grappige en genante mannen uitspraken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvia29, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    We kwamen terug van een afspraak met de verloskundige..

Zegt ie tegen mij.. Waarom vragen ze alleen hoe het met jou gaat? Het kan haar helemaal niet schelen hoe ik me voel.. Ik ben ook zwanger .. :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

aaaahhhhhhhhh hahahahaha

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij kopen altijd kleding bij zeeman en henk ten hoor, héél soms bij h&m omdat ik dan een teigertje outfit zie, maar verder eigelijk altijd bij de goedkopere winkels. manlief is zeer krenterig helaas. maarja dat komt vanzelf wel goed :)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

En? Is je man van carriére geswitched? Ik zie aan je onderschrift dat hij gelijk heeft gehad.

Bij Sasha was ik van week 6 t/m week 10 echt hondsemisselijk. Ik kon niets binnen houden en gooide alles er weer uit.
    Op een avond zat ik bij hem, echt hard te huilen, want ik had verschrikkelijke honger, maar ik hield niets binnen.

Zegt ie: Maar mopje, ik weet ook niet wat ik eraan kan doen, moet ik anders een lekker broodje frikandel voor je maken???

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Whahahaha!!!! Ik lig echt al serieus 5 minuten in een deuk! Iedere keer als ik aan "moederkoek' denk springen de tranen weer in mijn ogen :D :D :D

Hahahaha

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Vlinder ik vind dat je man gelijk heeft, in het ziekenhuis vroeg de verpleging regelmatig of mijn vriend zich nog goed voelde en een beetje alles een plek kon geven, ik vind het wel heel erg belangrijk, vaak hoor je toch dat de mannen zich er maar een beetje zinloos bij voelen zijn.

Wendy ik vind je man echt schattig....vooral dat he mopje, en dan dat lieve wat voor je halen...maar ow help...een broodje frikandel wil je op zo'n moment niet denken hahahaha

7. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de bevalling werd mijn vriend op pad gestuurd door de kraamzorg om o.a. zoogcompressen te halen. Mijn vriend zag de Z echter aan voor een 2 en de G voor een 9. Bij de etos ging hij bij de kassa vragen waar de 2009compressen lagen... De dames helemaal in een deuk natuurlijk! Hij had zich al afgevraagd waarom het niet 2010compressen waren... Hilarisch!!

8. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hahahaha, dat is gewoon schattig! :D
    Echt een geweldige actie!

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Tegen zn vrienden;

" Ik had geen keuze; Ik lag op mn rug en werd vastgebonden. Daarna is ze er zelf op geklommen"

En tegen mij na de posi test;
    "Zie je nou wel, ik heb superzaad!"

10. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Ja leuk al die mannen, mijn man is dolblij dat er een 2de komt... ben nu denk ik amper 6 weken zwanger. Aan de telefoon zei hij: (hij is i.v.m werk veel en dagen achter elkaar weg..) "Ik ben ook liever thuis, heb ook nog vrouw en kinderen thuis..."

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wij zijn net terug van vakantie dus een paar leuke stukjes. In het zwembad was ik met ons nichtje rondjes aan het draaien zegt ie: "Pas op joh straks geeft de baby over. Die wordt zo toch hartstikke misselijk van dat gedraai!"

Even onder water zwemmen zat er ook niet in. "Lieffie, dat moet je niet doen zo krijgt de baby toch geen lucht!"

En gisteren gingen we lekker aan de Lek liggen hier. (in portugal ook in zee gezwommen) Zegt ie: "Ga jij maar niet verder dan je knieen het water in hoor, straks stroomt heel dat vieze water naar binnen!"

Hahaha! Om die laatste moest zijn zusje ook zo lachen. Toen zij zwanger was was ie ook al zo bezorgd naar haar!

12. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Vanavond om 8 uur: doe voor de zekerheid je benen even over elkaar, DIT wil ik niet missen.

Om 10 over 11: laat dat kind nou ook gelijk maar komen, erger kan het niet meer worden :$

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hahaha geweldig!!

Hier tijdens de bevalling, ik probeerde de weeën op te vangen en weg te puffen..
    "Je moet wel door je neus ademen!"

:( !@%%^# Dat DOE ik ook en als jij het beter weet, doe het dan ff lekker zelf!

Ik mocht ook al niet zijn hand vasthouden, hij was serieus bang dat ik hem zou breken :p

Met 19 weken hadden we een pretecho laten doen, dus we wisten al dat het een jongetje was. Bij de 20 weken echo hadden we dat niet gezegd, ik wilde horen wat de ecoscopiste had te vertellen zondat dat ze al wist dat we het al wisten :D
    Dus zij: "willen jullie weten wat het is?"
    Wij: "Ja hoor."
    Zij: "Oh, kijk! Een jongen!!"
    Wij (heel koeltjes): "Oh.. ok... leuk.."

Ze zal wel gedacht hebben :p :D

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    GNIFFEL sorry moest ook even heel erg mijn best doen om mijn mondhoeken niet te krullen!!!

15. MYV

MYV Lid

26 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahahaha

Ik kreeg vorige week te horen dat ik ietwat te weinig vruchtwater had, krijg ik thuis op mijn kop omdat ik volgens hem ook te weinig water drink en meer water moet drinken. Alsof dat er iets mee te maken heeft......

16. Alita

Alita Niet meer actief

haahahaha geweldig meiden!!

17. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Whahahahahahahahahahahahahahahaha

Dat zegt die van mij altijd als de baby druk is in mijn buik: zit dan ook stil, je maakt dat kind helemaal hyper met dat bewegen van je :$

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier gisteravond nog een mooie:

We zaten op het balkon en was aan het vertellen dat ik bij deze zwangerschap een stuk minder was aangekomen. We waren zo een beetje aan het schatten wat alles nou weegt (baby, vruchtwater etc).. zegt ie opeens: 'Ja en hoeveel zou die eierkoek nou ongeveer wegen?'

hahaha dacht dat ik erin bleef hangen.

19. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Geweldig, wat is dit ook een super topic. Wat een uitspraken hebben sommige mannen....

20. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hm...en sommige buik baby's hebben dan weer liever een krentenbol he ?

Deel Deze Pagina