Dochter vanochtend; MAMAAAAA UIT BED! Mamaaaa mamaaaa! Uit bed! Plassen! Mamaaaaaaaaaaa! *stilte* MAMA DE (achternaam) UIT BED ! Het grappige is dat ze der vaders achternaam noemde en aangezien wij niet getrouwd zijn heb ik een andere achternaam
Mijn zoontje die na de vakantie voor het eerst naar school gaat: "Papa, als ik dan naar school ga, kun jij dan op maandag een vrije dag nemen? Anders moet mama helemaal alleen naar de supermarkt!" Zo schattig!!
Vanavond mijn zoontje van 2 jaar en 3 maanden. Ik: we moeten papa ophalen bij de trein, want de trein is kapot. Zoontje: trein nieuwe batterijen kopen Mama!!!!
We lopen buiten en zoon heeft zijn jas nog open. Ik vraag of ie ‘m niet eens dicht zal doen. “Ik ben even een frisse buik aan het halen.”
“Oma, ik ben echt heel blij met mijn cadeau. Bedankt dat je die heb meegenomen. Ik ben echt een boffertje!”
Ik doe altijd een wedstrijdje met mijn zoon (net 3jr) Jij bent het liefst. Nee jij bent het liefst. Jij bent het aller aller liefst. Zoon: mama nu overdrijf je echt
Vriend wil naar de Albert Heijn en vermeld tegen zoontje dat ze chips moeten gaan kopen. Zoontje zegt dat er nog chips in de kast ligt waarop papa weer zegt : je hebt nooit genoeg chips in huis. In de Albert Heijn Heijn nemen ze zo een kinderkarretje en eenmaal bij de chips begint ons zoontje met de kar vol te duwen. Papa spreekt hem daarop aan waarop ons zoontje zegt : nee papa je kan nooit genoeg chips hebben. Njah daar stond hij dan hè. Had dit eigenlijk wel willen zien.
Ik was ook naar de Albert Heijn gegaan. Rechtstreeks vanuit mijn werk maar niet aan hun vermeld en m'n vriend niet aan mij. Als ik 10min later was was ik hun tegengekomen. Ik had 2 zakken chips, hun 6 We hebben voorlopig genoeg
De oudste wil met de jongste knuffelen op de bank en vraagt of ik er ook bij kom. Dus liggen we daar met zn drieën... Nu zijn we echt liefde mama... papa!? Wil je even een foto maken
Dochter tegen zoontje: "als jij nou eens even lekker met jezelf gaat spelen en mij fijn met rust laat..."
Zoontje riep eerst de poezen altijd door heel hard AAI te roepen. Sinds gister is dat pus geworden. PUS!!! KOM MAAR PUS!
Niet om wat hij zei maar hij heeft weer eens wat uitgespookt. Hij had gisteren hele droge lippen dus ik deed er wat labello op. Zag ik s'avonds die labello uit zijn broek tevoorschijn komen. Hij zei dat hij daar ribbeltjes voelde. Euhmm,....
Zoon proeft voor het eerst roggebrood en vindt het lekker. Ik zeg dat het roggebrood is wat hij eet. “Roggebrood? Van de rog?”
Onze zoon luisterde laatst steeds niet toen ik zei dat hij iets moest doen, waarna ik geïrriteerd zei dat hij het als de wiedeweerga moest doen. Zojuist zei hij tegen mij: “mama, je moet als de wiedewiedewiet een filmpje aanzetten.”
Dochtertje van net 3 was met klei aan het spelen bij de tafel en loopt ineens weg. Dus ik zeg ‘moet je niet eerst de klei opruimen?’, waarop zij antwoord ‘ruim jij dat maar op, ik moet even op de bank zitten’ . Ze draait ook steeds knoopjes in haar haar met haar vingers, dus ik zeg dan wel regelmatig ‘dat moet je niet doen, straks heb je geen haartjes meer’, zegt ze gister ‘dan koop je toch nieuw haar’ .
Vandaag bij mijn opa en oma op bezoek geweest. Dochter mocht nog 1 chocolade snoepje pakken en dan zouden we gaan. *vouwt het papiertje weer om het bakje* nee oma die bewaar ik tot morgen. En ze wil zo weg lopen met het hele bakje