Grappige dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijn..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    zoals al mn topics
    LOL :) grapje hoor:p

Leuke stukjes!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan die heel hard ' Aaaah de dikke buurman' op straat roept en vervolgens als een malloot weg rent als die buurman dus net langs loopt....

Rein die keihard onderuit naait met de grasmaaier, en wat ik toevallig net zie waardoor ik bijna in mijn broek plas.

Nathan die een hele dikke, rollende scheet laat naast de moeder van een vriendin die een ontzettende kak trut ( hoe toevallig ) is.

3. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Een leidinggevende collega van buitenlandse komaf die soms onbewust de meest hilarische uitspraken heeft. Zo vroeg hij aan mijn collega's "wie er iets warms van achteren" wilde ( de beste man is ook van de mannenliefde hihi) en de uitspraak "Shitbull" is ook legendarisch :D

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeh, en de 'Mama hou van jouuuuu' gevolgd met ' Snoepje?' is ook ontzettend lachwekkend.
    Maar, ik ben nog NOOIT bezweken :D

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    loooooooooooooooooooooooooool

6. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mijn man die meer lol heeft op de kindertrampoline bij Ballorig dan mijn dochter.

Diezelfde man die een mooie sprong wil maken en vervolgens keihard op z'n kont valt.

7. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is inderdaad helemaal niet grappig, maar ik begon wel hard te lachen.

8. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    vriendinnetje van mij ging voor een uitstrijkje en daar vroegen ze of er nog bijzonderheden waren. Ze vertelde toen dat er n.a.v. een buitenbaarmoederlijke zwangerschap een eileider operatief verwijderd was.

-Uitstrijk Dame:
    Ben je nu dan ook om de maand ongesteld?
    -Vriendin:
    'wat bedoel je daar mee?
    - Uitstrijk Dame:
    Nou, nu je nog maar 1 eileider hebt ben je dan nu ook om de maand ongesteld.
    :$:$:$:$

Vriendin in kwestie stond buiten op de stoep en dacht nog steeds 'ik zal haar wel niet goed begrepen hebben':D Want zo dom kun je toch niet zijn:)

9. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik wou een shirtje voor Fenna kopen met 'I look like the Milk Man', want ik ben alleenstaand en de 'vader' is out of the picture. Ik vond het humor, maar heb het uiteindelijk maar niet gedaan, haha. Toch een beetje te grof.. hihi

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heerlijk grappig weer..;)

Hier ook een ventje die je bijna geen straf kan geven ....

"danny, dat mag niet, nu ga je maar even op de gang staan", ja zegt hij en loopt vervolgens naar de gang en doet de deur achter zich dicht..;)

"danny, dat mag niet, moet ik je op je kamer zetten", ja zegt danny en loopt vervolgens de trap op..;)

"danny, dat mag niet, moet ik je een tik voor je billetjes geven"..danny zegt wederom "ja" en draait zich met zijn billetjes naar mama toe...;)

tja ben dan boos, maar kan natuurlijk mijn lachen niet meer inhouden..:)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heel flauw, maar mijn collega en ik zitten op de fiets, stoppen bij het stoplicht, licht springt op groen en ik fiets weg, hij wil ook, maar valt om! Hahaha, ik kon er niets aan doen, maar kwam niet meer bij!

En dan een paar weken terug. Stond ik buiten te telefoneren met een dochter van een client, begint die zelfde collega te springen en gek te doen, is ie geprikt door een wesp in zijn knie, die was zijn broekspijp ingevlogen!

Ik kwam niet meer bij...

Zoals jullie begrijpen ga ik graag met hem op pad tijdens werk!

12. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Mijn dochter van 10 maanden ligt in tractie in het ziekenhuis. Komen haar verschrikkelijk preutse Marokkaanse oom en tante op visite.
    Zij ligt dus met haar benen in de lucht en madam die laat me toch een harde wind:D. Zij konden er niet om lachen, maar ik wel...

13. Giltje

Giltje Niet meer actief

lol wat hebben kinderen toch met windenlaten?

neefje van mijn vriend doet dat ook altijd, en altijd waar ik bij ben, bah XD kind stinkt dan ook echt enorm >.<

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kindjes hebben op die leeftijd totaal geen gene. Die laten het lekker vliegen :D
    Wel zo fijn, anders krijgen ze buikpijn ;)

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo was Eva vanochtend net wakker, papa ging naar haar kamer. Eva is 's ochtends altijd een spraakwaterval, vanochtend kwam er een windje tussendoor, Eva zei 'sorry!' en ging weer verder waar ze gebleven was :)

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Als ik 's nachts naar de wc moet, wordt mijn vriend regelmatig wakker van mij als ik opsta uit bed. Hij ligt dan zeker te dromen of zo, want de manier waarop hij wakker wordt is echt niet normaal: "HUH!!!! WATTE!!!!! HUH!!!! HEE!!!" En dan rechtop zittend met zijn haar omhoog en zo'n verwilderde blik ;) Rustig maar schat, ik ben het maar :D

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ..niet alleen de kindjes hier hoor.:D...;)

18. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Mijn man die hierop vraagt:
    Is dat een hele stomme vraag dan?
    :D:D:D

Gr. Marielle

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

mijn zoontje die vandaag een pakje drinken kreeg zonder zo een berschermding eromheen. ik dacht dat ik er voldoende uit had gedronken en hij er nie tmeer in konknijpen maar helaas...1 keepje en alles spoot in zn gezicht op zn jas, in de wagen!!!! hij kon er hard om lachen en ik moest ergens ook lachen maar vond het niet zo leuk!

als mijn vriend aan het bob de bouweren is en iets niet wilt lukken..de scheldwoorden vliegen dan door het huis en de blik van onbegrip is onbetaalbaar!!! ik moet dan echt mn best doen om niet de slappe lach te krijgen

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Geweldig topic...

Jurian dacht toen ie 2 was wel zelf zijn poepluier te kunnen verschonen.. resultaat.. hij en zijn gehele kamer zat eronder.. (hij moest zijn vieze handjes toch eerst overal aan afvegen en wilde t daarna toch echt schoonmaken, met ja.. euh.. zijn dekbed, pyama..vervolgens de gordijnen maar gebruikt om zijn billen af te vegen....

De euroma kwam ons beneden al tegemoet toen ie uiteindelijk ons riep omdat t niet lukte...

BAH..overal poep..nu schoonmakan mama..da tinkt!!...

Wij kwamen niet meer bij van t lachen.. Jurian was vooral boos omdat hij het niet meer grappig vond!!..;)

Na een uur poetsen en luchten was alles gelukkig weer schoon.. maar de lucht heeft nog even voor herrinnering gezorgd...

Deel Deze Pagina