Hallo meiden, Ik heb een vraagje. Ik had vorige week wat rood bloedverlies , we zijn toen meteen naar de spoedafdeling gegaan en daar werd niks gevonden waar het vandaan kwam. Maandag bij de gyn extra controle waarschijnlijk iets aan de baarmoedermond of hals. Vandaag toevallig had ik ook weer wat bruinverlies. Maar nu las ik dat het vaker voorkomt in deze tijd. Ik heb geen krampen en de 2 gyns hebben me ook gerustgesteld. Het is ook weer voorbij nu gelukkig. Had me wat liggen haasten tijdens het poetsen enz weet niet of het dat kan zijn. Maar hebben meerderen van jullie dit al gehad? Groetjes Elif
Ik heb al mijn hele zwangerschap bruinverlies en zelfs een paar keer rood verlies gehad maar alles is helemaal in orde ik heb blijkbaar een super gevoelige baarmoedermond die voor het minste of geringste begint te bloeden.Zou me er niet te druk om maken als ze je nagekeken hebben en zeggen dat het goed is dan moet je daar ook van uit gaan anders maak je jezelf alleen maar gek. Succes en sterkte