Grappige dingen die je kind zegt

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door zilvervosje, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    "Mama, ik wil als ik groot ben een tyrannosaurus worden"

Ik ben bang dat dat niet gaat schat

"Euh....nou...dan wil ik een eekhoorn worden!"

birds86, Cynnie1984, Riverdale87 en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Vannacht was onze uk wakker en zei mama jij wasmet mij in de ruimte, dus ik wat heb ik een geluk, mag ik zo weer in je dromen?
    Is goed maar niet naar de ruimte dat is te ver weg! Ik, ja hoor schat is goed dan gaan we wel naar het bos.
    (Bijna 4)

birds86, Marchella en sydneys vinden dit leuk.
  3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zoontje vind dat we met mijn oma (wordt 87 jaar) naar plopsaland moeten gaan want dat vind hij ook heel leuk als hij jarig is. :roflmao:

Riverdale87, ikkie97, Daydreamy en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik was met mijn dochter aan het napraten over ons bezoek aan de Efteling op oudjaarsdag. Ze vond het wel jammer dat haar zusje niet mee was.
    Ik: " het was niet handig om E mee te nemen, ze kon nog nergens in en dan moest ik of papa bij E blijven".
    A: "Ja, en als E mee ging in de koffiekopjes (attractie), dan gaat ze stuk en doet ze het niet meer" :D

birds86, gitaartje en pregnantje vinden dit leuk.
  5. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    A zat met haar vingers aan de versgebakken broodjes in de Albert Heijn. Gezegd dat dat niet mag omdat andere mensen die broodjes nog gaan eten en als je daar met je vingers aan zit dat dat niet netjes is.
    A kijkt hoe een mevrouw broodjes met haar hand pakt. "Nou mevrouw, dat is niet netjes met je vingers. Je kan beter de tang pakken, dat is niet vies"

Die mevrouw keek niet zo blij :roflmao:

Rizzoli, birds86, gitaartje en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.945
    113
    Onze jongste van 3 leefde zich uit met de magnetron van de speelgoedkeuken, hele verhalen erbij.
    Zegt de oudste (5); zo, hij maakt wel gebruik van zijn fantasie!

conejita, Ietjuh, Vulpen en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.945
    113
    En mevrouw de wijsneus heeft op school het thema de ruimte. Zijn we buiten in de tuin aan het spelen, is het ineens "goh het is toch best fijn hier op aarde..."

conejita, pregnantje, Riverdale87 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik pak maandverband.
    Dochter van 3: mama ben je wéér ingesteld?

Ja schat, klopt, elke maand weer.

Ietjuh, Rizzoli, Lies1611 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Zoontje van 3,5 ziet mijn transparante panty en zegt: wat heb jij aan je voeten? Ik een panty, voel maar! Zoontje voelt: oh ja, mooi, plastic!

conejita, Ietjuh, Rizzoli en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.945
    113
    Het viel mijn zoontje van 3 ineens op dat ik van die "grote bulten " heb.
    Dat zijn borsten jongen, die hebben alle mevrouwen. Zegt hij:"nee hoor die hebben mama's"

Blijkbaar is er een onderscheid tussen mama's en mevrouwen..:D

conejita en Kipsate vinden dit leuk.
  11. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Haha die is leuk!
    Zo zegt mijn zoon vaak als hij mij bloot ziet ‘ahhh mama ik vind het zo zielig dat jij geen piemel hebt’ :roflmao:

Phloxx, Tranquila, gitaartje en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik kreeg gisteren een hele preek van mijn zoontje van dat ik zijn schoenen moet poetsen.
    Lekker ingespraat door oma dus ik zeg tegen hem dat dat niet hoeft omdat oma dat toch doet als hij daar is.toen kreeg ik te horen dat ik elke dag zijn schoenen moet poetsen!

Later gaan we op bezoek bij oma en opa. Verteld die klikspaan alles door. Dat ik zijn schoenen niet wil poetsen omdat oma dat toch al doet. :cool:

birds86, gitaartje en DragonBaby vinden dit leuk.
  13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.345
    17.256
    113
    Plastic fantastic #barbiegirl :D

Hopsatee vindt dit leuk.
  14. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Mijn zoontje speelt hetzelfde spel als ik, en hij is helemaal blij als hij een box heeft en daar geld in zit. Hij zegt dat yes! Een zak met vol geld :roflmao: Als ik dat ook heb, is hij net zo blij en wil dat ik dat ook moet zeg haha.
    Zit hij in zo'n muntenapparaat in het winkelcentrum en vraagt of hij een muntje mag, ik zeg dat dat niet gaat omdat ik daar geen geld voor heb.
    Zijn reactie? Mama, heb je geen zak met vol geld? :p

15. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Wij zijn aan het orienteren voor een basisschool.
    We willen toch wel weten hoe de school omgaat met rugzakleerlingen en geen rugzakleerlingen (wij hebben namelijk echt geen flauw idee).
    Ik zeg dus tegen mijn man dat ik dat wel graag zou willen weten hoe dat gaat, als er veel rugzakleerlingen zijn en gijs (nog) geen rugzak (misschien krijgt hij die ooit, misschien ook niet).
    Afijn ik zeg dat dat gijs nog geen rugzak heeft, onderbreekt Gijs en en wijst naar de kast dat daar zijn rugzak ligt.

birds86, Neilia, toch3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. jupke

jupke Niet meer actief

Ik bracht gister de kinderen naar de bso.

Vraagt mijn dochter van 4 "mam, vindt je het niet vervelend dat je steeds naar je werk moet?
    Dan zit je daar maar te wachten tot de bso is afgelopen".

Mijn dochter is in de veronderstelling dat ik naar mijn werk ga zodat ik niet alleen thuis zit :roflmao:

conejita, Ietjuh, Dreamer en 23 anderen vinden dit leuk.
  17. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Mijn zoontjes zijn nog te jong om al echte leuke uitspraken te hebben, dat duurt nog even. Dus bij deze een bijdrage van mijn nichtje waar ik vaak op gepast heb.

Toentertijd was zij 3 jaar en gingen we regelmatig even naar het centrum om war knutsel spullen e.d. te halen. Vaak mocht ze dan ook iets lekkers bij de warme bakker uitzoeken. Dit keer wou ik eerst even langs de boekenwinkel voordat we naar de bakker zouden gaan. Dit ging er bij haar niet in dus ze ging klagen over buikpijn. Toen ik zei dat, als zij buikpijn heeft, ze ook geen donut kon eten zei ze "nee dit is boekenwinkelbuikpijn". Hele selectieve buikpijn dus ;)

conejita, Twinkle81, Lindalovesmo en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    mijn zoontje (7) en ik stonden onder de douche.... uit het niets aait hij over mijn buik....mam ik voel heus wel dat er een baby in je buik zit hoor....en trouwens je tietjes zijn ook ineens veel blijer....ze kijken vooruit in plaats van zo zielig naar beneden. (okeeeeejjjj)

omdat we het zeker tot week 12 geheim willen houden was mijn reactie.... ja ja schat ga nu je haar maar wassen maar vanbinnen lag ik natuurlijk in een deuk.

conejita, Ietjuh, tessa321 en 14 anderen vinden dit leuk.
  19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Zoon tegen papa vanochtend : ik ben nog veel te moe, ik wil niet gaan werken papa want ik krijg toch geen centjes op school.
    Euhm :roflmao:

conejita, Ietjuh, toch3 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hahaha geweldig. :roflmao:

En wow! Een man wat let op details! Kom je niet veel tegen haha

Cynnie1984 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina