Laatst was mijn vriend thuis met Kaylin en Kaylin begon moe te worden (ze spreekt alleen nog maar losse woordjes) Vriend: Kaylin, ben je moe? Kaylin: Neeeeee Vriend: Kaylin, wil je slapen? Kaylin: Neeeeee Vriend: Kaylin, ben je eigenwijs? Kaylin: Ja!
Papa tegen zoon: "heb je een poepie gedaan?" Zoon bukt naar zijn broek, snuift luidruchtig, komt overeind en zegt: "Neej" Dat doet en zegt hij trouwens ook als hij wél heeft gepoept
Zoontje moest dringend plassen dus dat was met een goede straal. Zegt hij : mijn pieleke was aan het zingen!
Mn zoontje is voor een tijdje terug van de trap gevallen. Iedere keer als hij nu de trap oploopt, blijft hij halverwege de trap staan en zegt ie "auw, neus" Als hij een scheet laat, doet hij een scheet geluid na. Ook als papa en mama dat doen trouwens haha, maar dan zegt hij eerst papa of mama
Mijn zoontje (2) weigert te eten. Ik begin bast in de hoop dat hij me nadoet. Zoontje: jaah, goed gedaan mama! En heeft me vervolgens applaus
Het is regenachtig weer. Dus er ligt een plas op de stoep. Zoontje (bijna 3): Mama kijk! Regen heeft knoei! Mag niet. Stoute regen! Vervolgens begint ie op de regendruppeltjes te schieten piew piew!
dochter ziet me een onderbroek aantrekken: oh mama, wooooow! jij hebt pluis! echt waar! oja en papa hoeft nooit te plassen, die heeft een luier aan xD
Als je gaat poepen dan gaat zo de baby eruit Mama jij hebt al wel dikke borstjes Die zijn al groot genoeg voor de baby te brouwen *zit in de babybuik te prikken* als de baby dan geboren is dan heeft hij allemaal stippen Ik lust ook wat kriebelwater (Spa rood)
Annelore over haar grote zus, die aan het wisselen is: "Ik heb nog melktanden, Lieselotte heeft al watertanden"
Dochter deed of onze vloer een zwembad was. Ze mocht van de boswachter van de duikplank springen. Ik heb nog nooit een boswachter in functie in een zwembad gezien...
Vanmorgen kreeg ik bewust een voet van dochter onder mijn neus geduwd. 'Iew stink voetjes, ow nee het ruikt naar bloemetjes. Bloemetjesvoeten.' Zeg ik Zegt dochter. 'Nee mama, ik heb toch geen zaadjes op mijn voeten.'
Gisteren werd ik de slaapkamer van mijn zoon uitgeduwd. Hij wilde nog even met spelen. Op de vraag of ik ook mee mocht doen zei hij dat hij rust wilde. "Mama, jij kletst te veel"
Mijn zoontje van 4,5: Het was bedtijd dus ik zei, kom we gaan naar boven. Zijn antwoord; nee dank je mam, ik heb hoogtevrees ik blijf wel gewoon beneden Hij verzint ze waar je bij staat, lekker ding.
Ik en dochter waren beiden moe. Ik wilde even rusten op de bank en zei tegen dochter, doe je anders ook even je ogen dicht? Dochter: nee want dan kan ik niks meer zien
Hihihi Vandaag iets wat mijn zoontje deed midden in de kamer vol visite. Hij mocht spekjes uitdelen, dus pakt doekje uit schaaltjeven brengt iedereen een voor een een spekje. Alleen vergat hij mijn neef. Dus mijn man zegt 'P heeft nog geen spekje'. Maar precies op het moment dat je er zelf een in zijn mond stak. Dus wat doet ie: spekje uitde mond ' asseblief P'. Het allermooist was het gezicht van mijn neef, die even niet wist wat ie met een half opgekauwd Spekkie moest