wie moet er verhuizen vanwege zwangerschap

Discussie in 'De lounge' gestart door spooky, 18 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spooky

    spooky Bekend lid

    15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    hallo allemaal
    ik ben benieuwd wie er moeten verhuizen.
    ik wel namelijk. ik woon in een huis waar het niet echt handig is als je een baby hebt. de omgeving wel, we wonen dicht bij scholen en winkels.
    en ik wil ook graag bij mijn familie in de buurt wonen en dat is nu niet zo.
     
  2. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey,

    wij hadden wel verhuisplannen maar kunnen niet het huis vinden wat naar ons zin is, we hebben nu een heel fijn huis met alles erop en eraan, mooie keuken, grote badkamer, ruime woonkamer alleen... maar 2 slaapkamers... waarvan nu 1 mijn schoonheidssalon is.
    maar we kunnen echt niet een huis naar ons zin vinden en wat we zien is gelijk boven de 2 1/2 ton, tja dat is iets te veel!
    dus nu gaat de salon eruit, tenzij we iets anders zien voordat ik zwanger ben, kan nog een tijdje duren, kan ook snel zwanger zijn wat ik wel hoop!

    liefs bianca
     
  3. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wij zijn 6 jaar geleden verhuisd toen ik zwanger was van de tweeling. We woonden toen in de stad op een flat (ivm mijn studie).
    Voor de kinderen wilden we terug naar een dorp; dicht bij onze ouders, een huisje met tuin en meerdere slaapkamers.
    We wonen er nog steeds heerlijk.
     
  4. spooky

    spooky Bekend lid

    15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    wij zijn nu op zoek naar een huurhuis omdat we toch geen hypotheek krijgen. er staat weinig bij. ik denk dat ik woningruil ga proberen
     
  5. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Wij moeten ook verhuizen, in dit huisje kun je geen kindje opvoeden..
    We hadden al verhuisplannen voordat ik zwanger werd.. maar nu zit er gewoon wat meer druk achter..

    We hebben afgelopen donderdag een super mooi huis gekocht! Mooi op tijd, en zeker niet een overhaaste keus.. We hadden liever iets anders, maar als het echt moest.. dan hadden we in dit huis ook wel wat kunnen regelen.. maar gelukkig hoeft dat niet..

    Groetjes Kalush
     
  6. spooky

    spooky Bekend lid

    15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    gefeliciteerd is wel lekkerder dat je nu een huis hebt
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Als ik zwanger word zullen wij ook moeten verhuizen .
    Wij hebben nu 2 meisjes die samen op een kamer slapen .
    Maar als er een derde bij komt heb ik geen idee waar ik die zou moeten laten .
    We willen zo en zo verhuisen omdat een 3 kamerwoning met 2 kinderen gewoon te klein is .
    Alleen wij willen nog niet kopen (vinden de huizen gewoon te duur ) en een huurhuis ( een leuke dan ) hebben we nog niet kunnen vinden .
    Wil nu perse een tuin omdat ik veel alleen thuis zit met de kids en dan is wonen op 1 hoog ook niet ideaal .

    Groetjes Joyce
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij moeten ook verhuizen!
    Gelukkig gaat dat ook snel gebeuren, want dinsdag heb ik een afspraak bij de woningbouwvereniging omdat ze een huis voor ons hebben!
     
  9. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Wij weten het nog niet, ik dacht eerst van wel, aangezien ons (huur)huis in een blok staat wat gesloopt gaat worden....
    Maar van huisbaas hebben we toezegging gehad voor nog anderhalf jaar, en hij is eigenaar van nog meer huizen in de omgving, dus we willen onderhandelen dat we tot t laatst hier blijven en dat hij dan een ander huis voor ons kan regelen, kan hij dat niet, dan gaan we nu al inschrijven voor een huurzoning (kopen hebben we plannen voor maar duurt nog een poosje)
    Dit is een heerlijk huis om in te wonen, wel druk verkeer aan de voorkant, maar de tuin loopt zover naar achteren en er is ruimte zat....
     
  10. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Nope ik hoef niet te verhuizen....... hebben dit huis al op voorhand gekocht om 2 kids te kunnen herbergen.............
    lieke...
     
  11. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik snap dat je de huizen te duur vindt, maar ze worden echt niet goedkoper alleen maar duurder.
    Het enigste waar je voordeel uit kunt halen is de hypotheeklasten.
    En zorgen dat je een huis koopt dat de mensen echt kwijt moeten en dus al heel lang te koop staat, die willen nog wel eens zakken met de prijs.
     
  12. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nope, hoeven niet te verhuizen maar willen dit wel als de oudste 5 is (er vanuit gaande dat het lukt allemaal). We hebben een prachtig koophuis (uit 1780) van 170m2 met 5 slaapkamers. Het is alleen een grachtenpand midden in het centrum! Niet handig dus. We willen t.z.t. naar een ander huis met een grotere tuin of naar een dorp.
     
  13. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    neuh, wij hebben een heerlijk huis met een flinke achtertuin en ergens wel plek voor meerder kleintjes

    karin
     
  14. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Hebben wij vorig jaar gedaan en geen moment spijt gehad ;)
    We gingen van een 3-4 kamerflatje naar een 5 kamer-eengezinswoning :)
     
  15. bengel

    bengel Niet meer actief

    wij hoeven niet te verhuizen. wij hebben 3 jaar geleden een huis gekocht, en deze van zolder tot beneden van voortuin tot en met de schuur in achtertuin opgeknapt ALLES is dus nieuw en in onze stijl. verder woon in dan wel in de stad, (nijmegen) maar niet midden in het centrum, aan de rand van de stad, als ik de deur open doe sta ik op een weitje..met speeltuin. 2 scholen in de buurt, 1 de straat uit, de ander de andere kant de straat uit, peuterspeel zaal in de buurt en de opa;s en oma's ook in de buurt..perfect..hier willen we voolopig nog wel blijven.
     
  16. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Ik was zwanger van me eerste en we gingen toen voor het eerst samen wonen we kregen gelijk en eengezins woning met 3 slaapkamers en een zolder dus ik heb sowieso drie kamers over want wij hebben de zolder.
    Ik hoef nu dus gelukkig niet te verhuizen nu ik zwanger ben van de tweede.
    we wonen hier nu al twee jaar en het bevalt best goed alleen word dit over drie jaar gesloopt want heel de wijk word nieuwbouw :(
     
  17. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Wij willen zo wie zo verhuizen,we zitten nu op een 1 kamer woning het is niet heel erg klein en we hebben wel alles voor ons zelf(douche,wc,keuken)
    Wij zijn nu al 4 en half jaar ingeschreven bij de woningbouw en nog geen huis maar ik denk wat we nu wel binnekort aan de beurt zijn.
     
  18. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    mn vriend en ik zijn ook opzoek naar een nieuw huis.
    we wonen nu in een appartement van 4 hoog,zonder ligt en elke dag moeten we 7 trappen op en af :confused:
    nu zijn we op zoek naar een gewone woning en we willen ook gaan kopen maar phoehee,dat valt nog niet mee :confused:
     
  19. Niet meer actief

    wij hebben in 2004 een huis gekocht op een verhoogde parterre met een mooi vierkant groot balkon aar je makkelijk en gezellig kunt zitten
    ons huisje heeft 4 kamer dus plek voor 2 kindjes. Maar we willen als de kinderen rond de 4 jaar zijn gaan verhuizen naar een rustigere buurt en een huisje met tuin
     
  20. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Denise, zonder licht? Het trappenhuis of het appartement? ;)
    Schoonzusje had dat ook, woont 5 hoog, die ging hoogzwanger 10 trappen op :confused:

    Wij hebben gelukkig afgelopen dinsdag een groot appartement gekregen van de woningbouw! Volgende maand dus verhuizen :)
     

Deel Deze Pagina