Grappige/beschamende/bizarre/gemene uitspraken

Discussie in 'De lounge' gestart door frummelke86, 10 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Mijn vriend zei er niets van:eek: later sprak ik hem erop aan, toen zei hij dat hij het niet gehoord had. Tuurlijk joh:rolleyes:
    Gelukkig is hij een stuk mondiger geworden. Kan wel een boek schrijven over de opmerkingen van dat mens. Tegenwoordig gaat hij er vol tegenin!

Syane en jessy77 vinden dit leuk.
  2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.703
    2.382
    113
    Wat ik vooral zo raar vind, is dat ik hier nu al meer van dat soort opmerkingen heb gelezen die van (schoon)moeders komen. Die zijn zelf toch ook zwanger geweest? Je zou zeggen dat ze dan wel weten hoe het werkt. Als het nou nog een man is die het zegt, ook stom, maar goed een echte mannenopmerking denk je dan nog.

3. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Mijn schoonmoeder was pas heel blij met onze goede uitslag van het genetisch onderzoek.

‘Ooooh ik ben zo blij want ik zat er zo over in blablablabla. Maar ik ben ook wel blij voor jullie hoor’

Vervolgens: ‘Nouuu jullie vertellen ook nooit wat. Ik wist niet eens dat jullie vandaag moesten’
    Waarop vl gelukkig zei: ‘ma ik heb je al eerder verteld wanneer we moesten’

Ik gedachten voegde ik eraan toe: ‘toon eens wat interesse in anderen ipv alleen zo met jezelf bezig te zijn’

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Mijn schoonmoeder toen ik als tiener zwanger was geworden met Mirena spiraal "gelukkig laat je het weghalen want ik ben veels te jong om nu al oma te worden" Ja tuurlijk want alles draait om jou kutwijf!

5. expectful2009

expectful2009 Niet meer actief

Toen ik een collega vertelde dat ik mijn kindje ben verloren met 23 weken door hele vroege en hele ernstige Hellp tijdens mijn vorige zwangerschap (was toen net een paar maanden geleden gebeurd): “Mijn beste vriendin heeft net een miskraam gehad bij 6 weken zwangerschap en zij zijn al jaren bezig, dát is pas erg. Jij bent nog jong en kan zo een nieuw kind krijgen.”:eek::eek:

Of een vriendin, die ook Hellp heeft gehad en daardoor met 28 weken is bevallen (haar kindje is nu een gezond, lief jongetje van 3): “Ik had liever gehad dat hij was overleden dan die 70 dagen op en neer naar het ziekenhuis.” :cry:

Terwijl ik toen net was bevallen en ze wist dat ik er ALLES voor over had gehad om mijn baby gezond en wel mee naar huis te nemen. Ik was met liefde 10000 dagen op en neer naar het ziekenhuis gegaan, maar mijn baby was nog niet levensvatbaar toen hij geboren werd.

Belachelijk hoe gevoelloos sommige mensen kunnen zijn.:|

6. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Zulke mensen verdienen geen kinderen:(
    Bah, wat afschuwelijk. Mag hopen dat haar zoontje er niets van mee krijgt, arm ding.

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik ben alleen met 2 kinderen. (Bewust alleenstaand en kinderen via donor).

Ik kwam bij een client die vroeg:
    Jij hebt toch 2 kinderen? Zijn ze nu bij je man?

Ik: nee, ik heb geen man, ik ben alleen.

Client: ooh, ben je er zo 1. Hup man erop en weg ermee:confused:

maartje84 en Bloem2310 vinden dit leuk.
  8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Niet te bevatten zulke uitspraken.. Hoe kan je nou liever wensen dat je eigen kind dood was.. Echt.. Geef hem dan aan iemand die er wel van houdt aub..

qwerty123 vindt dit leuk.
  9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn schoonmaakster vroeg daar laatst iets over. Of ik het 'normaal' vond, zulke relaties. Ik zei uiteraard van wel, en vroeg haar dan wat zij dacht. Ze vond het 'niet normaal'.

Toen ik zei dat mijn broer homo is, wist ze niet waar ze moest kijken.

DastyQueen, famofthree en Nimue vinden dit leuk.
  10. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik was 29, zwanger van de 1e en we gingen dat mijn oma van toen 80 vertellen.

Oma: “nou, dat was dan zeker een ongelukje!”

:eek::eek::eek:

11. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Even een grappige tussendoor:

Mijn man kwam thuis en kloeg de hele tijd dat zijn 'keelbal' geïrriteerd was. Ik heel ongerust, denkende dat hij het over een teelbal had. Bleek hij gewoon keelpijn te hebben ter hoogte van zijn adamsappel.

Ik lig nog steeds in een deuk over die vergelijking :D

brocante, fanona, miss C en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Mijn broertje is ook homo. Ik denk dat ik na een pittig gesprek met die schoonmaakster haar ontslagen zou hebben als ze haar mening niet had veranderd.

13. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Want? Omdat ze een andere mening heeft kan ze niet meer goed schoonmaken? Nee dat zou me te ver gaan.

Leeuwtje83, fanona, itakepictures en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113

Echt geen woorden voor:eek:

15. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Is ze nog steeds je schoonmaakster?

16. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Mijn oma vierde haar verjaardag altijd in de avond, dus toen mijn zoontje 6 maanden was besloot ik te gaan en mijn vriend bleef thuis bij ons zoontje.
    Iedereen die ik nog niet had gezien feliciteerde mij nog met de geboorte en er was 1 vrouw die mij ook feliciteerde en vroeg ‘en je vriend is er ook blij mee?’

Echt wat een bizarre vraag en wat voor een antwoord verwachtte ze daar nou op?!

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja, want ze doet haar werk heel goed. En ze vertelde me ook eerlijk waar haar mening vandaan kwam (opvoeding), en dat het voor haar best moeilijk is om het anders te zien. Ze deed verder ook geen gemene of denigrerende uitspraken, verre van. Dus voor mij geen reden om de samenwerking stop te zetten.

maliro, Grietjenb, Leeuwtje83 en 12 anderen vinden dit leuk.
  18. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Fijn dat jullie daar zo over hebben kunnen praten en op deze manier zou het voor mij inderdaad ook geen reden zijn om het stop te zetten.

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Toen we aan mijn man zijn opa vertelden dat ik zwanger was van L* was zijn (bloedserieuze) reactie: “Dan gaan jullie wel trouwen zeker?!” Toen het antwoord daarop hem niet aanstond heeft hij het eerste halfuur niks meer gezegd. De beste man was al ver in de negentig, dus ik kon het hem niet eens kwalijk nemen :roflmao:

20. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nee, een andere mening is prima maar dit valt voor mij in de categorie mensen minder vinden omdat ze anders zijn. Of dat nou gaat om religie, huidskleur of seksuele voorkeur, zo iemand hoef ik niet in huis want bij ons thuis discrimineren we niet.

Nimue vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina