Grappige/beschamende/bizarre/gemene uitspraken

Discussion in 'De lounge' started by frummelke86, Oct 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manque

Manque Niet meer actief

Mehhhh ik ben niet blij met wat ik daar schrijf. Hij is geliefd, we houden van hem. Hij is zelf niet onvriendelijk, maar hij kijkt je niet aan en reageert alleen als hij gemotiveerd is door iets wat hij zelf wil. Hij houdt geen rekening met een ander. Ik wil niet zeggen dat hij niet lief is. Maar lief betekent gewoon iets heel anders met een klassieke autist, denk ik.

2. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Ik begreep wat je bedoelde ;)

Syane and Manque like this.
  3. Manque

Manque Niet meer actief

gelukkig :)
    Maar het is zo raar om te zeggen dat een kind niet lief is. Maar het is gewoon... anders. Een ander soort liefheid, dan maar.

Jingle, Robijn89, Zara75 and 5 others like this.
  4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Zei mijn vader ook. :confused:

5. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Precies, het is gewoon anders.
    Voor je zoon is het gewoon en voor mensen zonder autisme is het anders :)

Manque likes this.
  6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,300
    2,566
    113
    Wildvreemde die bij de kassa in de kinderwagen kijkt: trekt dat nog weg??

Fleur had een aantal aardbeivlekken in haar gezichtje. Met een half jaar was dat het meest aanwezig.
    Nooit eens iemand die zei dat ik een lieve baby had..

Vitamientjuh and Manque like this.
  7. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Je hoeft je niet te verantwoorden :) Denk dat de meesten meteen snappen wat je bedoelt!

Manque likes this.
  8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,947
    33,614
    113
    Ik heb een keer tegen een jongetje gezegd toen hij wat aan me vroeg: ‘Kun jij mij zien dan?’
    Vond ie niet grappig.
    Z’n moeder wel! Die stond te schateren en zei ook tegen haar zoon: ‘Tja, dat krijg je ervan als je iemand steeds maar lastig valt...’
    Ben er niet trots op maar moest heel hard lachen om die opmerking.

esklessebes, Jingle, Ukkie1 and 7 others like this.
  9. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,249
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    Voor het eerst rijdend inde voor mij nieuwe auto van 21 jaar oud....... Vraagt m'n dochter hebben we geen airco? Nee, wij hebben arko zeg ik. Arko? Ja, alle ramen kunnen open.
    Is het even stil.....nee zegt m'n dochter dan hebben we geen arko maar Barko...... Bijna alle ramen kunnen open!

Robijn89, miss C, YellowEyes and 10 others like this.
  10. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier zat ik met mijn toen 1 jarige buiten. Was heerlijk op haar manier aan het praten.
    Hoor ik ineens achterlijk kutkind, Mongolen kind vanuit de buren.
    Ik kon niets meer uitbrengen en ben huilend naar binnen gegaan.

P.s. mijn kind mankeert niets (goddank) maar de opmerkingen deden mij gewoon pijn.

11. wachtend

wachtend Niet meer actief

Mijn toen 1 jarige is nu 3 jaar en er was een vis van ons dood gegaan.
    Zij wilde kijken naar de vis dus ik gooi hem in de wc en dochter wilde dan doorspoelen. Nouja goed.
    Sta ik daar begint ze " lieve vis ik hou heel veel van je maar nu ben je hartstikke dood dus euhm Doei" en trekt zo de wc door...

12. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Tijdens de bevalling van de eerste lag ik aan het apparaat wat de weeën registreert. Mijn ex heel enthousiast: 'oh kijk! Daar heb je er een! Zo dat is een flinke hoor!'
    Dankje, was me zelf nog niet opgevallen:rolleyes:

Tijdens de bevalling van mijn zoon, toen de weeën niet meer op te vangen waren en zijn hoofdje stond schijn ik te hebben geroepen: oke duw maar terug, we gaan morgen weer verder.

Mijn dochter (destijds een jaar of 3-4) toen ik voorover bukte in mijn string: nou mama, ik denk dat je kont te groot is geworden want je onderbroek zit er helemaal in. Misschien moet je maar nieuwe kopen.

Die ene keer dat mijn man en ik voor de stoplichten stonden te wachten en er een vrouw met haar zeer grote hond kwam langs lopen:

Ik: zo zeg, wat een monster!
    Hij: nou inderdaad! En zie die hond dan!

Mijn man strooit graag met gezegden. Vaak komen ze er alleen een beetje raar uit. Zo denkt hij bv dat 'met een beetje geluk in je rug' je heel ver kan komen.
    Of dat je soms met 'de feiten op je neus moet worden geslagen'. Ook vind ie het heel fijn om 'een appeltje om te schillen' te hebben op de bankrekening en die vertragingen bij de NS dat gebeurt ook maar 'aan de constante band'.

Jenala, qwerty123, brocante and 31 others like this.
  13. KellD

KellD Fanatiek lid

Aug 29, 2016
    1,262
    554
    113
    Gister een collega ( overigens ook mijn man ) ; Die zwitsal ''walvisjes'' dat je het in bad kan gebruiken en tegelijk is voor het haar om makkelijk te wassen. Die je meestal gratis krijgt bij de producten. Als opmerking erop: '' Hé wat is dat?! Een pooper-scooper ?!! ''

En de mooie uitspraak van mijn collega; '' Liever een suf kut dan een muf kut ''

14. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,272
    17,147
    113
    Dus bij jou heet het geen poes meer maar egel :p

Luuz likes this.
  15. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,814
    113
    Mijn zoontje had net voor de eerste dag zijn bril op (plus 8). Komt er een vrouw naar ons toe die het volgende zegt: " wat zonde van zijn mooie koppie die bril, had je hem maar wat meer wortels moeten geven ". Ik kon haar wel wurgen.

16. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Alsof jouw kind een andere soort is :S

17. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    "Mama, een poepvogel op het raam!"
    Ipv vogelpoep. Vind deze nog steeds heel leuk.

Toen ik vertelde dat ik zwanger was in mijn oude klas, en toen hoe ver ik al zwanger was reageerde de lerares met:
    "Oh, so theres no point of turning back?"
    :confused:

18. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Vorig jaar is de vader van mijn vriendin overleden, heel onverwacht en op een heel nare manier. Ik vertelde het aan een collega. Zegt ze iets als 'oja dat is wel vervelend.' en vervolgens begon ze direct te klagen over iets totaal onbelangrijke (een andere collega die zijn werk niet deed of de trage computer ofzo). Alsof ik had verteld dat ik mijn lunch vergeten ben ofzo. Bah wat een naar mens.

19. Picaris

Picaris Actief lid

Jun 12, 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark

Dus nu is je collega een naar mens omdat zij ... wat eigenlijk? Ze zegt toch dat het vervelend is. Het is de vader van jouw vriendin, wat kan ze verder met die info? Ik begrijp niet waarom jouw collega hierom een naar mens is.

maartje84 and Biny like this.
  20. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Met die info had ze zich eventueel kunnen bedenken dat 3 min haar mond houden misschien gepast zou zijn geweest.

Share This Page