Grappige dingen die je kind zegt

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door zilvervosje, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Ik: (naam dochter) Zodra de jongens weer naar school gaan dan gaan wij lekker oefenen met het potje. Het is tijd om te stoppen met die luiers.

    Reactie dochter: Nee, ik meisje. Luier aan.
     
    Wollig, Vero0504 en Noxe vinden dit leuk.
  2. wwrr

    wwrr Fanatiek lid

    14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Zoon tegen hulpverlener Brenda: ‘Jij bent Brenda de blender, maar jij kan geen smoothies maken, maar Bing wel want die maakt wortel smoothies.’

    Tegen dezelfde hulpverlener, en voor de tweede keer. ‘Mijn papa is door rood gereden en toen kwam de politie.’ Ik bleef maar twijfelen of ik het recht moest zetten, waarschijnlijk zou ze het dan nog serieuzer hebben genomen, dus ik heb maar wat gelachen.
     
    Vero0504 en Noxe vinden dit leuk.
  3. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    We lopen/fietsen terug vanuit de speeltuin naar huis, omdat J moet poepen. Komen we de postbode tegen. Dus J fietst naar hem toe,hoi postbode, ik moet naar huis om te poepen :rolleyes:
     
    Sophie221, Sado, Jackie87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    M en papa zaten vandaag op de bank te bladeren in de speelgoedgids. M zei dat hij heel graag het regenwormenspel wilde hebben, maar m’n man zei dat hij hier nog wat jong voor was (spel voor 8 jaar en ouder). Zegt M: maar van mijn vader mag het wel, van mijn echte papa. Ik heb vanavond al deze spellen gekocht, dat mocht van mijn papa.
    Hij heeft maar 1 vader, en die zat naast hem op de bank :)
     
    Lies1611 en TotalBella vinden dit leuk.
  5. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.529
    7.033
    113
    Mijn bijna 6 jarige: mam, ik snap best waarom grote mensen sneller corona krijgen dan kinderen. Die coronadeeltjes zweven daar in de lucht (wijst naar mijn hoofd). En zo hoog komen kinderen natuurlijk niet, dus daarom zijn grote mensen zoals jullie eerder besmet.
     
    Lies1611, MaMa, Vero0504 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    C & N kijken Netflix en C heeft de afstandsbediening.
    Samen moeten de beslissen wat ze gaan kijken.

    C: welke wordt het N?
    N: die ene naar links
    C: welke?
    N: LIIHIIIINKS
    C: IK WEET TOCH NIET WAT LINKS OF RECHTS IS?!
    N: DIT IS LINKS <- EN DAT -> IS RECHTS!!!!!!
    SNAP JE HET?!

    hij is 3 hè :roflmao:
     
    TotalBella, Vero0504, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Eruanna

    Eruanna Bekend lid

    13 mei 2013
    914
    899
    93
    Dat wordt de nieuwste maatregel: allemaal kruipen ipv lopen over de stoep :roflmao: (of passen die virusdeeltjes zich dan weer aan...)
     
    Jackie87, Zonnestralen, hummeltje5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.529
    7.033
    113
    Haha zou mooi zijn als dat de oplossing is :D
     
  9. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    We waren vandaag op bezoek bij iemand met kinderen.
    Opeens vraagt M: hebben jullie ook poesjes? Waarop de gastvrouw zegt: Nee, die hebben we niet. M: "Oh dat is handig", en kiepert een hele pot met kralen om.
     
  10. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.054
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Heb zojuist 4 pagina's gelezen maar van deze schoot ik meteen in de lach :roflmao:
     
    Noxe vindt dit leuk.
  11. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.457
    13.054
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vernoemd naar de band?
     
  12. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.695
    14.045
    113
    Ah ik hoor een hulpje met stofzuigen!

    Doe maar eten stoffie! Mjamjam alles op? Maar niet mijn speelgoed he? oeeeeh mama ik zie nog wat! Kom maar stoffie, kom maar eten!

    Werkelijk geen kruimel meer te vinden als zij klaar is. Geef dr potloden en een tekenblaadje en tis 3 krassen klaar, geef dr een stofzuoger en ze is een half uur bezig. I'm not complaining!!!
     
    cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  13. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    Geen idee alle 4 de kinderen hebben aparte namen, dus denk dat ze gewoon daarvan houden
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  14. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Geen uitspraak van onze kinderen, maar van de buurmeisjes. Maar ik wilde jullie deze niet onthouden:

    Vandaag waren de buurmeisjes (5 en 9 jaar oud) bij ons thuis aan het spelen. De oudste is bijna jarig en ik zei tegen haar: oh dan ben je bijna een tiener. Waarop haar zusje zegt: Ja, maar nu ben je nog een neger :roflmao:
     
    Mop81, Toverbal, Lies1611 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    K: Hokus spokus pilalalatis pas ik wou dat jouw hoofd dat niet was.
    Ik: um... bedankt. Hoe moet mijn hoofd dan?
    K: Nou gewoon mooier, een eend ofzo!


    Bedankt K!
     
    NiVa0230, Jackie87, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.695
    14.045
    113
    Dochter helemaal over de zeik uit school gekomen, huilend en snikkend onderweg. Man haalde dr op, ik was thuis aan t werk.

    Mamaaaaaa ikke jou hartjes ballon gevuh (met horten en stoten er uit)

    Een knuffel is ook goed hoor (nou dat heb ik geweten).

    Na een half uur nog niet er uit wat er nou precies was. Wel iets met school, hartjes ballon. Dikke tranen.

    Papa moest hartjes balonnen kopen zodat zij een hartjes ballon aan mama kon geven. In de winkel, goed zoeken.

    Man stuurt maar een berichtje naar school wat er met een ballon was want wij krijgen t er amper uit. Zijn ze met valentijn bezig ofzo? Vast iets logisch, maar beetje meer context nodig om t nog een keer uit te leggen.

    Nieuwe leerling uit de klas kreeg een welkoms tasje en daar zat een hartjes ballon bij. Andere kindjes kregen die ook niet, had ze uitgelegd dat alleen het nieuwe kindje dit kreeg. Maar kennelijk had G. de boodschap nog niet helemaal door (of weigerde t te accepteren, balonnen zijn overigens een dingetje bij dr *love love love*)

    Maar we konden nu in elk geval wel eenduidig het verhaal aan G. uitleggen en dat zij er geen eentje kreeg. Zij had tenslotte destijds zelf een mooie gele met een gezichtje gekregen, die kregen de andere kindjes ook niet toen, dus dat is wel zo eerlijk. Ohja

    Uurtje later, niet meer overstuur: Papaaaaa, kan jij hartjesbalonnen kopen in de winkel? Mama heel hard gewerkt, kamer mooi gemaakt en ik kan niet naar de winkel. Zal ik je een centje geven? Ga ik ballon aan mama geven, oke???

    Ben er nog niet over uit of dat zij die ballon heel graag zelf wilde hebben, of dat ze er graag eentje wilde om écht aan mij te geven. (vermoed het eerste, maar het tweede komt ook voor)
     
  17. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.983
    2.279
    113
    Noord-Brabant
    Dochter 2.5 jaar.

    Wij hebben een gezegde; alles wat op tafel ligt eten we op.

    Dochter ligt op tafel, dus wij zeggen "alles wat op tafel ligt eten we op" dus B begint te schreeuwen" Neee niet doen mama" Dus ik zeg " Nee, ik zou niet durven, want dan hebben we geen B meer. Zegt B " ja nieuwe B kopen mama"

    Opa is kaal, dus Opa zegt tegen B: " Opa heeft geen haar" Waarop B zegt: " allemaal uitgeknipt Opa"
     
    Eikeboompje, Noxe en Spectre vinden dit leuk.
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.850
    16.878
    113
    Vrouw
    M'n zoontje heeft een eigen creatie van lego gemaakt en geeft dit aan mij.
    Ik; dat is mooi, heb je dat voor mij gemaakt?
    L; ja omdat ik met jou ga trouwen mama.

    Ahhhhhh *smelt ♡♡
     
    Eikeboompje, Lies1611 en Noxe vinden dit leuk.
  19. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Mijn dochter zag gister op tv iemand met zwemflippers.

    ‘Als we weer mogen zwemmen wil ik ook zulke zwemflikkers’ :roflmao:
     
    Spectre, Eikeboompje, Noxe en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.708
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Oudste was gisteren in bad aan het spelen en aan het zingen. Hoor ik opeens: ik zit in bad, ik ben een zuiplap!

    Dus ik ging maar even een kijkje nemen, bleek het om een zuignap te gaan :D
     
    Lies1611, TotalBella, hummeltje5 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina