Haha. Zo hebben we een foto van oudste van toen hij 3 was. Jongste krijgen we niet overtuigd dat dat zijn grote broer is. Hij weet zeker dat ie het zelf is.
Zoon had de theedoek gepakt en gaf hem aan mij. Mama kijk jou afwasdoek Opa zei vanavond aan tafel dat moet je aan opa vragen want die is de baas.. Neeee opa niet, oma is de baas
Doeik een hele mooie nette blazer aan. Vriend niet beneden dus vraag maar aan zoon of het mooi is. zoon : ooooo nu ben je een piraat! Dankjewel schat
Zoontje is bezig met hamertje tik en het lukte hem niet snel genoeg naar zijn idee. Dus ik zeg: "Doe maar rustig aan, oefening baart kunst". Waarop hij reageert met: "Baard, baard? Een baard is haar op je kin. Tjongejonge wat leer je me toch allemaal" en hij schudt afkeurend met zijn hoofd
Ik was de vuilnis buiten aan het zetten. Dus volle zak uit de emmer en in de container gedaan. Jongste (3) staat toe te kijken. Hij: ja! Nu nieuwe zak erin! Dus ik doe dat. Hij: goed zo mama! Mijn man leer de kinderen dat ze de boterham moeten aaien (uitsmeren van beleg). Dus toen ik vanmiddag broodje van jongste smeerde: Ik: zal ik smeren of wil je zelf? Hij: mama doen Dus ik smeer paté op de boterham terwijl nauwlettend toekijkt. Hij: ja... Nu aaien.... Goed zo mama!
De jongste struikelde over zijn eigen voeten. Eerlijk gezegd zag het er heel dom uit. De oudste zegt; het geeft niet dat je een beetje dom bent, dat was *naam zus* ook toen ze 1 was. Ik niet, want ik ben geniaal geboren' Dussssss
Onze dochter van't weekend na een hele tijd buiten spelen. Mama mag ik wat drinken, tuurlijk mag dat.. Toen ze het op had zei ze, zo nu heb ik weer energie 😃 Haha
Mama is een grote jongen, zegt zoon vaak! En als hij een joggingbroek aan heeft: ikke heb een jokkebroek.
Ik wil meeeeeeer grappige verhalen van jullie! Heb er zelf even geen maar dit topic is echtte leuk om weg te laten zakken.
Ik vroeg mijn zoon (4,5 jaar) of hij een handdoek voor me wilde pakken. Hij vroeg: 'Een handdoek?' Ik: 'Ja, eentje'. Loopt hij weg en komt terug met een badeendje 'Je zei toch een eendje??'
Wij hadden haar pop naast het poppenbedje gezet, zodat het net leek alsof hij eruit was geklommen. Dochter komt 's morgens de woonkamer in, kijkt verbaasd naar de pop en zegt 'Hey! Plok!'
Ik werkte in een kinderkledingwinkel toen een broertje tegen mij over zijn oudere broer zei; De eerste pannenkoek mislukt altijd.... 😂
Mijn dochter van bijna 3 stond onder de douche. Ik laat haar vaak even haar gang gaan. Op een gegeven moment ga ik bij haar kijken en vraag of alles nog goed gaat, krijg ik als antwoord: "Laat me met rust mama!" 😂 Euhhhhhhhh ok.
Mijn dochter heeft een boek met dieren erin. De moeilijke dieren 'vlinder, uil, olifant' kan ze zeggen. Toen we langs de aap gingen zei ik Kijk C aap! Kijkt ze me aan en vraagt; Papa? 😂🙊
R wijst naar de lucht "Is dat swembad mama?" Gisteren viel ik van de trap naar beneden, een aantal treden maar m'n zoontje stond boven en wilde persé een kusje geven. Dus ik moest maar ff aan de kant hoor. ik strompel en val nog wat verder. Hij klimt naar beneden, half over mij en de wasmand heen en gaat lekker spelen! "Krijg ik nog een kusje?" "Nee, morgen weer"
i know, right? Mijn destijds 2 jarige ging tijdens de kerstperiode huppelend naar huis, want bij de Lush hadden ze haar gebombadeerd tot glitterfeetje. Wel handig. Als papa een cadeautje voor me wil halen, zegt ze gewoon dat hij maar "naar de lekker ruiken winkel" moet gaan. Maar dan wil ze wel mee. Wat een opoffering van het kind.
Dochter is bijna 3. Waren van de week in de efteling en ze had een rondje monsieur cannibale gedaan met mij. Ze wilde nog een keer dus ik zei "vraag papa maar". Dochter: "Papa, ga je mee?" Man: "ik durf denk ik niet...is het niet eng?" Dochter: "nee tuurlijk niet papa, ik ben toch bij je?"