrijven). Maar zo voel ik de beeb soms ook vanbinnen alle kanten op wringen, alsof ze zich irriteert aan de kleine ruimte.
En ik slaap het lekkerste met de hand van mijn vriend in MIJN broek....whahahahahaha Ons kleintje lijkt nu al op zijn papa, bij de echo zagen we hem/haar uitgebreid en heeeeeel lang gapen (net als papa), heerlijk aan het duimen (net als papa tot zijn 7e ofzo...), het dopneusje is ook zeer overduidelijk van papa en papa is erg druk, niet stil kunnen zitten, altijd bewegen...nou de kleine is ook erg druk in mijn buik en tijdens alle echo's werd dat ook gezegd door de echoscopisten! Hihihi kan niet wachten om ons 'papa's kindje' vast te mogen houden!
Hihih, wat een leuke discussie... Deze uk kunnen we nog niet beoordelen natuurlijk, maar ik grap altijd dat mijn lief zijn kuiltjes (in zijn wangen) wel meegegeven moet hebben Vind dat zo guitig staan! Enne ook hier geen kleding aan in bed, maar wel lief zijn hand tussen mijn benen..en andersom Ach, als je maar lekker slaapt toch? Mijn lief kan ook vreselijk ontzettend knuffelen en zegt ook wel eens, ben je mijn gepluk en gefriemel nog niet zat? Ik vind het heerlijk! Leuk om de overeenkomsten te lezen! Liefs
Now bij me eerste zwangerschap zei ik altijd tegen me man, de beeb mag alles van je hebben behalve je neus..... En met resultaat; ze heeft papa neus...Eerste wat VK riep was; ze heeft papa's neus....Iedereen moest lachen, want me hele zwangerschap riep ik aub papa's neus NIET! Liefs Jeanney
ik moet gewoon erg lachen hahaha. prachtig dat je baby dat deed Mooi ook dat alles goed was. Ja ik kan begrijpen dat je het vervelend vind, maar ik denk niet dat je het hem afleert. En gefeliciteerd dat je een jongetje krijgt.
Bij de 3D echo zagen we ons meisje constant gapen. En dan echt met haar mond helemaal wijd (foto in album). Sindsdien als ik mijn vriend zie gapen dan zie ik daar echt ons meisje in. Ze gapen beiden precies hetzelfde! Bij mijn vriend gaan dan ook de neusvleugels open (hij heeft best een brede neus omdat hij half moluks is) en onze dochter heeft precies zijn neus. En haar neusvleugels gaan ook open als ze gaapt. Haha echt super grappig. Ben helemaal trots!