Grappige dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijn..

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    View attachment 106349 foto's zeggen soms meer dan woorden
    dit WAS een fles zonnebrand factor 50 ...kleding ging niet meer schoon .. en toch ............:D

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Mijn lieve dochter die me had geholpen met poetsen.
    Mijn roestvrij stalen keuken....gepoetst met olie-doekjes....
    Dank je schat..

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    De lieve buurvrouw die zag hoe een hondje dood werd gebeten door een andere hond, kwam keihard naar buiten rennen en had van schrik letterlijk d'r hele broek onder geplast!!
    Ik vroeg me al af waarom ze niet binnen wilde komen voor een glaasje water.....

4. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Dit is wel een vrij harde, maar ik kon gewoon mijn lach niet inhouden! Wij hadden een begrafenis en dan heb je de gelegenheid om de familie te condoleren. De man voor mij, gaf de man een hand en zei in plaats van: gecondoleerd, gefeliciteerd.

reden, zijn EIGEN vrouw was die dag jarig! Dat was niet grappig,maar nu kan ik er wel om lachen. Die man heeft zich doodgeschaamt!

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    :$:D Kan gebeuren, beter dat dan een broek vol stront :p

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb er nog hard om gelachen terwijl het eigenlijk niet grappig was.... PERFECT voor dit topic. ;)

Lig sowieso in een deuk om jullie stukjes.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    - mijn dochter die perse achter zich moet kijken tijdens het lopen en vanmiddag vlak voor de drukke supermarkt tegen een lantaarnpaal loopt.

- Vanavond zit ik op de bank terwijl mijn dochter met haar koppie bij me op schoot ligt en ik ondertussen vliegtuigje speel met ons zoontje. Hij boerde wat melk op en dat kwam als een flats in het gezicht van mijn dochter terecht haha.. Dat koppie van dr en dan nog heel hard roepen 'OOOOH BAAAH! VIES!'

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn vriend die 's avonds vaak op de bank in slaap valt, en dan élke keer als hij wakker wordt een kramp in z'n been heeft.
    Ik geloof echt dat dat heel veel pijn doet, maar de posities waarin hij zich wurmt en de gezichten en geluiden die hij maakt...ik moet me geregeld omdraaien om 'm niet te laten zien dat ik lach. :D

Complimenten @ Devilchase; heeeeeeeeeerlijk topic! :D

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Wat een geweldig topic! :D

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

#30 Momfulness, Nov 6, 2010
    Last edited by a moderator: Nov 6, 2010
    Dat ik met een vriendin bij de dokter zit en ze aangeeft last te hebben van dr bakkebaard, wijzend naar haar kin;). Dit moest zijn een krentebaard. Dit zei ze tot twee x toe, ik zag de dokter zich echt verbijten om niet in de lach te schieten.

Ik kwam niet meer bij, ben gewoon weggelopen want die man bleef zo serieus.

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Vanmorgen met mn dochter naar een peuter-voorstelling geweest. Het speelde zich af in de voortuinen van 2 huizen (buren). Op een gegeven moment hoor je vogel geluiden, de buurman houdt zn handen voor zn gezicht en toen hij zn handen weg deed bleek hij een witte zooi op zn gezicht te hebben, vogelpoep dus. Mijn dochter kroop tegen me aan met haar gezicht, handen over dr hoofd 'nee mama, ik wil niet vogelpoep in mijn gezicht'. :D Ze was helemaal geschrokken en bang. Dus ik haar uitleggen dat t nep was maar ik moest eigenlijk wel heel erg lachen om haar reactie.
    Ook daarna wees ze nog een paar keer naar t plafond, of er echt geen vogels zaten en er geen vogelpoep zou komen :)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    geweldig dit weer!!

Vanavond nog, Quinn kreeg me weer een driftbui, de zoveelste vandaag en ik was er zo klaar mee.
    Kon 2 dingen doen, boos worden, of lachen, heb het laatste maar gedaan.

Hij word dan zo verschrikkelijk boos, word knalrood, en roept dan alleen maar stoute mama, en steekt zijn tong uit. Ohw wat was hij boos, ik heb mn hoofd maar omgedraait, ik pieste zowat in mn broek

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Haha moeilijk he ikke, om je dan toch in te houden :)

14. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Whahaha leuk topic!

- mijn dochter voor straf op de gang, doe de deur weer open zit ze op haar hurken heel lief te kijken en roept heel hard: HAI!:D
    - mijn buurman is op visite en stottert, net ook bij het woordje goe,goe,goe,goe,GOED! Het mag niet, maar moet altijd proberen niet te gaan lachen.:)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ohw weet er nog eentje

Mijn man en ik liepen in de stad, en daar heb je al heel lang van die paaltjes staan om het verkeer tegen te houden.

Aangezien hij meer in de stad komt dan ik, zou hij het moeten weten.
    Die dagen liep ik net voor hem, en loop dus om het paaltje heen, hij neit. vol er tegen aan.

Ik kon niet meer, kon alleen maar zeggen, je weet toch dta ze er staan.
    Hij was zo boos, en waarom, omdat ik hem moest waarschuwen dat het paaltje er stond, nou toen kon je mij helemaal opvegen

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mijn dochter zit momenteel enorm in een 'uitdaag-fase', iets doen wat niet mag en dan goed opletten of mama wel ziet wat ze doet. Of dreigen iets te doen. Vanmiddag bleef ze vervelend, ik had t echt even helemaal gehad. Ik zei dus heel boos, met opgeven vingertje en al, 'laat ik het niet merken'....ze kijkt me aan en zegt "wat ben je toch lief, wil je met me trouwen?". Ik deed t bijna in mn broek en kwam niet meer bij van t lachen :D M'n boosheid was in elk geval wel gezakt hahaha

17. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ohja, mijn dochter als ze geen zin meer heeft om te eten.
    Ze heeft verschillenden methodes;

-haar ogen half dichtknijpen, een zucht slaken en zeggen 'zoooo moe!' Als ik dan zeg dat ze maar naar bed moet zegt ze 'Nee hoor, maar een beetje moe. Op de bank liggen?'
    -mij over m'n arm wrijven en een paar keer zeggen 'mama lief!' en als ik dan terug zeg 'ja, jij bent ook lief, hoor!' zegt ze heel zachtjes en binnendsmonds (met haar ogen naar onder gericht en een halve grijns op haar gezicht) 'niet eten?'
    -Ik probeer haar te negeren terwijl ze dus NIET eet, en kijk de andere kant op. Roept ze ineens 'PEACE!'. Draai ik me om, heeft ze echt 2 vingers (V-teken) opgestoken.
    -Zeggen 'vind lekker niet...mama opeten? Jaaaaa, mama vindt da lekker wel!'

Probeer je bij bovenstaande voorbeelden maar eens in te houden. :D

18. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

- Toen ik laatst in de sauna was en een man aan de receptioniste vroeg hoe laat hij zijn hammaS massage ook al weer had afgesproken.
    Receptionist...."u bedoelt de hammaN massage meneer?" euuuuuh... o,ja :)

woeps! ;) :D

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    M'n vriend kwam vanmiddag binnen met een vieze broek en lelijke schaafwonden op zijn handen. Hij was even bij een vriend van hem geweest die de garage aan het verbouwen is en was daar flink gestruikeld over het puin.
    Hij keek heel erg beteuterd en vertelde dat zijn vrienden hem keihard stonden uit te lachen terwijl hij zich echt flink pijn had gedaan.

Zij vonden het grappig maar wij dus niet..
    Als iemand zich echt pijn doet is het belachelijk dat je diegene midden in z'n gezicht uit lacht. Wij zijn zo niet in ieder geval..

20. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mijn dochter die naar haar kleine broertje die in de wipstoel ligt loopt, "HAI" zegt, hem lief over zijn hoofdje aait en vervolgens heel hard in zijn voetje bijt.

Share This Page