Meneertje op zijn loopfiets stond even stil bij een bankje en leunde erop. Papa ; ga je weer doorfietsen? Zoon; nee papa even chillen
Heel erg pedagogisch was het niet om te gaan lachen maar het was op het moment zo hilarisch... Zoon was een jaar of 2 a 3. Opa kwam op visite en gaf het al het klein geld uit zijn broekzak voor in de spaarpot. Waarop ik zeg "en wat zeg je dan tegen opa"? Zegt zoon "heb je nog meer voor me?" 😂😂😂
Toen mijn zoon 4 was gingen we samen op zondag ochtend naar het zwembad toe. Wij samen in een kleedhokje kom ik er achter dat ik.mijn bikini top ben vergeten. Hem uitleggen dat we dus weer eerst naar huis moesten en daarna zouden gaan zwemmen. Zegt hij "mama je hoeft geen bakini aan hoor want je hebt toch geen tietjes" en bedankt... jaar later tietjes gekocht hahahaha
En de laatste toen was mijn zoon ook een jaar of 4 a 5 We gingen samen douchen roept hij ineens heel hard ieuwwww bah je hebt haar op je tuttie... ik zeg nee schat dat zijn stoppels... zegt ie "ja ja stoppels is zeker het engelse woord voor haren he?! ""
Niet bij mij maar bij oma.. Onze zoon loopt mompelend door de kamer waardoor oma vraagt wat hij precies wilt. Weer mompelend geeft hij antwoordt. Oma probeert te achterhalen wat zoontje nu precies bedoeld. En stelt vragen. Wil je wat drinken? Geen antwoord. Mompelt iets en wijst naar de kast. Dus oma zegt. Oh wil je een koekje? Zegt zoontje. Oh ja oma! Dat is lekker wel heel lief van jou hoor dat ik een koekje mag...
Haha, doet me denken aan wat mijn zoontje zegt, maar hier is het juist andersom, ik wordt vaak ingehaald en dan zegt mijn zoontje: mama ook sneller fietsen En hij zit soms boter aan z'n vinger te smeren, houd hij z'n vinger omhoog en roept billenzalf Of hij eet dingen voor een deel op en noemt dan iets anders op, bijvoorbeeld vanmorgen een deel van een plakje worst en dan houd hij een stukje omhoog en roept banaan ofzo.. (waarschijnlijk vanwege de vorm die het nog heeft ofzo..) Maar hij doet het ook met andere dingen, zoals in z'n neus zitten en dan zeggen: hmm lekker en dan iets te eten benoemen (gisteren was het bijv broccoli) getver... Snap niet waar hij dat soort gekkigheid vandaan haalt...
Dochter van 3.5, mama mag ik een poesje? Ik wil een echt poesje in huis. Mag dat? Alsjeblieeeeeft? Nee schat dat kan niet, papa moet heel veel niezen als er een poesje in huis komt. Denkt even na.. mama ik wil geen papa meer, Ik wil een poesje, zet papa maar buiten dan.
Mijn dochter stond gisteren op het balkon al wijzend te gillen TIETEN! TIETEN! Wij snapte er niks van en zeiden constant dat ze zachtjes moest doen en dat niet moest zeggen. Maar ze bleef doorgaan. Uiteindelijk snapte we wat ze bedoelde.. Ze zag eendjes C zeg eens Eendjes?! TIETEN!
Na het douchen kom ik beneden met mijn haar in een rommelige knot bovenop m'n hoofd zodat mijn haar niet nat zou worden. Het zit echt alle kanten op. Zegt zoon ineens: oooo mama, dat staat je zó goed! Dus ik vraag; wat staat me goed? Zoon; je haar, het is prachtig zo! *verliefde blik* Haha, een compliment als je er op je belabberds uitziet doet je echt goed
Er staat allemaal speelgoed waar hij niet meer mee speelt, even uitgestald om te kijken wat naar de rommelmarkt van binnenkort kan. Hij ziet er van alles tussen staan waar hij mee wil spelen, terwijl hij er verder nooit meer naar om kijkt.. Dus ik zeg: nee afblijven, die is voor andere kindjes Kijkt hij me zo heel zielig aan, nee voor C. Ik zeg nee, kijk eens op de tafel. Daar ligt heeel veel speelgoed voor jou. Die daar is echt voor andere kindjes. Laatst zelfde verhaal gehad trouwens, toen kwam hij zelf nog met speelgoed aan en zei dat dat ook voor andere kindjes is (en hij heeft zichzelf ook aangeboden trouwens ) Maar nou vond hij het toch wat minder leuk.. Dus ik zeg: nee want anders maak je het misschien kapot en dan kunnen de andere kindjes er niet meer mee spelen. Toch nog niet kunnen overtuigen... Ik zeg jaa en als je het kapot maakt, kan mama er ook geen geld meer voor krijgen. Zegt hij ik ook geld krijgen! Hahahaha
Staan we we in de IKEA en zegt ik mag ik een naartoekaart? Ik moest even denken maar het duurde niet lang voor ik wist dat hij een plattegrond bedoelde. Vond het heel goed bedacht! (Net 3)
Wij hadden vandaag een geboortekaartje op de mat liggen.. "Mama? Wat is dat voor post?" -een geboortekaartje. "Huh waar gaan ze boren dan?"
We hadden het tijdens het eten gehad over de koning, dat hij jarig is. Na het eten willen we een rondje gaan doen met de fiets. R: 'nee even wachten' ik: 'waar moeten we op wachten?' R: 'op koning koos' ik: 'koning koos?' R: 'die is jarig' ik: 'maar die komt niet hoor' R: 'jawel hoor, straks als de bel gaat. Gewoon even wachten!'
Mijn jongste 2,5 jaar en ik kwamen in de ah een travestiet tegen. Mijn dochter riep dat is een gekke meneer. Ik zeg nog nee, dat is een mevrouw. Zegt zij; jij bent een gekke mama,want het is een meneer. Tja,wat moet je ermee
In een klein pretpark bij een raket attractie, ding gaat 2 meter schuin omhoog ofzo. Zoontje schreeuwt in volle paniek uit : IK WIL NIIEEEET NAAR DE RUIMTEEEEEEEE!
Zoon in aan het spelen. Komt hij voor ons staan met z'n vinger in de lucht en zegt: ik heb nog 1 ding te zeggen! Wij; wat dan? Hij: TIKKIE! *tikt papa en rent knetterhard weg*