Wie o wie heeft de gouden tip om soep mee te nemen? Naar mn werk neem ik graag een bakje soep mee voor bij de lunch, maar ik heb inmiddels meerdere bakjes geprobeerd en het blijft regelmatig lekken... Het moet ook wel tegen een stootje kunnen, want het gaat mee in de krat voor op mn fiets.
Ja maar die kunnen niet in de magnetron en ik heb geen zin/tijd om s morgens vroeg mn soep al op te warmen. Daarnaast moet het wel echt warm zijn en ik weet niet of het dat in een thermosfles nog is.
Een thermosfles inderdaad. Of van die bakjes met klikdeksels.? https://www.google.fr/search?q=tupperware+clicklids&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en-fr&client=safari#imgrc=yV8PmsvdIIQsnM:
Ik heb een plastic soep kom/beker met een klikdeksel. Ooit gezien bij de Action, maar zelf gekocht bij de Zeeman.
Zou dat niet makkelijk open schieten? Maar ik heb nog zo n bakje van een AH actie een aantal jaar geleden. Die zou ik wel kunnen proberen. De soepbeker van de huidige AH actie is helaas niet lekvrij....
Maar je kan het daarna toch in een bakje gieten en dan opwarmen? ik zie het probleem niet zo Gaat er toch om dat het niet knoeit.
Gewoon koud in een thermosfles, en een magnetronbakje meenemen of standaard in een keukenkastje op je werk leggen als die er is, en die gebruiken om op te warmen
Gewoon in een thermosfles koud of warm , en dan een bakje mee om het in op te warmen of gewoon een aantal kommen op je werk zetten.
Lang leve tupperware. Ik gebruik nog steeds dat wat mijn moeder 30 jaar geleden gekocht heeft. Lekt niet, gaat eindeloos mee en kan in de magnetron.
Het zijn die AH bakjes die ik altijd gebruik, sinds die actie heb ik ze ook. Inmiddels geemigreerd en als we in NL zijn koop ik ze bij. Omdat geen enkel ander bakje zo goed lekvrij is gebleken als die! Ga ervoor zou ik zeggen
Ik neem elke dag soep mee in onderstaande thermosfles. Om 7:00 warm ik het thuis op en pas rond 12:30 eet ik het op. GLOEIEND heet komt het eruit! Ben er erg blij mee!
Hier ook helemaal fan van de ah bakjes, maar zijn ze nog ergens gewoon zo te koop? Zou graag bij willen halen.
Het is alweer even geleden: maar ik kocht ze na de actie ook nog gewoon bij de ah (wel xl winkel). In ieder geval vorig jaar met kerst nog een lading bijgekocht