grappige en genante mannen uitspraken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvia29, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    hahaha sorry maar moet er wel om lachen

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geweldig

toen wij verhuisde en van ziekenhuis veranderde gingen we bij de bij mn oude huisarts terug die ik al vanaf mn geboorte heb gehad
    we gingen langs voor nieuwe doorverwijzing en alle papieren die overgesluist moesten worden
    en toen kwam het zaadonderzoek naar boven
    Manlief tegen de huisarts, je moet even doorgeven dat die openingen van die potjes wat groter moeten want dat is echt geen doen hoor :)

bij geslachtsbepaling stond ie met zn neus letterlijk in t scherm.....en die vrouw zoeken... ik zeg ik zie het al een hamburger
    manlief helemaal gehypnotyseert naar dat scherm geen reactie ... en toen schrik hamburger? zeg ja een meisje
    nou dat moest de echoscopiste dan nog maar eens goed bekijken... en ja hoor... wilde we weg gaan zegt #$%:) ik ga een ijzeren pamper maken en een mijnenveld voor t huis

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Mijn vriend heeft opzich geen gekke dingen gezegt of gedaan, behalve dat die flauw viel tijdens de 20w echo, in zijn familie zit geen 1 meisje.. we hebben heel veel generaties terug gekeken maar alleen maar jongens.. en hij was er dus ook 100% van overtuigd dat het een jongen zou zijn.. zegt die man dat het een meisje is.. boem daar lag hij :D

4. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Mijn vriend is een tijdje weg voor zijn werk en ik belde hem en vertelde hem dat ik een schimmelinfectie had. Zegt ie:
    "Moet je maar beter douchen". ;)
    (heeft natuurlijk niks met hygiene te maken)

En toen ik hem geshockeerd vertelde dat ik bij mijn laatste vk bezoek al 10 kilo was aangekomen zegt hij:"Gelukkig!" :(
    Hij denkt dat het aantal kilo's te maken heeft met hoe het met de baby gaat.:D

5. Trees

Trees Niet meer actief

Moest ook even aan vrienden denken. Ze hadden samen een cursus 'samen bevallen' gevolgd en uitleg gekregen over wee-en, tempo, frequentie etc.

De bevalling begon. Hij pakt zijn theorieboekje, aantekeningen, stopwatch, pen en paper erbij en begint de wee-en en tijd te noteren. Het was hun eerste maar de bevalling ging onwijs snel en de wee-en volgde elkaar snel op. Zij roept op een bepaald moment dat ze weer een wee heeft en hij roep er keihard overheen dat dit niet zo is! Volgens zijn schema kon ze nog geen wee hebben en hij weigerde het te noteren, want het klopt niet volgens de theorie ;). Krijgen ze dus dikke bonje, omdat hij blijft beweren dat ze zich vergist.

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    sorry , maar lig in een deuk!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha, die mannen ook he :D

Bij de 20 weken echo fluisterde mn vriend tegen mij; er zit een gat in dr buik, kijk maar.
    En de echomevrouw had het gehoord en begint toch te bulderen van het lachen en ik inmiddels ook. Vriendlief helemaal verbaasd natuurlijk.. want het was geen gat, het was dr volle maagje :D

Moesten we vorige week met vals alarm naar het ziekenhuis, lig ik te creperen van de pijn in de douche. Gaat ie de katten eten geven op zn dooie gemakkie! Dus ik wordt lichtelijk boos, die beesten waren gewoon nog buiten! Zegt ie; ja.. hallo.. hoe leg ik aan die katten uit dat ze geen eten krijgen omdat jij weeën hebt? Ik had op dat moment een tube tandpasta in mn hand (geen idee waarom) en die heeft ie naar zn hoofd gekregen... de gek :p

8. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha heerlijk......

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

te grappig!!:d:d:d

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Geweldig dit! Ik lig in een deuk..

11. Que

Que Niet meer actief

Tijdens de eerste 20 weken echo konden ze niet zien wat het was. de 2e 20 weken echo ben ik alleen gegaan omdat deze overdag was en hij op de zaak moest zijn.

Ik met de echo foto's naar de zaak toe (hij is tuider) het gewas was nog laag dus iedereen kon je zien zeg maar. Ik laat de echo foto's zien kijk dat is het hoofdje (ja zegt hij die heb ik al vaker gezien), de volgende die ik liet zien was beentjes wijd met een beentje er tussen. Hij door de kas heen, TERING WAT EEN GROTE ZAK ZEG!!!!! Nou nou nou ik helemaal rood, de gasten die aan het werk waren hoorden het ook en moesten zo hard lachen..........................

En de kaper vroeg hem pas hoe lang moet ze nog (was nog 3 maanden) ow volgens mij een maand of 5 :$:$:$:$:$:$. Volgens hem ben ik ook de ene keer 1 maand later uitgerekend en de andere keer 2 maanden laten :D:D:D:D

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zo grappig die mannen

13. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    haha leuk topic , bij de 20 wk echo zegt manlief in 1 keer, wauw wat kun je nu het gezichtje duidelijk zien zeg!! haha de echoscopiste was aan het kijken naar een doorsnede van het buikje

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ach ja, vorige keer lag ik te bevallen toen Nederland tegen Frankrijk moest voetballen tijdens het EK van 2008. Was al redelijk wat uurtjes bezig en de ontsluiting wilde niet echt meer vorderen. Op een gegeven moment komt er een verpleegster binnen ´Ik heb goed nieuws!´.. dacht meteen dat ik volledige ontsluiting had en dat ik mocht persen (was ook niet helemaal helder meer).
    Zegt dat mens: 'Nederland heeft gewonnen van Frankrijk! Met 4-1!'

Je kunt wel begrijpen dat het me totaal niet boeide, rot op met je voetbal! grrr

15. Trees

Trees Niet meer actief

Haha ik denk dat ik ze op dat moment eens kennis laat maken met mijn voetbalbeen ;).

16. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hahaha, ik lig helemaal in een deuk hier.

Mijn man roept eerder schattige dingen dan genante:

Hij heeft bijvoorbeeld een hekel aan kunsstof speelgoed en wil dat ook absoluut niet in huis halen voor onze kleine straks. Behalve Nijntje. Want zo is zijn redenatie: "van Nijntje is nog nooit iemand doodgegaan..."

En omdat ik nu af en toe een beetje winderig ben en dan de baby de schuld geef is hij dat ook maar gaan doen. Laat hij een wind en zegt: "Sorry, da's de baby".

17. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Wij hadden vannacht (ja leuk baby's die snachts actief zijn) nog een babygesprek.
    Dus dat liep uit op een bevallingsgesprek...
    En ik heb dus zoiets van je mag pas kijken naar de baby als het er uit is hoor, ik wil niet dat je die hele onderkant ziet bungelen.
    Zegt die: oowww maar dat heb ik al 1 keer eerder gezien hoor!

Aangezien ik niet beter weet dan dat dit ook zijn eerste kind wordt was ik toch wel verbaasd en zei: bij wie dan?
    Komt die: nou hoe denk je dat ik er zelf uit gekomen ben?

En hij wilt graag de deal maken dat ik mijn buik insmeer met anti striae creme, dan doet hij mijn borsten wel :D

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Sylvia, hier heeft mijn man serieus alles bekeken.. ook het inknippen en het plaatsen van de vaccuumpomp. Moet na bijna 2 jaar nog aanhoren dat de cup van die pomp zo groot is als de deksel van een augurkenpot haha.

19. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Dit had die van mij kunnen zeggen! Haha in september gelukkig niks belangrijks...

Die van mij zegt wel heel vaak:'wat duurt het toch lang zo'n zwangerschap...' als een ongeduldige peuter.

En hij wist mij ook te vertellen dat met bepaalde technieken de pijn echt volledig weg te puffen en masseren was tijdens de bevalling en dat een ruggeprik daarom helemaal niet nodig was, ik heb hem gezegd dit aan de anaestesioloog door te geven, want ik denk niet dat die al op de hoogte is ;)

20. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Haha geweldig zeg!
    Ik kan me zo niks herinneren van mijn vriend. Wel van onze oudste zoon (als dat ook telt). Hij is 5 en we hadden het er al over gehad hoe de baby er uit zou komen, zegt hij ineens: Mama, ik weet nou wel hoe die baby eruit komt, maar hoe is die er eigenlijk in gekomen :)

Tsja...

Deel Deze Pagina