Grappige dingen die je kind zegt

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door zilvervosje, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    C: Sommige mensen hebben echt een lelijke kop hé mam? Maar dat moet je niet tegen ze zeggen hoor want dat is niet aardig.
     
    Koekie1, toch3, TotalBella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Niet echt grappig maar wel over nagedacht. Als papa dood is neem ik een hond. Papa houd niet van honden en die komen er nooit in dus vandaar dat ze dit maar zo bedacht heeft:|
     
    toch3, Vero0504 en Noxe vinden dit leuk.
  3. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Oudste kijkt een tekenfilm en zegt ineens: Mama, de zon heeft niet echt een gezicht toch? Dat is maar vreemd, ik kan hier nou echt niet tegen zeg!

    Mama, ik vind jou wel lief, maar jij bent wel een beetje knorrig vandaag. Is niet erg hoor, je bent wel lief
     
    NiVa0230, Koekie1, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik was met onze twee kinderen, en de kat, aan het wandelen door de straat. De kat loopt af en toe een tuin in, en de jongste wilt hem steeds achterna lopen, maar hij weet dat dat niet mag. Zegt de oudste: Nee, E, je mag niet die tuin in, daar woont Sinterklaas, en die geeft je cadeautjes.

    (Voor de goede orde, Sinterklaas woont niet in onze straat ;). In dat huis woont onze buurman Klaas, die op kraamvisite is geweest en inderdaad cadeautjes gaf).
     
    NiVa0230, toch3, Vero0504 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Papa wilt mij een knuffel geven want zoontje en ik gaan slapen (Zoontje en ik slapen samen, papa hebben we uit bed geschopt) . Zoontje in tranen..
    Hij is wat gespannen ivm Sinterklaas denken we.

    Hij verdrietig, wij hem troosten.
    Ik zeg maar papa vind mama ook lief, papa en mama knuffelen toch wel eens vaker? Ja. Papa je mag mama wel knuffelen en een kusje geven maar dan doe ik mijn ogen dicht, dan zie ik het niet maar hoor ik het wel.

    :) Oké dan! :roflmao:
     
    toch3 en Vero0504 vinden dit leuk.
  6. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    M.: mag ik nu eindelijk mijn pietenpak aan?
    Ik: ja hoor.
    M.: hopelijk zijn mijn billen niet teveel gegroeid voor het pak.

    M en K trekken beide hun pak aan.
    K.: jouw armen zijn wel teveel gegroeit M (shirt met 3 kwarts mouw) maar die billen passen net.(Zit juist zeer ruim)

    Koens pak staat strak bij de knopen.
    M.: dat wordt weinig pepernoten voor jou!

    Nu een boze K en een opgeluchte M omdat haar billen passen.
     
    toch3, Noxe en Vero0504 vinden dit leuk.
  7. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Dochter bij de schuifpui (regent hier):

    "rain rain go away, come again another day, g. wants to play, rain rain go away"

    Zowel op toon en timing in orde en duidelijk verstaanbare uitspraak. We voeden dr nog niet eens tweetalig op. (kijkt wel cocomelon in de middag)
     
    NiVa0230, owly, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Een klasgenoot van C zit in quarantaine omdat der ouders beide Corona hebben.

    C: ik wil bij X gaan spelen
    Ik: dat kan niet meissie, X der papa en mama hebben Corona en dadelijk krijg jij dat ook.
    C: Daarom juist! Dan hoef ik ook niet meer naar school
     
    TotalBella, Koekie1, toch3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Bonuspunten voor creatief "spijbelen".
     
  10. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    G. wat zou je vandaag het ALLERLIEFSTE willen doen?

    Lekker naar bed en gaan slaaaaaapen!

    Serieus?

    Ja mama, jij beneden werken en dan gaat G. lekker verder slapen. Oke?

    Wil je niet veel liever bij de kindjes gaan spelen?

    Zucht, okeeeeeeeej.

    R is er ook vandaag he?

    Mama mag ik die trui aan en dan die broek! Snel, snel, snel, g bij R, euh de kindjes spelen!!!

    Vind je R zo lief? (is dr vaste speelmaatje)

    Nee hoor mama, ik ga trouwen met R net als jij met papa. G. ook een grote witte prinsessenjurk. Oh, mag ik oma bellen? (ze wil dat oma en ik een jurk voor dr maken)

    Maar R is dus best lief?

    *glunder....* Neeeeeeej

    Sorry papa, je meisje dr hart is gestolen door een andere knul.
     
    NiVa0230, owly, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    Jongste dochter roept ons de laatste tijd regelmatig 's avonds voor nog een knuffel. Dus vriend zegt tegen haar bij het naar bed brengen, nu geef ik je nog een knuffel, en dan niet meer roepen voor een knuffel he. Dochter: nee, alleen roepen voor een kusje :roflmao:
     
    NiVa0230, toch3 en Noxe vinden dit leuk.
  12. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    ohjee, hier had mn dochter van bijna 4 al de bijdehante opmerking: mama, ga jij sinterklaas zijn en voor papa cadeautje kopen?

    Man ik verslikte me nog net niet...

    Nou ik ben nog laaaaaang zo oud niet als sinterklaas, maar ik kan wel een cadeautje kopen voor papa want hij werkt zo hard. Dat zal hij vast leuk vinden. Wat denk je dat papa zou willen hebben?

    pffff pffff pffff politieke skills stonden toch niet als leerpunten? Voelde me ff net Rutte.
     
    Noxe en RoseMurphy vinden dit leuk.
  13. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.537
    7.040
    113
    Jongste dochter had 2 staartje op haar hoofd (van die schattige fonteintjes :D)

    Roept jongste zoon heel enthousiast:' wauw, L, wat staan de staartjes mooi! Je bent net een monster!'

    :roflmao:
     
    Mj89, NiVa0230, owly en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ik bracht mijn oudste zoon naar bed vanavond, maar hij wilde niet slapen. Zegt hij: maar mama, ik heb pijn in mijn buik en hoofd. Zeg ik: zou een extra verhaaltje misschien helpen? Hij: nee, maar het helpt wel als ik mee naar beneden mag.

    Grapjas, daar gaan we niet aan beginnen ;)
     
    owly, Koekie1, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    meer hilarisch dan werkelijk grappige uitspraak. Dochter net voor de eerste wendag naar school gebracht.

    Je hebt wel eens timide kinderen die vanaf de deur een beetje gespannen naar binnen kijken en de omgeving eerst rustig bekijken. En dan is er mijn dochter...


    "Hallo allemaaaaaaaal! Hallo jongens en meisjes!!! En juf! Ik ben G en ik kom vandaag bij jullie spelen!"

    "Hallo juf, ik ben G. en ik heb bloemetjes voor u meegenomen! " (haar eigen idee, zag de bloemen in de vaas en twee moesten er mee naar de juf)

    Wennen zeiden ze toch? Kreeg met moeite nog net een kus en knuffel want die was de eerste verdieping al opgedoken om daar de was te gaan doen. :roflmao:
     
    owly, Leolove en Noxe vinden dit leuk.
  16. Jaimio

    Jaimio Fanatiek lid

    5 nov 2015
    1.372
    561
    113
    Vrouw
    Ach, vindt ze school niet leuk?

    Hier geen kleuter meer (8) maar ze moet het morsealfabet voor school uit haar hoofd leren. (vraag me niet waarom). Heeft ze het hele alfabet op de binnenkanten van haar armen van haar polsen tot haar ellenbogen geschreven. Zegt ze 'Klaar, zo haal ik wel een voldoende!'.
    :oops::roflmao:
     
    TotalBella, Lies1611, Koekie1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    :roflmao:
    Hier zeggen de dan.. Aaahh ze heeft weer palmboompjes op der hoofd :rolleyes:
     
    Vero0504 vindt dit leuk.
  18. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    Ik tegen de oudste voor de naar het turnen gaat. Ik: Veel plezier bij het turnen.
    A: zal ik je eens vertellen wat we gaan doen?
    Ik: ja wat dan
    A: dat vertel ik je als ik terug ben, want dan weet ik dat.
     
    Mj89, NiVa0230 en Noxe vinden dit leuk.
  19. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.975
    113
    Vrouw
    Ik liep vanmiddag met de meiden in de dierentuin. Ze zijn allebei heel bang voor honden. De jongste zet het op een gillen en rent weg als ze de kans heeft.

    Komt er een hond voorbij en de jongste blijft rustig stilstaan en kijkt naar de hond. We lopen verder en ik zeg: "dat heb je goed gedaan!" "Wat?" Vraagt ze verbaasd. "Dat was geen hond dat was een hersenshond!"
    Ik zeg:" dat was een herdershond"
    "Nee, het is een HERSENSHOND en die wil ik voor mijn verjaardag!!!!"

    (Toen heb ik het maar opgegeven o_O)

    Een herdershond is in haar ogen dus geen hond. Nou, als ik iets op een hond vind lijken... :rolleyes:
     
    Mamafiets, NiVa0230, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Oudste tijdens het eten: Oeps ik liet een broertje (boertje)
     
    toch3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina