Grappige dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijn..

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Vanmiddag nog!! Ik MOEST schoenen hebben. Heb een nieuwe baan en moet daar perse zwarte schoenen voor hebben. Dus met de instelling: We gaan voor de schoenen de stad in.
    Eindelijk na 10 winkels in en uit en uiteindelijk toch weer bij de eerste winkel eindigen geslaagd!!:D

Mijn vriend had er ondertussen flink de pest in.. Want zijn woorden: Ik heb ondertussen al 100 schoenen gezien en nu wil ik naar huis.
    Oke.. En ik.. Hele tijd "grapjes" maken. Even hier in, even daar in. grapje. Halverwege de parkeergarage: Oh shit! We hebben geen contant geld meer voor de parkeerautomaat, we moeten pinnen.. Grapje, je kan bij de geldautomaat ook pinnen.

In de lift: Heb jij het kaartje uit de automaat gehaald?? SHIT:$... grapje..

En dan dat gezicht er de hele tijd bij. En maar blijven geloven. Het vertrouwen wordt dan wel geschaad natuurlijk:)

Zoooo grappig! En ik lig dan in een deuk. Later me schatje ook wel hoor! Maar op dat moment....;)

2. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nichtje van 4 die helemaal blauw van het lachen naar ons toe komt rennen (op Noorderzon, festival in Groningen) en zegt dat we dit toch ECHT moeten zien.

Mijn broer (haar papa) en ik lopen mee, ze gaat voor een lilliputter staan en zegt : ZIE NOU PAPA! DIE IS KLEIN! ZIE JE DAT! HAHAHAHA.

3. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0

HAHAHAAAAAA
    moet er nu al om lachen!:)

Share This Page