Grappige/beschamende/bizarre/gemene uitspraken

Discussie in 'De lounge' gestart door frummelke86, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.708
    4.023
    113
    Overijssel
    Onze kat was doodgegaan( overreden) en ik het heel voorzichtig uitleggen aan mijn zoontje.
    Krijg ik van hem als samenvatting: Oh, is hij gesplet? :| (daarna wilde hij bijna met een schep dat beest opgraven)

brocante, Ukkie1, Robijn89 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn kinderen hebben allemaal een vorm van autisme.
    Kennis: "ja, dan had je ze maar niet moeten laten inenten!"

qwerty123, Leo85, 1981Mama en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Lisanne1811 ik krijg steeds meer t gevoel dat jij werkt met mijn (h)excollega. verschrikkelijk dat was er ook zo 1 met het empathisch vermogen van een paasei. alles lag ook altijd aan een ander en nooit aan haar, constant negativiteit echt bleeeegghhh. zo blij dat ik er vanaf ben.

@Luuz neee wat erg :eek: snap helemaal dat je geen contact meer hebt! hoe verzin je t uberhaupt.....laat staan hoe je kunt bedenken t ook nog daadwerkelijk uit je strot te krijgen...

dochter heeft wel eens van die leuke uitspraken, maar kan er zo gauw helaas niet opkomen! ik plaats ze vaak wel bij what's up je boterham op fb ;) of stuur ze privé naar die pagina. ook zo heerlijk altijd die kinderuitspraken.

hier wel een andere ex-collega gehad. die vroeg wanneer ik weer met verlof ging, waarop ik antwoordde 'uhm ik ben net terug?' en hij 'o....awkward'...ja dat kun je wel zeggen ja.....
    daarna heb ik een potje zitten huilen :rolleyes: was al niet happy met m'n na zwangerschapse lijf, maar zo'n trap na doet dan echt goed zeer op zo'n moment.....terwijl hij er nou juist zo 1 was die pas durfde te vragen of ik zwanger was toen je er ECHT niet meer omheen kon.....

Luuz vindt dit leuk.
  4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.478
    113
    Een collega die mij (toen ik op het werk vertelde dat ik zwanger was) vroeg of dat wel mocht van mijn neuroloog. Heb haar toen verteld dat ik ook mocht slaan van mijn neuroloog.

Mijn leidinggevende die , vlak na mijn miskraam , kwam vragen wanneer ik weer kwam werken . (en met vlak na bedoel ik ,ze was er eerder dan mijn man)

mijn ouders die voor de zekerheid even na vroegen of de diagnose autisme bij onze zoon wel klopte omdat je niets aan hem ziet.

Diezelfde zoon zag gisteren een oude foto van mij waarop ik een jaar of 14 ben en vol verbazing uitriep mam wat was jij een lekker wijf. :D

famofthree en Leo85 vinden dit leuk.
  5. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Even tbt.. Toen ik een jaar of 19 misschien zelfs al 20 jaar was ging ik tanken (langs de snelweg) en sigaretten halen. Krijg ik bij het afrekenen serieus de vraag of ik wel 18 was en ik mijn ID wilde laten zien. Even wist ik niks uit te brengen. Maar daarna zei ik “ Betrapt, ik ben aan het joyriden en heb de auto van mijn moeder gejat”
    Hij moest serieus ff nadenken of hij dat nou serieus moest nemen of dat het sarcastisch bedoel was. :eek:

Uiteraard lief dat hij mij een jaar of 2 jonger had geschat.

En nog een andere. Onze jongste was net anderhalve maand oud. Waren op een feestje, zegt de oom van mijn vriend gewoon doodleuk “ je hebt nu nog wel een flinker buikje dan na de bevalling van L. “:mad:

6. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Zo dan. Waar halen mensen het lef vandaan en whyyy?
    Zo heb ik een keer gehad (ook 17) dat een wildvreemde jongen naar me toe kwam die zei dat ik hem aan iemand deed denken. Ik dacht dat hij me misschien wel leuk vond, zegt ie "Ja aan miss piggy van de muppets." Oh wat voelde ik me rot daarna... Kan dat gevoel van door de grond zakken nog steeds terughalen.

7. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    @BabyFG misschien is het wel echt jouw ex collega :p

8. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik vind dit niet zo gek hoor. Wie zegt dat de chauffeur niet nog in de auto zit en jij komt afrekenen en sigaretten halen?

En 2 jaar jonger schatten, tja, leeftijd schatten is nu eenmaal moeilijk. Ik ben als cassiere ook regelmatig de mist ingegaan, want het is echt moeilijk om te schatten of iemand 17 of 19 is.
    Sowieso mag/moet je tot 25 jaar om een idkaart vragen, dus die man deed gewoon netjes zijn werk.

Klinker83, Zara75 en Theezeefje vinden dit leuk.
  9. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Toen wij zwanger wilden worden va de eerste kreeg ik een miskraam bij 6 weken. Ik voelde me echt intens vedrieitig, en belde een paar dagen nadat het gebeurde een vriendin (notabene zelf moeder) op om het te vertellen.

"Oh maar *** heeft net bij de 20 weken echo gezien dat de baby een klompvoetje heeft, DAT is pas erg. En zij kan er niet meer onderuit"

Ik las wel eens dat mensen lompe dingen zeiden na een miskraam, maar dat mijn vriendin dat écht uitspraak vond ik zo kwetsend. De vriendschap is daarna wel bekoeld

Syane en Madelie vinden dit leuk.
  10. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Leeftijd schatten is idd moeilijk. Dat klopt. Alleen hij zag mij notabene zelf achter het stuur vandaan stappen.

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hoop t niet voor je ;) dat mensch was echt gestoord en compleet narcistisch....geen plaat maar een betonnen muur van 5 meter dik voor dr kop. Daar kon je nou echt helemaal niks mee beginnen. En iedereen trapt er met open ogen in. Snap je niet toch.....

12. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Geen uitspraak maar ik vind em toch grappig, een hulpmiddelen centrum dat beenhakker heet :roflmao:

Bloem2310, Robijn89, famofthree en 11 anderen vinden dit leuk.
  13. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Haha hier vind iedereen haar eigenlijk vervelend. Niemand trapt erin dus het zal wel een ander zijn.

BabyFG vindt dit leuk.
  14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Onze jongste dochter loopt nog niet zelfstandig. Ze loopt wel aan de hand.

Ouder op het schoolplein vroeg me of F maar een lui kind was omdat ze niet kon lopen. Der vriendin lachte er mee. Waar ze nog aan toe voegde dat ik haar maar even een dagje bij haar moest brengen zou ze wel lopen.

Heb haar maar gevragen of ze een wonder dokter was? Zou namelijk heel handig zijn.
    F is hypermobiel in der heupen, knieën en enkels.

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hypermobiel ben je overal ;) technisch gezien.
    Alleen kun je er op sommige plekken meer of minder last van hebben.
    Laat ze maar kletsen joh. Ze is 1,5 zie ik? Dus is toch nog helemaal niet zo heel raar toch?
    Mensen moeten eens niet zo oordelen over een ander of dit in elk geval niet zo lomp hardop doen....

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.756
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nou ja dit leek me het makkelijkste om te zeggen omdat het bij haar op die 3 plekken erg.

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Snap t als reactie naar zulke paaseieren ja ;)

18. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Vanmorgen heb ik samen met mijn zoontje van bijna 3, zijn ledikant omgebouwd tot een peuter bedje.

Zegt hij; mama, kan ik er nu zelf uitkomen?

Ik hou mijn hart vast vannacht. :D:roflmao::D:roflmao:

qwerty123, Schuurpapier, Jingle en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik wees een keer tijdens het uitgaan een jongeman af..ik had ook gewoon een relatie op dat moment. Komt er een vrouw op me af die dat zag en zegt tegen me: "zo, jij bent echt een veeleisend k*twijf".

famofthree vindt dit leuk.
  20. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Nou Jaaa haha wat een raar mens.

Er kwam een keertje een jongen naar mij toe tijdens het uitgaan. Hij vertelde dat hij 19 jaar was.
    Hij vroeg heb je een vriend? Ik zei ja ik heb een vriend. Zegt ie; hoelang heb je een relatie? Ik zei; nu een jaar.
    Zegt ie; Ow dan kunnen we wel daten.
    Ik zei nou dat dacht ik niet. Ik ga mijn relatie niet op het spel zetten voor jou.
    Zegt ie boos; ik heb veel meer te bieden dan jou vriend, trut en liep toen boos weg. :confused:

Deel Deze Pagina