Hoi! Nog maar heeeeel even en dan is onze dochter er.. alles is klaar, maar de naam; we komen er niet uit. Ik heb al eens een bericht geplaatst over de naam Ella maar het lijstje is alleen maar uitgebreid afgelopen tijd en eigenlijk staat Sophie nu op 1. Kunnen jullie helpen? Ella Sophie Belle (spreek uit; Bell) Hannah Bedankt!
Mijn volgorde: Hannah Ella Sophie Belle (die is me te onduidelijk qua uitspraak, ik zou zelf Bel-luh zeggen nl....)
Ik ben echt fan van Hannah! Vind ik een prachtige naam. Ella op een 2e plek en Sophie op de 3e. Belle vind ik onduidelijk qua uitspraak.
Ik zou gaan voor Ella of Hannah. Sophie is me te populair en Belle zou ik uitspreken zoals het er staat, niet als Bell.
Ella of Sofie Als Sofie geen optie is, dan vind ik de namen in deze volgorde het leukst: Ella, Hannah, Sophie, Belle (als ’belluh’, niet als ‘bel’).
Ella vind ik echt heel ouderwets. En ik kan het niet goed uitspreken Hannah, op zich wel mooi, maar ook een tikkie geweest. Sophie en Belle vind ik het leukst. Maar dan geschreven als Sofie en uitgesproken als Belluh. En aangezien Sofie heel veel voorkomt, ga ik voor Belle