Onze dochter is ruim 3.5 maand maar heeft alle verschijselen van een doorkomend tandje slecht slapen snachts veel huilend wakker worden kwijlen alles in mond stoppen luiersuitslag Kan ze nu al last hebben van doorkomende tandjes??? Wat moeten we hieraan doen voor de pijn heb haar net zetpil gegeven maar las ook dingen van druppels van VSM Ik hoop op reacties... liefs marieke
ooh dat kan zeker, ik zelf was 3 maand toen ik mijn eerste tand kreeg. er zijn verschillende dingen waarmee je het kan insmeren
Ok kan ik dat gewoon bij drogist halen ??? Ze is er voornamelijk snachts huilerig van , zijn we helemaal niet gewend dat ze snachts huilt dus vandaar mijn gedachten naar tandjes
je kunt dentinox gewoon bij de drogist halen. het kan heel goed dat je kindje tandjes krijgt. onze meid kreeg ze met 4 maanden. succes
Kenji had z´n eerste 2 tanden nog voor de 4 maanden iki geloof met 3 en 3,5 maand. Nu met 7 maanden heeft ie er 7! Het kan dus goed. Ik heb zelf niets aan hem er voor gegeven, hij leek er weinig last van te hebben, 1x een zetpil want toen was ie er echt beetje hangerig en koortsig van. Die andere middeltjes zullen best helpen, maar hier was gewoon wat verlichten door zn tandvlees te masseren eigenlijk wel genoeg.
Dat kan heel goed, mijn dochter heeft sinds 10 dagen ook een tandje en volgens mij komt het tweede tandje er ook al aan.
nou dan ga ik er maar vanuit dat het inderdaad een tandje is zielig..Maar ja hoort er wel bij, maar extra verwennen
Ons dochtertje is net 3 maanden en heeft ook haar eerste tandje door, zonder klachten. Alleen vreselijk kwijlen!! Sinds gistermiddag is het (met vlagen) ineens drama! Keihard krijsen (was echt geen huilen meer), niet stil te krijgen en hard op haar handje kauwen. Lijkt net of er al een tweede tandje doorkomt. Uit wanhoop Chamodent van VSM er op gesmeerd (hadden we voor de zekerheid al in huis gehaald gelukkig) en het leek te helpen. Bij de volgende huilbui een paar uur later weer gedaan en toen werd ze al veel sneller stil. (al lijkt het me stug dat het zo snel werkt) Vanmorgen uit voorzorg druppels op haar kaakje gesmeerd en het was wel even jengelen en nog steeds op haar handje kauwen maar verder geen gekrijs meer. Of het dus echt helpt of puur toeval is geen idee maar hier lijken de druppels van VSM dus echt wel te helpen.
Jeske had ook na het eerste stukje doorkomen van de tanden last. De druppeltjes helpen goed en snel dus bij klachten geven we ze aan haar. We kwamen erachter dat ze 2 tanden had doordat ze op mijn vinger beet. Ze was 3 maanden en een week. Nu komen de volgende 2 tanden door. 2 boventanden. Hier heeft ze meer last van. Wat verhoging en huilerig.
Hier ook al weken kwijlen en handjes in de mond, maar nog geen tandjes....Het kan ook de leeftijd zijn he? Alles ontdekken en in de mond stoppen... En rond 4 maanden ook een sprongetje, dat al weken eerder kan beginnen! Ik vind gengigel baby superspul, heb het al voor de zekerheid in huis.