Grappig...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iris is voor haar leeftijd behoorlijk 'talig'. Kletst veel en duidelijk en zegt al echt zinnen ('kijk mama Bert en Ernie)
    Ze heeft nu opeens door dat papa en mama ook nog een naam hebben. Was in de keuken bezig en hoorde haar mijmeren: Mama....Femke, Papa.....Joost, en toen: Iris, Iris. Bleef even stil; Iris...grote meid...Iris. ZO heeft ze dus ook 2 namen...Moest zoooo lachen:D

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Zo!! Die is zeker talig voor haar leeftijd! Leuk joh en ze zeggen inderdaad de grappigste dingen he? Onze dochter is 2 1/2 en kletst de oren van ons hoofd en speelt nu ook heel goed zelf. Is dan echt in haar eigen wereld maar haar rollenspellen en praat dan ons gewoon na tegen haar beesten en poppen zo van: zo ik ga even sporten maar ik kom je straks weer ophalen...(als ik haar dus in de sportschool creche aflever..). Soms zegt ze: mama???? gaat het wel goed met je??? hi hi, je lacht je dood.

Geniet er maar van. Nog veel moois te komen.

Charlie

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ahahahah lachen die kleintjes!
    hier zegt ze soms... gaat het wel een beetje met je mama? dan aait ze zo over mn rug.. zo lief!
    vanmorgen zat ze in bad en ik stond met mn rug naar haar toe ( in mn ondergoed) en ze roept opeens MAMA MOOIE BILLEN!! Ik moest zo lachen dus ik draai me om naar haar en ze roept"OOK MOOIE PLASSER!"
    hahahahaha ik kwam niet meer bij van het lachen.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier een meisje van net 2 en af en toe liggen we ook echt een deuk!

Mijn vriend heeft een nieuw vest en het lijkt op een trainingsjasje maar dan netter.. snap je hem nog..;) En Esmee keek naar haar papa en zei: haha pappa gekke kleren..:D

Vanmorgen vroeg ik of ik haar moest helpen met het bouwen van een toren... zegt ze: Nee, mama afblijven..;) Jeetje zeg!

Ik zeg dus zelf regelmatig tegen Esmee als ze iets doet wat niet mag.. Esmee dat kan niet.. Als ik Esmee nu bijv vraag.. Kom, dan doet mama je jas aan dan zegt ze: Nee, kan niet?:D

En zo zijn er nog veel meer dingen waarbij ik denk.. jeetje je bent 2..:(

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    geweldig hè?!

had ook pas een topic geopend met leuke uitspraken
    word je helemaal blij van hè :)