Jeej! hulde voor de baby-knuffel-sites!

Discussion in 'De lounge' started by Klijntjuh, Nov 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Mijn hondje is al 4 jaar verslaafd aan zijn roze konijn!!
    Een baby-knuffel die ik toen kocht bij de V&D.

Sinds we een tijdje een American Bulldog-pup hebben gehad, is dat ding eigenlijk al kapot, en nu plukken de hondjes de vulling eruit.

Nogsteeds komt meneer (5 jaar oud) meerdere keren per dag dolgelukkig kwispelend aanlopen mijn zijn knuffel!
    (er zijn naast dit ding nog zo'n 25 knuffels in zijn leven geweest, maar deed hij nooit zo veel mee)

Aan de geur van de knuffel ligt het niet, want als ons semi-incontinente bejaardje er weer eens overheen heeft geplast gaat hij in een bad met chloor/ander sop. ;) Dan word dat ding van het wasrek geplukt terwijl hij nog nat is hoor!

Anyway.. Jack zou nergens zijn zonder zijn roze konijn! ;)

Maar deze moest echt vervangen inmiddels!

Gelukkig zijn er van die fanatiekelingen die baby-knuffels verzamelen en verkopen, dus hij krijgt binnenkort een nieuwe!!!!

Dit is zijn trouwe geliefde: (sinds een week een poot kwijt)

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Achossie.... dat pootje! :D

Hier ook zo'n geval *snurkend op de bank*
    Die is helemaal fan van de wk leeuwtjes die vorig jaar (of jaar ervoor?) bij de emté supermarkt te sparen waren. Dit zijn écht zijn puppies!
    Wij hebben er een aantal gespaard en toevallig schoonmoeder ook, dus onze Huub kreeg een tas vol. Soms doet ie er máánden mee en soms een uur.
    Altijd bijt ie eerst de harde plastic oogjes er af. Dus met een open schedelbasisfractuur gaan ze hier door het leven. Tenzij ze leeg geplukt worden, dan is het de kliko....
    We hebben er nu nog genoeg op voorraad.... Ik hoop dat we er de komende 5 jaar mee vooruit kunnen :D want andere knuffels zijn niet goed genoeg volgens Huub.

3. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Geweldig he? Dat ze hun lieveling hebben!
    Ik vertelde mijn moeder en zusje ook al heel blij dat Jack binnenkort een nieuw 'zijn roze konijn' krijgt!
    Vonden ze geweldig, ze kennen heb ook alleen maar met haha..

Als ze op visite zijn, is de volgende stap na het groeten zijn konijn pakken, en ze komen uitdagen of vragen of ze hem naar de andere kant van de kamer willen gooien!

Hij slaapt er ook op.. echt te lief! koppies en pootjes erop. Hij kan de knuffel heel liefkozend bij de oren likken zoals hij bij de andere hondjes ook doet, maar hij kan het ding ook in elkaar schudden als hij hem van je heeft afgepakt of heeft opgehaald na het weggooien.. echt heel grappig!

Share This Page