grappige en genante mannen uitspraken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvia29, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    O ja, nog een :D!

Mijn vriend is de ultieme zwangerschapstest. Een paar dagen voordat ik positief testte, voelde hij aan mijn borsten, gaf een goedkeurende, tevreden blik en zei: "Jij bent zwanger". Blijkbaar waren mijn borsten gegroeid.....

2. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Kuch...ik heb het nog niet durven zeggen....maar we liepen weg bij het ziekenhuis, ik heb er de eerste keer drie dagen in gelegen....zit die beneden een babbel te houden met de man achter de receptie (die beveiligingsman die ook door verbind en gasten bij houdt) over dat ik wel even moet uit kijken wanneer ik ga bevallen en of die daar dan ook de wk kan bekijken!!!
    En die man: ik vind dat je daar een heel goed punt hebt :$

Mannen onder elkaar....nog erger!

Denk dat mijn vriend ook wel te laat zal komen want die is altijd te laat.

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

#223 FEE88, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
    Haha echt super goed topic!!!

Ik heb ook al een paar uitspraken en ben nog maar net zwanger waar gaat dit heen

Heb 22 april een miskraam gehad en gelijk weer zwangern mn man: wow ik heb wel echt superzaad he...

Paar dagen voor de test: ik denk dat je maar eens moet testen volgens mij ben je zwanger ik helemaal blij hoezo? Nou je bent zo sjaggerijnig...

Ik paar dagen later testen helemaal blij want er was een tweede streepje.. oja maar dat wisten we toch als :S

nadat we wisten dat ik zwanger was hij: ik wil even wat testen, oke zeg ik... Lisette ik houd zoveel van je... ik in tranen... tja het klopt dus echt dat vrouwen emotioneel worden als ze zwanger zijn..

2e afspraak verloskundige met echo ik was echt kotsmisselijk hij kijkt op het echo apparaat is het echt pas zo klein hoe kan hij haar dan al zo misselijk maken...

Man: ik denk dat het een meisje wordt. Iedereen in mijn omgeving schijnt dat te denken ik zo nee het wordt een jongen. Nee echt niet ik heb al een jongen het wordt een meisje.

Man: als het echt een jongen wordt heb je wel een probleem (ik heb een stiefzoontje van 3 en die twee samen... als voorbeeld papa ik ga lisette even pesten hoor haha :p) dan is het geen leven meer voor je. Hij: ach maar als het toch een meisje wordt maakt het niet uit hoor meisjes kunnen ook wel pesten.

Laatste ;): Bij prenatal hij koopt altijd mn bh's want hij weet wel wat mooi is... Hmm die meegroeibh's hebben geen beugels hij naar een meisje toe die er volgens mij net werkte en helemaal uitvragen over de bh's hebben ze dan wel genoeg steun zonder beugel en hebben jullie echt niets met beugels etc. meisje uitleggen dat met beugels eigenlijk niet mag met zwangerschap... O nou ja doe dan die zwarte maar met kant die andere zijn zo lelijk ...

Hihi dat was het tot nu toe vrijdag weer een echo dus ben benieuwd :p

4. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Hahaha wat leuk al die uitspraken lig helemaal dubbel:D! Dit moet je echt gaan lezen als je een wat mindere dag hebt! Echt super leuk! Wordt dr helemaal vrolijk van!

Nou ik heb er ook eentje.. Ik heb 's ochtends getest of ik zwanger was. En die dag moest mijn vriend naar het ziekenhuis voor het verwijderen van een cyste (in zijn balzak).. Dus dat was best pijnlijk natuurlijk.. Ik wist 's morgens om 6uur al dat ik zwanger was, maar hij moest om 8uur geopereerd worden dus heb ik het maar even stil gehouden tot na de operatie..

Manlief komt terug uit de operatiezaal, komt bij uit zijn narcose, en kijkt gelijk onder de deken naar zijn 'zaakje' zegt gelijk; "Jezus wat hebben ze het toegetakeld.. Kan die kinderbijslag nu wel vergeten.."
    Paar minuten later komt de verpleegster langs en die zei dat hij moest gaan slapen om de narcose er beter uit te krijgen.. Zegt hij nee voel me prima, kan zo naar huis..
    Dus ik zeg van; "Als ik je nu wat leuks vertel, ga je dan slapen?" Zegt hij: "Nou.. Ligt eraan wat, als het te maken heeft met iets dat jij onder de dekens hier kruipt en de gordijnen dicht.." Ik gepikeerd, want die hele zaal lag vol met andere mannen, lees: hoogbejaard rond de 60 tot 80..
    Dus ik vertel manlief dat we een kindje krijgen. Hij keihard door die zaal, zo hard dat die andere mannen ons aankeken:
    "ECHT! Dus we krijgen toch kinderbijslag?" Ik kon wel door de grond zakken van schaamte..

Bij de 1e echo zei hij helemaal niks.. Was ook een rare situatie aangezien ik eerst een uitwendige echo kreeg en toen een inwendige.. Staan mijn vriend daar samen met de 2verloskundige naar mijn onderste te kijken.. Gelukkig liet hij zijn opmerkingen achterwege want ik had wel door de grond kunnen zakken;)

5. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    #225 Bl0nd, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    Ik weet er nu nog een die me zo even te binnen schiet.

Zijn we bij de baby-dump. Loopt die verkoper, echt een hele vriendelijke man, ons alles uit te leggen. Begint hij over de babykamer. Zegt mijn vriend, van nou dat hoeft maar een simpele te zijn we willen er toch ons eigen idee aan geven.. Die verkoper: "Jaa wij hadden voor de kinderen ook een hele simpele. En als behang hadden we gewoon tekeningen die neefjes en nichtjes voor ons hadden gemaakt.." Mijn vriend; "Hopelijk konden ze goed tekenen anders houdt die baby een trauma aan tekenen over..":D

Zijn we wandelwagens aan het kijken. Zegt die verkoper: "En dit is de maxi-cosi wandelwagen heel betrouwbaa..r, heel praatje eromheen." Zegt mijn vriend: "En hoe duur is hij dan? Compleet."
    Verkoper: "Jaa, rond de 800euro en dan krijg je er een maxicosi bij van 129euro. Dus dat valt wel mee want het is echt kwaliteit, het is natuurlijk nog een hele.." Mijn vriend eroverheen: "800euro:|! Dat is meer dan jouw auto heeft gekost!" Kijkt hij mij ontzettend verbaasd aan.. Die verkoper begint te lachen.. En ik dacht echt van, we zijn er weer;)

Mijn vriend over luiers verschonen:
    Jaa ik ga echt niet zoveel doekjes daarvoor gebruiken hoor! Ik leg 'm gewoon te drogen in de zon en dan kun je alles er zo afkloppen!

Mijn berichtjes zijn een beetje lang geworden! Sorry:)!

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ooo geweldig.. leg hem gewoon te drogen in de zon:D:D

7. misa

misa Niet meer actief

hahahahahaha geweldig dit!

8. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Is toch erg of niet dan..:D

Moet nog wel steeds om 'm lachen.. Ach zo iemand houdt je scherp!;)

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

OMG ik lig in een deuk hier hahaha

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hahaha die vind ik geweldig! vooral die goedkeurende blik erbij :D :D

11. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik vind het echt vreem dat mannen de grootste kosten terug zien in de billendoekjes en talkpoeder.

Die van mij had ook al zoiets van ja daar moeten we wel op bezuinigen, weet je hoe duur dat wordt?

Hoe duur zijn billendoekjes en talkpoeder nou?
    kan je je toch beter druk maken om luiers en kleertjes? :(

12. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Jaa zou je toch zeggen inderdaad! Maar billendoekjes? Hahaha.. Ach ze zijn soms wel aaibaar.. Soms;)

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mijn vriend vroeg vorige week ook hoeveel billendoekjes ik wel niet gebruik. Ik zei een stuk of 4, maar dat ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel je nodig hebt.

Wordt ie nog boos ook, was veels te duur allemaal ;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o gelukkig heeft mijn man dat niet. die is echt een krent met kleding! zoonlief heeft maar 4 setjes ofzo. manlief vind het allemaal onzin om meer kleding te kopen omdat hij er toch zo weer uitgegroeid is... ik was me dus een ongeluk hier anders zit uk in zn blootje :p

15. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Tijdens de bevalling... ik had ineens een mega weeenstorm, geen 'normale weeen', maar manlief wilde eigenlijk de vk niet bellen, want "tussen weeen zit een aantal sec/minuten tijd en dit ging achter elkaar door en waren dus geen weeen" :$

Uiteraard heeft ie wel gebeld en is het allemaal goed gekomen

16. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hahaha dan ben je toch in staat je baarmoeder om hun oren te slaan?
    Wie moet hier nou bevallen? :p

17. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik heb een stiefzoontje van 3 en toen hij nog in de luiers zat was mn man juist degene die veel billendoekjes gebruikte haha :p maar ik vind het wel meevallen kwa prijs we gaan voor luiers altijd naar de aldi ik geloof 60 luiers voor 7,99... en billendoekje grootverpakkingen etos :D

18. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ja ik vind het eigenlijk ook wel meevallen. En we kopen de doekjes altijd in de aanbeiding, dus dat scheelt ook weer.

Zal de volgende keer bij zijn 2e biertje wel zeggen dat ik 1 echt genoeg vind. Veels te duur allemaal ;)

19. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.

Hahah en dan vinden ze het ineens wel erg!;)

Wij hebben laatst bij de etos van die zwitsalbabydoekjes gehaald, en dat was echt een grote tupperwaredoos met veel verpakkingen wat normaal iets van 60euro was, was nu 27euro! dus die hebben we maar even meegenomen.. Verder zijn we van plan de billendoekjes van de Ap te halen! Die gebruikt een vriendin van ons ook, schijnt prima te zijn;)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

uhhh zeeman, henk ten hoor?? voor 8 a 10 euro heb je een set erbij..bij v en d ook trouwens vaak iets meer 12 a 15 euro.
    als hij vind dat je er niet meer nodig heeft mag hij wassen.

Deel Deze Pagina