Grappige dreumesacties

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

We waren eten bij mijn ouders en toen ze voor de zoveelste keer eten op de grond gooide moest ze even voor "straf" in de serre zitten in haar stoel( die is naast de eetkamer) mn vader had in de tussentijd ijsjes gepakt als toetje, madam draait zich om en roept: ijsje! Eerste keer dat ze dit zei, iedereen lachen en de time out had dus geen zin meer,
    Van de week werd ze s'avonds wakker geworden dus ik ga naar haar toe en zij strekt haar armpjes uit en zegt: knuppel? Dus maar lekker een knuffel geven.

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ja, hier ook.. Bedlampje bij ons bed was erg interessant, dus ik zeg, pas op, is heet.. En jawel hoor.. Blazen!!

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Onze jongste deed vandaag iets stouts en vervolgens ging ze per direct door naar de gang en op de trap zitten, en dan echt armpjes over elkaar pruil lip en hoofd naar beneden.
    Uit zichzelf he ik had nog niet eens gezegd dat ze naar de gang moest. :D:D

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik had een rood vest aan en kwam haar ophalen van de opvang, zegt ze keihard "o mama wat een mooie blauwe jas"
    kwam er zo schattig uit maar geloof dat we maar even moeten oefenen op de kleurtjes. of ze is kleuren blind dat kan ook nog :p

5. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    onze zoon kan nog niet praten maar doet wel kei leuke geluidjes incl handbewegingen....hilarisch

ook een keertje was hij bijna in slaapgevallen in ons bed, liet hij ineens een knaller van een scheet...:D ik en mijn man kijken naar elkaar en kunnen onze lach bijna niet in houden en ik zei toen heel zachtjes...amaai zo een scheet dat hij heeft gelaten...waarop suley eventjes zijn ogen opendoet en een scheetgeluid maakt met zijn mond... ja nu konden we onze lach niet meer inhouden :D:D:D

6. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk topic. Ik krijg echt tranen van het lachen.
    Ik heb er zelf nu even niet eentje. Behalve dat Xander laatst ook een heel harde scheet liet. En ik hem grappend vroeg, wat doe je nou? Toen deed ie het met z'n mond nog even na.
    En hij heeft sinds deze week iets heel erg schattigs uitgevonden. Neuzen, net als David de kabouter. Deed hij al met z'n knuffels, maar nu ook bij ons. Heel lief!

7. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Mijn meisje ging er ineens met mijn tas vandoor. Zo op haar arm zoals ik het ook altijd doe. nu doet ze dat met alle tasjes, booschappen tasjes, zelfs met mijn schoenen met gespen eraan haha XD Ook had ze de wattenstaafjes te pakken. Ze weet precies waar ze in moeten (gelijk afgepakt natuurlijk) En wat helemaal grappig is.. ze geeft wat aan je.. je probeert het te pakken en dan trekt ze het snel weg en begint te lachen :D

8. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Onze jongste komt een paar keer per dag met haar Ernie (of Bert) rugzakje naar mij toe gelopen.
    Ik:' Oh, jij wilt Ernie op je rug?'
    Zij:'Jaaaa!'
    Dus dan doe ik het rugzakje op haar rug.
    Ze loopt dan weg, draait zich om, zwaait en zegt:'Totto!' (Tot zo)
    Verdwijnt dan om het hoekje naar de keuken en blijft daar even staan, komt dan met een big smile om het hoekje kijken, loopt naar me toe en zegt:'Ernie?'
    Dan moet ie weer af :D

Alhoewel ze dit vaak doet, moet ik er elke keer weer zo om lachen :)

Vandaag heeft ze super zitten happen tijdens het avondeten!
    Als in :
    Een schep op haar vorkje nemen en dan heel hard 'hap' zeggen als ze de vork naar haar mond brengt, om het vervolgens weer met de vork terug op haar bordje te kiepen.
    'Hap......hap......hap......hap!'
    Dit heeft ze een kwartier volgehouden.
    Ondertussen zaten mijn vriend en ik achter onze handen te lachen omdat ze zo geconcentreerd bezig was.
    Ik vraag na dat kwartier:
    'Ben je lekker aan het eten meis?'
    Zij:'Ja!!!'
    Schuift dan haar volle bord met eten naar mij toe en zegt:'Klaar!'
    Tja, dan kun je niet anders dan heel hard lachen:D

9. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Mijn vriend liet laatst een plastice bak vallen die helaas stuk ging. Ons kleintje liep er naar toe, pakte de bak op en tijdens dat ze dat deed zei ze oooooowwwww, schuddend met haar hoofdje en een geluid makend met haar mondje, papppppaaaaa. Ik zet vervolgens de bak achter bij de deur om hem in de kliko te gooien. Naar een tijdje komt ze achter bij de deur en ziet de bak staan, begin het hele riedeltje weer van voor af aan :D

10. anjav

anjav Fanatiek lid

11 dec 2011
    1.690
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een hilarische verhalen hier! Hahaha, super!!!!

11. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.916
    3.937
    113
    Ik vind het ook zo grappig dat ze alles letterlijk opvatten.
    Zo liep ze vanmorgen van de auto naar mijn schoonmoeder toe, nou ja ze rende bijna. Zegt sm: zo, jij hebt aardig de sokken erin! Kijkt ze meteen naar haar voeten en je ziet haar gewoon denken: huh? Sokken?

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Vandaag ook een leuke actie. Hij had een plastic bak gepakt en op de kop gezet en om er vervolgens op te kunnen staan. Dit doet hij wel vaker, maar vandaag had hij deze bij het aanrecht gezet. Stiekem keek ik wat hij deed. Hij duwd de senseo aan en kort erna op het "koffie-zet-knopje" (zonder kopje er onder!) Senseo begint te lopen. Hij schrikt en zegt: Oh wat doe Levi nou? :D

Later op de avond een paar keer met die bak door de woonkamer en tegen dingen aanzetten, stiekem kijken en dan iets pakken wat niet mag. Na enkele keren waarschuwen is m'n man er klaar mee en ruimt de bak op. Hij kijkt: Ooooo, wa issie nou? Issie weg? :D

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Laatste dan :D

Het was bedtijd, dus hop naar boven. Er lag een grote stuiterbal. Ik zeg: hou maar vast, dan krijg je een schone luier en doen we de pyama aan.

Op een gegeven moment gooit hij de bal van zich af en zegt: mama pakke.
    Ik zeg: mama pakt 'm nu voor je, maar als je 'm straks weer weg gooit, dan heb je pech. Want ik pak 'm niet.

Hij: Oke mama.

Ik geef de bal terug en binnen 2 minuten gooit hij de bal weer weg. Hij kijkt me aan en zegt: Oh, bal weg! Das pech.

Toen had ik het niet meer natuurlijk :D

14. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wat een leuk topic!

Ons zoontje praat nog niet zoveel, maar kan al wel heel goed nee zeggen.

Vandaag aan tafel:

Is mama lief? Nee
    Is papa lief? Nee
    En ome T. is hij wel lief? Ja

En bedankt! ;)

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ben bezig om appelsap te laten drinken en ze vind pakjes hekemaal geweldig, maar na een paar slokjes was ze er al flauw van, de luierermmer stond in de bijkeuken, tilt de deksel op gooit het pakje erin, zegt bah bah bah deksel erop en loopt weg.. Duidelijk dus!

16. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Als onze dochter iets ziet wat ze heel leuk of mooi vindt zegt ze: wauwwwwww, kijk mama!!

Gisteren gingen we boodschappen doen, we staan al buiten bij de voordeur en op het moment dat ik die wilde dichttrekken trekken zegt ze: ooo neee Pooh, Tijger! (haar favo knuffels), rent naar binnen, pakt haar knuffels en komt weer naar buiten terwijl ze zegt: jaaa zoooooo! En toen konden we gaan :D

We gingen eergisteren naar het bos met de bedoeling herfstblaadjes e.d. te verzamelen. Ik liet haar zien wat we zochten door wat blaadjes te laten zien en in de tas te gooien. Dochter ging enthousiast aan de slag met het verzamelen van.........schelpen! Nu dus een herfsttafel vol met schelpen hihi

Deel Deze Pagina