Ik had onze dochter (3 jaar) achter in de auto gezet, doe de achterdeur dicht en ga voorin zitten. Roept ze opeens: 'mijn haar! Mijn haar! Mijn haar!' terwijl ze met haar hoofd richting de deur hangt. Ik dus snel de auto uit om haar te 'bevrijden' van haar ongemakkelijke positie. Gaat ze rechtop zitten en hard lachen zodra ik de deur open wil doen
We aten vandaag schnitzel, broccoli en aardappelpuree. Hij was de broccoli netjes in de puree aan het zetten, kijk mam een bos, 3 bomen zijn er omgevallen en 1 blijft staan. Ik was klaar met het gespeel en wil hem een hap geven en hij verontwaardigd nee mama niet de boel omspitten!! (Bijna 4) Hoe hij daar op kwam en van kent weten we nog steeds niet hahaha
Papa voel eens aan mn vinger? *papa voelt aan vinger Ik ben tasties! (Staties) Hij lag helemaal in een deuk maar hij vonkte net niet want dat had die al aan mij gegeven
Oudste zei vanmorgen tegen mij: "Mama, ik vind het zo leuk dat je thuis bent bij mij!" En vlak daarna zei hij: "Mama, ik wil even kroelen, ik heb je zo gemist toen je op je werk was en alleen papa thuis was." (heb 3 avonddiensten gedraaid het weekend). Voel me gelijk weer schuldig om morgen aan het werk te gaan, al heeft hij het reuze naar z'n zin bij de oppas gelukkig.
Mijn dochter wou graag kleien. Nu zit die klei in zo'n heel klein potje en ik moet elke keer alle mogelijke moeite doen om het eruit te krijgen, maar ze wou het natuurlijk persé zelf doen. Dochter: "Mama, ik kan het wel. Ik weet zeker dat het lukt." Ik: "Maar het is echt heel lastig hoor." En toen schoot er er opeens bij toeval toch uit. "Mama, ik zei toch dat ik het kon!"
Zoon is heel nieuwschierig naar mama’s melk. Dus vanochtend een beetje gekolft voor hem. Hij neemt een slokje en roept met een vies gezicht: ‘mmmm lekker mama’ Hij neemt nog vijf slokken om de beker leeg te maken ‘zo, dat was vies. Gelukkig ben ik geen baby!’
C heb jij een windje gelaten? Ja hahaha! *draait zich om en doet der kont naar achteren* Even ruiken mama?
Papa en mama hadden shoarma gegeten met dus knoflooksaus. Staat papa zoonlief af te drogen, zegt ie tegen papa soo ik ga bijna dood man door je abem. Mijn neefje van toen 4, na het opruimen van speelgoed, zo en nu ben ik hartstikke luis
Onze dochter is 2,5 we hadden het nog nooit over het verschil tussen jongens en meisjes gehad, ik dacht dat komt wel als ze er zelf over begint. Ik was haar broertje aan het verschonen en ineens riep ze, huh heeft hij nou een snavel? En wees zijn piemel aan, ik uitgelegd dat dat dus een piemel is en geen snavel. Liepen we die middag in de kruidvat roept ze heel hard, mama mijn papa heeft een heleeee groteee piemel, en jij dan heb je ook zo'n grote piemel?
Oudste ‘Wie is tante F.?’ ... Dat is het zusje van papa! ... ‘En oma G.?’ ... Dat is de mama van mama! ... ‘En oom F. dan?’ ... Dat is het broertje van papa! Heel de familie bij langs en uiteindelijk vraagt ze ‘En de buurman dan?’ . Uuuhm ... de buurman is geen familie hij woont gewoon in het huis naast ons .
Ik heb ooit als klein meisje gezegd dat mijn ouders geen sex meer hadden want de hebben al 2 kinderen!
Mijn zoontje 16 maanden heeft een poep luier. Die ga ik verschonen terwijl neefje van 8 jaar erbij zit en zegt 'jeetje wat stinkt Ie' dus ik zeg ' weet je wat je dan moet doen heeeel diep inademen via je neus dan gaat de geur weg'. dus neefje doet dit uiteraard en ik lag dubbel van het lachen
Dochter: "mama, wanneer doe jij de grote schoonmaak?" (ik was de badkamer aan het poetsen). Ik: "wanneer ik daar tijd en zin in heb." Dochter: "oh, dat is dus nooit." En bedankt hè
In een gesprekje met onze peuter, over dat papa een piemel heeft en mama bloemen (borsten, het gaat er nog niet uit), maar dat we allebei handen hebben, en een neus etc. "mama heeft voeten, en papa heeft pootjes"
We zitten aan tafel. Zoon: oh mama wat heb jij lekker gekookt zeg!! Neemt zn 1e hap. Mmmn lekker zeg. Goed gedaan mama. Seconde later: zo ik zit vol
Mijn dochter heeft tegen mijn moeder verteld dat papa een héééle grote piemel heeft. De lengte van zijn geslachtsdeel deelt mijn man nou juist net niet graag met zijn schoonmoeder. Alhoewel, mijn moeder is wel wat gewend. Mijn neefje heeft tegen dezelfde oma gezegd dat zijn vader gras bij zijn piemel heeft.