grappige dingen van jou kindje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fairytale, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

haha thnks, daar hou ik me ook maar even aan vast, want momenteel zitten we ook in een fase waarin hij zo snel driftig is.

Jouw dochter valt graag van dingen af of niet? Liet zij zich ook al niet heel jong op het bed vallen? Volgens mij heb ik daar toen ook eens een filmpje van gezien :D

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha ja inderdaad maar de leuke momenten koesteren als ze in zo'n fase zitten :D

Nu je het zegt ja, Lisa liet zich met 9 maanden ook al voor de gein vallen, het zal wel in haar karakter zitten, ze houdt erg van vallen :)

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Zoals mijn neefje van vier wel eens zegt tegen zijn zusje van 2(wat ook erg grappig klinkt)

'gekke meid'

:D

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nick heeft een boekje met dierenplaatjes. Als je bij de haan vraagt wat ie doet, zegt Nick: Tuutetuuuu. Echt zoooo schattig!

En idd overal mee 'bellen', met de babyfoon, de afstandsbediening, zelfs de eierwekker (digitaal) alles gaat naar zijn oor. :D

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha inderdaad, vanmiddag nog met mijn sleutels :).

Wat ook zo leuk was, een aantal weken terug waren we in de Efteling (5 dagen, midweek bosrijk ;)) en als je uit droomvlucht komt zit er zo'n elfje op een tafel. Lisa elke keer: hallo! En erbij zwaaien. En vervolgens wilde ze telkens dat elfje een kus geven. Welkom in de wondere wereld van de Efteling :)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    :)

Als Eva met Lisa danst laat Lisa zich telkens vallen, Eva vindt het op een gegeven moment dan ook niet leuk meer: Nou Lisa, blijf nou eens staan, ik wil met je dansen!

7. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Zo ontzettend lief en grappig wat die kleintjes soms zeggen of doen he!! Dan kan je moeder hart echt smelten hihihihi

Als Kenji smorgens een beetje jengelend wakker word en ik of mijn man komt zijn kamer op lopen verschijnt er ineens een enorme big smile en mammaaaaaaa of pappaaaaaaaa. Met zijn armpjes gespreid, zo van he he daar zijn ze weer!! Wat hij de laatste tijd ook doet en ik zoooo lief vind is reageren op het huilen van zijn 9 weken oude zusje Yuna. Hoort hij haar dan staat hij direct bij de gangdeur en roept YUNaaaaaaaa Yunaaaaaa. Vervolgens gaat hij mee naar boven en til ik hem op. Geeft hij haar een aai over de bol en geeft de speen!!! Dan smelt ik dus helemaal!!

En onze kleine meid lacht sinds een weekje of 1,5. Das weer zo vertederend!!!

8. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ons mannetje is veel de tong aan het uitsteken en dan prr en pfffff-en ;)

Paar weken geleden (toen het nog zo'n lekker weer was :p) zei de weerman het is herfst, John pffffff (echt zo van, hoe kom je erbij), weerman erachter aan, maar het lijkt wel zomer.
    en laatst zei m'n man tegen hem, kleine jongentjes moeten slapen, ook weer pffffffff (waar bemoei jij je mee joh)

en hoofdschudden vind hij ook leuk.
    dus m'n man zegt tegen John, nadat hij een dag vervelend is geweest, je gaat maar met maam mee naar het werk en hij schud vrolijk z'n hoofd heen en weer :p lag echt in een deuk

Deel Deze Pagina