Dochter zong het liedje van de krokodil die in je bil bijt,( “moet ik de politie halen dan moet jij mijn bil betalen”) Dochter van 6 kijkt naar me; nou ik betaal mooi niet voor jou dan ben ik al Mn geld kwijt. En ze lag helemaal dubbel.
Mijn dochter noemt maandverband 'luiertjes voor mama'. Toen ik maandverband in deed op een openbaar toilet (ze was mee), klonk er vanuit het hokje:"Zoooo, mama luiertje aan."
Vanavond tijdens het eten. C: papa? Ik jou iets vertellen Papa: nou vertel C met een serieus gezicht: oma is oud Je kon ons opvegen
De kinderen mochten nog een plakje cake. Papa en mama niet "Haha wij wel. Jullie niet. Lekker boeijuh"
De kinderen mochten nog een plakje cake. Papa en mama niet "Haha wij wel. Jullie niet. Lekker boeijuh"
Tegen papa: “Als ik opa ben en als [broertje] opa is en als jij opa bent, weet je wat we dan gaan doen?” Papa: “nee..?” *spanning stijgt.....* “Koffie drinken.”
Zoon stak z'n neus weer eens in zaken waar ie niks te zoeken heeft: Ik: "Wat ben je toch een nieuwsgierig aagje" Jongste dochter: "Mama, bestaan er ook oude schierige aagjes?"
Ik stond gisteren met mijn dochter onder de douche. Zegt ze opeens: 'Mama, jij lijkt wel op een koe.' En bedankt hè.
Ik zat op de wc en ja je hebt nergens privacy. Ziet Mn dochter een moedervlek op Mn bil, meteen ooooo mama poep!!!
Onze bijna 3 jarige vandaag wilde wat zeggen tegen Mn man en ik wilde ons zoontje wat vragen. Kreeg ik: nee!! Ikke papa praten!
Zoontje smeet gister zijn auto flink hard door zijn garage, hij vloog over de kop zo drie etages naar beneden. Ik vroeg hem, lachend, wie rijdt er nu zo in een auto? Breed grijnzend, oooohhh papa! Dat hoop ik toch niet
Zoon 4: mama is een jongen Ik: nee ik ben een meisje Zoon: nee een jongen, want jij hebt deze(wijst op mijn borsten). Net als papa
Er rennen hier net een moeder en een zoontje voorbij de caravan. Roept het zoontje zijn moeder toe: “Moet je ook zo nodig poepen dat je zo hard rent?”.
Gisteren tijdens het boodschappen doen namen we koffie mee. Dochter (2jaar) mama koffie. Ik: ook koffie voor papa. Dochter: nee mama koffie. Volgens mij drink ik vaak koffie als ze wakker is en haar papa niet.
Gisteravond, zoon lag heerlijk bij mijn beste vriendin. Zij vroeg, "ga jij zo lekker naar bed, lekker slapen?" En zoals een 3,5 jarige goed betaamd schudden hij nee. Mijn vriendin: "maar van slapen ga je groeien en wordt je net zo groot als papa" Mijn zoon: " ikke niet groot worden, ik niet meer in bed passen dus ik niet groeien." Jemig, hoe komt hij erop...