Dag allemaal, Ik vroeg me af of er meerdere dames veel last hebben gehad van migraine tijdens het ontzwangeren? Ik ben nu 2,5 maand geleden bevallen en had direct na de bevalling veel hoofdpijn en nu is dat omgezet in migraine aanvallen, dagelijks wel. Ben ervoor bij de huisarts en neuroloog maar was benieuwd of andere mamas dit herkennen en of het vanzelf weer over is gegaan?
Hier wel last van migraine maar niet extra aanvallen gehad bij het ontzwangeren. Zelf heb ik migraine voordat ik ongesteld moet worden in de meeste gevallen en heel soms triggert licht enz Had je normaal ook al migraine? En door wat werd het getriggert want stel het is ook hormonaal kan het zijn dat na je bevalling de hormonen weer ff goed op z'n plek moeten vallen IPV door elkaar gehusseld. Volgens mij heb ik wel wat hartkloppingen gehad met ontzwangeren.
Ja ben bekend met migraine maar had het jaren niet gehad. Ben 2x dicht op elkaar zwanger geweest dus hele hormoonhuishouding ligt overhoop, zo voelt het. Plus 2 jonge kinderen. Dus die migraine heeft nu helemaal de overhand genomen... hopelijk snel weer rust in mn lijf