Wat een leuke uitspraken allemaal! Haha.. En toch vind ik zeekoetje heel schattig klinken hoor! Zeker als ie het zo lief/goed bedoeld.
hihi echt grappig hier! meestal ben ik degene met super lompe opmerkingen. mijn vriend is best slim (zo had hij al door dat als een vk gaat strippen, ze niet uit de kleren gaat ) maar heb me toch 1x zo geschaamd! bij de 1ste echo van mijn zoontje jamie deden ze een inwendige echo omdat ik pas een week of 8 was en dat duidelijker was... op het moment zelf zei hij niets! tot we thuis kwamen bij zijn ouders: we krijgen een baby en ze gingen met zoooooo'n (opent zijn handen een meter van elkaar) ding naar binnen! opa kwam binnen en zei weer het zelfde.... ik schaamde me dood
Echt een geweldig topic om te lezen dit Wij zijn dan nog wel niet zwanger, maar mijn vriend heeft soms ook van die rare opmerkingen De eerste keer dat wij geklust hadden zonder pil, was hij er van overtuigd dat het in één keer patsboem, raak zou zijn. Want ja, de pil is er voor om niet zwanger te raken, en als je die dan niet slikt, ben je meteen zwanger. Was blijkbaar heel logisch voor hem Nu, in ronde 3, begrijpt ie dat volgens mij dat dat toch net even anders is
Hier vanmiddag nog iets: Waren een beetje in discussie aangezien ik nog een duowagen wil, de kamer van onze dochter nog in orde gemaakt moet worden voordat de baby komt, nog een berg kleertjes moet kopen etc etc. Zei dus heel boos: "Ik ben al bijna 30 weken hoor! Weet je wel hoeveel weken een zwangerschap duurt?" (als in, nog 10 weken dus schiet eens op) Zegt ie heel serieus: "Ja hoor! 52!" :x Heb hem even boos aangekeken en toen had hij wel door dat hij ff fout zat.
OOWWWWW vandaar dat alle mannen het zo kalm aan doen, in het mannen zwangerschaps boek staat dat het 52 weken duurt Mijn vriend snapt wel dat het 40 weken is, hij snapt alleen niet dat je er elke week een week bij moet tellen, hij denkt dat ik 40 weken lang 16 weken blijf
Haha, ik lig echt helemaal in een deuk hier om sommige mannen. Die van mijn begint standaard te zingen voor me als ik de kamer binnenloop "Wie, Wa, Waggel, Waggel lekker mee!" Zijn koosnaampje voor mij is 'bolle of dikke' en mijn broer noemt me tegenwoordig 'chubby" Van de week zei mijn zus tegen me dat ik zo mooi zwanger ben, met echt alleen mijn buik die mooi naar voren groeit. Zegt mijn lief, nou nee hoor, ze heeft ook echt een veel dikkere kont gekregen! En bedankt!
Elke keer als ik een stapje achteruit doe, zegt mijn man "MIEP MIEP MIEP" alsof ik een vrachtwagen ben die in de achteruit staat En hij *vindt* dat grappig!
Een klassieker van mijn man: Een tijd geleden waren we in de sauna. Mijn man zag daar een vrouw met een donkere lijn op de onderste helft van haar buik, dus van navel tot schaamstreek. Hij vroeg mij wat dat was. Dus ik vertelde hem dat dat waarschijnlijk een zwangerschapsstreep is. Een soort souvenir wat een vrouw soms kan overhouden aan een zwangerschap. Hij vroeg of elke vrouw dat krijgt. Dus ik leg uit dat dat niet zo is, sommigen wel en anderen weer niet. En het kan na verloop van tijd ook weer lichter worden. Na mijn bevalling vertelde ik hem dat ik blij was dat ik niet ingescheurd of geknipt was. Hij zei dat hij ook heel blij was dat hij niet had hoeven zien hoe de gyn mij tot aan mijn navel zou openknippen! En dat hij ook niet gelooft dat je daar niks van voelt, zoals vrouwen weleens zeggen. ... Hij dacht dus dat inknippen gebeurt richting de navel, en dat een zwangerschapsstreep eigenlijk een littekenen van een knip is . Toen heb ik hem toch maar even het verschil tussen een knip en een keizersnede uitgelegd.
Ik laat het hier bijna lopen van de lach!!! hahaha ookal is het voor jou een beetje sneu Maar ik denk dat als mijn vriend dit zou doen ik ook erg om mezelf zou moeten lachen!
Oh dit is echt allemaal te grappig!! Vooral "miep, miep, miep" hahaha! Sorry, maar vond hem wel leuk.. Ik kan zo niet echt iets leuks verzinnen over mijn vriend. Zal er nog eens over nadenken.. De vriend van een vriendin van mij weet ook overal een praatje te maken. Ze hebben ze echt de hele middag bij de drukkerij gezeten om een geboortekaartje uit te zoeken. Hij heeft het de hele middag met een medewerkster van een jaar of 17 gehad over misselijkheid, moeheid, maagzuur en de aankomende bevalling. Maar het viel allemaal wel mee volgens hem. Oh ben zo blij dat mijn vriend lekker nuchter is!
Haha erg grappig die verhalen. Zegt mijn vriend gisteren ineens ons meisje is toch wel na 2 a 3 maand zindelijk dan hoef ik tenminste geen poepluiers meer te verschonen. Ik ja hoor natuurlijk ze kan dan nog niet naar de wc lopen maar is wel zindelijk. Mannen!
Meiden ik heb geweldig nieuws! Ik hoef er snachts niet uit voor de kleine...nee nee....mijn vriend gaat haar namelijk de borst geven Dan heb ik ook even rust en kan ik blijven liggen. Lief he?
Ik heb ook een leuke Of leuk, op het moment vond ik het minder fijn. We wisten net 1 dag we zwanger waren dus ik was nog niet aan het idee gewend. Toch had hij een dag later een heeel interessant programma op tv gezien. En roep out of de Blue: Wist je dat een bevalling net zoveel pijn doet als amputatie!!! Met een glimlach van leuk nieuwtje hè(trots trots)!! Ik had al gelijk zoiets van , DIT HELPT NIET(wil ik nNIET weten)!!! Nu kan wel over de opmerking lachen.
Manlief ging even z'n vaderschapsverlof "opsparen" tot HIJ er voordeel/baat bij had... zo rond de kerstperiode, wat extra dagen! Euh?? Sure liefje...
Wat een heerlijk topic dit! Heb al menig mannencommentaar aan manlief laten weten en die ligt ook in een stuip. Ik zeg steeds tegen hem dat ze ook echt allemaal hetzelfde zijn, de mannen! Dat vindt ie dan weer minder. Hij vindt zichzelf nog behoorlijk meelevend enzo. Is ie ook wel maar ik moet nog maar wachten tot ik straks met een echt dikke toeter rondloop..., dan kan ie ook zeker z'n mond niet houden hoor! Die "miep, miep miep" gaat ie zeker gebruiken.....
Mijn vriend lag ook helemaal dubbel van die *miep miep miep*! Ik denk dat hij het zelf ook gaat gebruiken zodra hij me weer ziet.
Hier een bezorgde opmerking van vriendlief. We waren afgelopen dinsdag in het ziekenhuis voor de combinatietest, maar het wilde niet lukken omdat de beeb niet goed lag, waardoor ze de meting niet kon doen. Ze verzocht ons om even te gaan lopen en een half uurtje later terug te komen. Want misschien was de beeb wel wat gedraaid. Na een half uurtje teruggegaan en de beeb was inderdaad gedraaid. EN HOE!!! Als een stok, zo stijf, en op zijn kop. Benen recht in de lucht. (Nouja lucht, in het vruchtwater.) Vraagt vriendlief: "Kan dat geen kwaad dat ie zo op zijn kop staat?" Ik zeg: "Schatje, als hij/zij er uit moet, dan staat ie toch ook op zijn kop? Het hoofdje komt toch eerst." Toen snapte hij het, maar ik vond het wel lief van hem.