grappige en genante mannen uitspraken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvia29, 26 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fluffi

Fluffi Niet meer actief

2 weken geleden gingen mijn man en ik een babykamer bestellen en de medewerker zei eind juli word het bezorgt. M'n man zei: is dat niet vroeg je moet toch nog 8 maanden

(liever niet):p

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    woehahahahaha echt lachen dit topic! mijn mannetje heeft nog niet geen grappige of genante opmerkingen gemaakt.

3. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Geen uitspraak, maar een actie van mijn vriend:
    Hij gaat eigenlijk nooit mee naar de verloskundige. Meestal gebeurt er toch niets spannends, alles gaat prima. Maar nu ik over tijd ben en vertelde dat de kans bestond dat de verloskundige ging strippen, wilde hij ineens wél mee, want dát wilde hij weleens zien! Het duurde even voor ik doorhad dat hij bij 'strippen' iets heel anders in zijn hoofd had. Het werd een grote teleurstelling voor hem, ben ik bang :D

4. susy26

susy26 Niet meer actief

hahaha erg grapig om te lezen allemaal! leuk topic! heb zelf nog niet iets meegemaakt haha maar wie weet...haha

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahaahhaah leuk zeg! toen maddox geboren was en wij thuis op bed lagen vroeg mn vriend: en ? vindt je hem leuk?
    ja hoor zei ik de kleur is goed, de bouw het gezicht..dus je mag het bonnetje weggooien.

6. Seth

Seth Niet meer actief

Tjeetje... mn vent heeft zoveel domme opmerkingen gemaakt tijdens de zwangerschappen dat ik niet weet waar ik moet beginnen....;)

maar het topunt was wel dat hij net NA de bevalling van zoontje.. (ik had een flinke knip) riep in het bijzijn van gyn, vk en al het personeel:
    "Je muts lijkt nu wel een biefstuk";)

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha,

die van mij maakt het niet uit of het een jochie of meiske word, zolang HIJ maar wel op voetbal gaat... ;)

8. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ooooo ik lig helemaal in een deuk! MANNEN haha!

9. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    :DMan mee naar zwangerschapsgymnastiek zeer aandachtig geluisterd zitten we in de auto zegt hij......ik snap het niet helemaal:( waar gebruiken ze nou een barkruk voor bij de bevalling?? De schat had het niet goed verstaan. (BAARKRUK)

Of de laatste bevalling........man sliep al was net over 24.00 uur ik wilde net gaan slapen, draai me om in bed en voelde nattigheid. Natuurlijk had ik net het matje mijn bed uitgegooid;) Ik roep naar mijn man PAK EEN MATJE MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN. Hij mompelt wat knipt het lampje aan, schuift het matje onder mijn billen die direct volloopt met vruchtwater. Knipt het lampje weer uit en gaat weer lekker liggen:D HALLO??;)

10. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Leuk topic dit!!!

We wilden tijdens de 20-weken echo graag weten of we een meisje of jongetje kregen. Zelf waren we er 100% van overtuigd dat de kleine een jongetje was. Zelfs toen de verloskundige ons drie keer lachend vertelde dat het toch echt een meisje was (ze zette er zelfs een krat bier op), wilden we het niet geloven. We vroegen nogmaals of het echt zo was. Net op dat moment maakte onze baby met de arm een gebaar; beetje een verwaand gebaar met het handje naar het wangetje. Zie je, zegt de verloskundige, ze wil nu bevestigen dat ze echt een meisje is. Tja, zegt mijn vriend, of hij is gewoon heel erg gay..... :D:D:D

Groetjes, Kiki

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Geweldig wat een leuk topic. Heb dubbel gelegen van het lachen. Waar halen sommige kerels het toch vandaag haha.

Mijn man heeft niet veel rare uitspraken gedaan. Met 6.5 week kregen we de 1e echo en toen zagen we dat het er 2 waren. Hij zei niet zoveel maar viel bijna om van de schrik.

Met 17 weken dachten ze een jongen en een meisje. Echter met 20 weken waren het toch echt 2 mannetjes. Mijn man was helemaal opgelucht. Hij zei wat een opluchting nu hoef ik me over 16 jaar geen zorgen te maken over andere kerels. ( meisje wat net zo welkom geweest hoor)

12. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi hoi wat een leuk topic is dit zeg... toch ook maar even wat zeggen over manlief:D
    Bij een vriendin van mij waren de vliezen in haar slaap gebroken en sliep gewoon verder dus ik van de week...
    Schatje wat als s'nachts het bed in een keer helemaal nat is wat doe je dan??? Manlief: Ja dan ga ik het bed verschonen omdat je dan in het bed hebt geplast hahahah:D ... Dus ik ja en dan???? Manlief: Ja weet ik veel... dus ik ja hallo en mij wakker maken misschien Manlief: Hoezo???? WHAHAHA die mannen zeg.. je blijft erom lachen... Ik denk constant van oew... alsie strax alles maar weet als ik moet bevallen enzo.... maar dat zal ammel wel goed komen!!!

13. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hm...nee dat wil ik niet meer horen hoor twee jaar later, hij mag gewoon niet kijken van mij hahaha.

Had het er trouwens met mijn moeder over dat hij wel moest leren scheren, bij mij, en mijn moeder had zoiets van waarom? Dat gebeurde vroeger niet hoor.
    Dus ik nou ma kom op, ik wil er wel een beetje netjes bij liggen hoor, niet zo van benen wijd, dokter kwijt.
    We stonden bij de kassa van de kruidvat en mijn moeder begint toch een partij te lachen, echt gierend...de hele kruidvat stond naar ons te staren.

Ging ze het thuis ook nog eens aan mijn vader vertellen...die dit HELEMAAL niet wou weten natuurlijk :D

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    vind em ook wel geweldig!! benen wijd, dokter kwijt!! hihihihi
    arme vader...

15. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb net m'n man de topic laten lezen en we lagen allebei in een deuk van het lachen. Echt grappig om de reacties te lezen.

Nu mag ik zijn verhaal vertellen haha.M'n man is iemand die veel vragen stelt , alles wilt weten, graag een babbeltje maakt.ik heb hem nooit anders gekend. neem hem ook niet meer mee als ik voor een harsbehandeling ga. 1 keer gedaan , hij vroeg dat meisje alles over de hars:( maar goed.. wij waren voor de 1ste keer zwanger, we kregen onze intake gesprek. Dus ik verwacht dat hij daar allerlei vragen gaat stellen en babbeltje gaat maken. Komen we daar aan, sloeg ie helemaal dicht. vk heeft meerdere malen gevraagd meneer heb jij nog vragen? uhh nee.

Tot overmaat van ramp: er lagen van die plastice baarmoeders met kindje erin op de tafel. Gaat hij die bekijken ipv aandacht te geven aan het gesprek:$ hij vond het helemaal fascinerend. ik schaamde me kapot. Vroeg later ook in de auo: wat mankeerde jou?

kan er nu wel om lachen en hem ermee plagen haha

16. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    En wat mankeerde hem shaida?
    Ik herken het trouwens wel, die van mij trekt ook zijn mond niet meer open als we bij een vk of echoscopiste binnen komen.

Hoop niet dat dat zo blijft want heb tegen hem gezegd dat hij mijn mond is tijdens de bevallen, dus als ze vragen mogen er leerlingen bij: nee zeggen, wil je een spiegel: nee zeggen.
    Ik wil een bevalling met zo min mogelijk mensen, onze ouders mag die bellen als het achter de rug is en voor die tijd wil ik rust.
    De mensen die nodig zijn wil ik er wel bij hebben natuurlijk, en als er een extra dokter nodig is omdat er iets is ok.
    Maar ik ben een KRENG als ik pijn heb, en heb geen zin om me in te moeten houden vanwege kwetsbare leerlingzieltjes.

Charlie80....tis toch wel een beetje zo?
    Zo'n heel bush bush...zegt die dokter straks ja hoor een kop met haar....ownee wacht...dat is uw haar. jak jak jak, en alles wat er in blijft hangen bbrrrr (ja ik heb hier heeeeel diep over nagedacht :D)

17. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Geweldig topic.
    Na het lezen,kwamen weer wat dingetjes bij mij naar boven.

De dag dat ik bevallen ben van onze zoon,was de verloskundige al bij ons geweest omdat ik zo'n last had van gerommel in mijn buik,maar ze had niet het idee dat het een van die dagen ging gebeuren (was 36w 5d).Na een uurtje kwamen toch echt wel weeen,dus manlief belt naar de verloskundige en die vraagt de weeen op te meten.Mijn man helemaal van oja ik heb een stopwatch op mijn horloge.Toen hij na een klein uur door had hoe dat ding werkte,vroegt ie kan ie? Waarop ik zei,bel maar want er zit de laatste kwartier nog geen 4 minuten tussen. Dus hij gebeld,is de verloskundige net met een bevalling bezig in het ziekenhuis en zegt dat we maar even langs moesten komen ter controle,want ze had nu wel het idee dat het vandaag nog geboren ging worden.Dus mijn man start de auto,ik pak de tassen en roep nog dat ie wel op me moest wachten,zogezegd zo gedaan ik in de auto_Onderweg stopt ie bij het tankstation,ik zeg wat ga je doen,uh ja ff nog wat lekkers pakken. Ik zag in de tussentijd mijn ouders al langs rijden,dus die waren nog eerder dan mij in het ziekenhuis.
    Manlief inmiddels weer in de auto en door naar het ziekenhuis,blijkt dat mijn ouders helemaal rotgeschrokken waren,omdat mijn vader aan een verpleegster had gevraagd welke verloskamer zijn dochter lag,waarop de verpleegster antwoorde, oh die is net bevallen van een tweeling. In die tijd kwamen wij ook aan,ouders helemaal opgelucht. Ik naar binnen,in tussentijd mijn schoonmoeder,schoonzus hele familie aangekomen. Kon ik al vrij snel beginnen met persen En werd de kleine bij de 3e perswee al geboren,oh zegt mijn man ben ik blij dat ik meteen naar het ziekenhuis gereden ben.

Nu ben ik dus weer zwanger waren we vorige week het kamertje gaan bestellen,kregen we in de winkel een discussie over wanneer het geleverd moest worden.Ik ben dus in november uitgeteld,wilt meneer het kamertje pas in oktober laten leveren. Dus ben benieuwd wat nog gaat komen.

Sorry beetje lang verhaal geworden.

18. Pica750

Pica750 Lid

14 apr 2008
    60
    0
    0
    zorg
    Zuid Holland
    Prachtig allemaal! Ook ik ben met het WK uitgerekend, op de eerste speeldag van Oranje, mij mannetje was ook zeer gerustgesteld toen hij tijdens de rondleiding een tv zag hangen in de verloskamer, nu maar bidden dat het geen keizersnede wordt!!!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een heerlijk topic !

En over scheren : Ik heb het ook aan mijn man gevraagd maar die heeft vriendelijk bedankt. Heb het toen maar op goed geluk gedaan

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Volgens mij heb jij net zo'n warrige vent thuis zitten als ik.
    Wij zijn nog niet eens zwanger, maar aangezien schoonzus net is bevallen (en hij wat bang is geworden door alle vreemde verhalen, grote kinderen enzo...) vroeg hij "zal ik straks dan ook maar vragen of ze je een stukje verder dicht kunnen naaien?"

Heb hem ietwat verontwaardigd aangekeken 8)

Deel Deze Pagina